Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Piny przetwornicy ksenonów

  1. #1
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie Piny przetwornicy ksenonów

    mam problem gdyż przy wymianie postojówek i odłączeniu przetwornicy wypadły z niej przewody ( konkretnie 6 ) idące to płytki sterującej. Są to 4 szare i dwa białe przewody .Czy ktoś ma magiczną wiedzę jaki przewód w który "otwór" wtyknąć.Nie chcę robić tego metodą prób i błędów żeby czegoś nie popalić.
    Swoją drogą to co tam jest powymyślane to jest zbrodnia. Zamiast wtyczki ,6 luźnych kabelków ledwie po izolowane ,silniczek od poziomowania wisi na kablach pod silnikiem ,niby mógłbym zdjąć przetwornicę z drugiej strony ale raz że nie mam zamiaru bo pewnie te przewody wypadną tak samo a dwa że nie jest to chyba fizycznie wykonalne bo nie dość że jest tam ciasno od bezpieczników (lewa strona ) to jeszcze ktoś tam dodał jakieś śmieci od alarmu.
    Kolejna abstrakcja w alfie
    chodzi o 166 przed fl
    Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 11-07-2014 o 14:58

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    Musiałeś mieć coś przerabiane. Wyciągałem ostatnio lampy i przetwornicę. U mnie wszystko jest ładnie pospinane i te kable do przetwornicy idą w jednej koszulce. Wszystko ładnie poukładane i nie ma się czego doczepić. Poza tym że``odpięcie przetwornicy na założonej lampie to rzeźnia.... Niestety ciasno pod maską, ale to nie tylko w alfie. Jak uda mi się przetwornicę odkręcić i będzie widać te kable na końcu koszulki to napiszę.

  3. #3
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    ciasno jest to fakt ,z prawej strony da radę ale lewa to jest cyrk. Domyślam się że powinny być te przewody spięte w jedną wtyczkę która wchodzi w gniazdo przetwornicy no ale tak nie jest w moim przypadku. Zastanawiam się co będzie jak wepne je źle. Na trzech szarych na zapłonie jest zasilanie .
    żeby nie było chodzi o tą wtyczkę C
    http://www.forum.alfaholicy.org/166/...icy_valeo.html.
    Ostatnio edytowane przez jarek1986 ; 11-07-2014 o 17:03

  4. #4
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    Ja bym nie "próbował"

  5. #5
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    Sprawdziłem. Tam nie ma 6-ciu kabli tylko dwa + i -. Trzy w rzędzie od strony buły to czarny (chyba minus) i od zewnętrznej strony 3 w rzędzie to czerwony (chyba plus).

  6. #6
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    nic się nie dzieje ,wywala bezpiecznik na błotniku. 6 przewodów jest połączonych w 3 "+" i 3 "-" tylko żeby do tego dojść trzeba wyszarpać kable z wnętrza lampy (potem za ch.. nie chcą wejść ). Ogólnie dla potomnych plusy idą od dołu przetwornicy ,a minusy od góry - bliżej przewodu idącego do oprawy samego żarnika.
    Ogarnąłem trochę ten burdel i świeci no ale prawej strony to się chyba nie podejmę.
    Edit : to u Ciebie widzę Marek zupełnie inne kolory

  7. #7
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    Ja mam czerwony i czarny gruby kabel w koszulce termokurczliwej i otulinie siatkowej. We wtyczce są zrobione z tego dwa mostki po trzy piny. A obok nierozłączalne kable tak samo w otulinie do żarnika idą

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta Avatar darekd24
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    sosnowiec
    Auto
    166 T.S 2.0 2001 16V progression
    Postów
    80

    Domyślnie

    m dotej pory dziala moje lutowanie niemam problemu juz

Podobne wątki

  1. Pomożecie przy przetwornicy ?
    Utworzone przez Sidu w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 20-10-2015, 14:44
  2. [164] Przejściówka OBD na 3 PINy
    Utworzone przez Xofer w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 10-07-2014, 22:10
  3. Jak dostac sie do przetwornicy od xenonow?
    Utworzone przez misiu7911 w dziale 166
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-09-2012, 21:03
  4. Piny od Kostki ECU
    Utworzone przez wheelerwasp02 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 24-07-2012, 19:21
  5. Xenon WTYCZKA ZASILAJĄCA 6 PINÓW do przetwornicy
    Utworzone przez Pazur w dziale 166
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 17-12-2011, 22:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory