JEśli chodzi o dym, to może być to spowodowane spaleniem podstawy przekaźnika od wentylatora nadmuchu:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...tml#post133233
JEśli chodzi o dym, to może być to spowodowane spaleniem podstawy przekaźnika od wentylatora nadmuchu:
http://www.forum.alfaholicy.org/166/...tml#post133233
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
"zwykły automat czyli PRND 123" taki jak np. OMEGA B 2,5 V6 bez + i bez -
---------- Post added at 10:27 ---------- Previous post was at 10:18 ----------
W ogóle to się zastanawiam czy ją naprawiać czy zezłomować i kupić drugą.
Dzieki Bogu nie było "zwykłych automatów".
Przed liftem były ZF 4HP20
Po lifcie były AISIN AW55-50
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Szczerze to jak jak chcesz zmieniać to na wersję po FL - problemu nagrzewnicy nie będzie.
Natomiast jak chcesz jakikolwiek model 166 przed liftingiem to prędzej czy później może pojawić sie problem z cieknącą nagrzewnicą. Trzeba w porę zareagować.
Wszystko zależy od tego w jakim stanie jest auto.
No po lifcie też mam nadzieję że będzie kiedyś. Teraz mam upatrzoną przed liftem 2002 rok czarną na bananie oczywiście najbogatsza wersja wyposażenia no i nie chcę automatu bo chce zobaczyć jak jeździ się 166 w manualu no a mój 4 biegowy ZF to za mało a 5 biegowe są w wersjach po lifcie na które mnie na razie nie stać. Trochę z tym włosi dowalili że dali 4 biegowy automat jak w starej siódemce E32. Szkoda. Następna również będzie miała V6 od Giuseppe Busso bo V6 z Arese to najlepszy silnik z jakim miałem do tej pory styczność. Może trochę off top się zrobił z mojej wypowiedzi ale postaram się zrobić wszystko żeby moje rosso proteo odpalić i jeździć. Jak na razie to stoi rozgrzebana i czekam na części ;-)
Zdziwiłbyś się jak fajny jest ten 4 biegowy automat w 3.0 V6Ma tryb sekwencyjnej zmiany biegów który daje sporo frajdy.
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Ostatnio edytowane przez Competizione ; 15-06-2011 o 10:56
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer