elegancki opispoparcie pełne, linia nadwozia 166 ma prawie 15 lat i obok najlepszych współczesnych aut cały czas jest wyjątkowa
elegancki opispoparcie pełne, linia nadwozia 166 ma prawie 15 lat i obok najlepszych współczesnych aut cały czas jest wyjątkowa
ANGELS & AIRWAVES ... AND ALFA
No to Panowie jestem po 4h spędzonych w ASO i oto co mam:
1. amory przód p 75% - l 76%
2. amory tył p 80% - l 81%
3. hamulce przód p 4,62 kN - l 4,23kN
4. hamulce tył p 2,4 kN - l 2,31 kN
Z wad mechanicznych:
1. stabilizator tył ma luz
2. lekki luz na lewej maglownicy
3. linki hamulca ręcznego nie puszczają
4. pasek klinowy do wymiany
5. spryskiwacz szyby przód - pompka chodzi ale nie pryska
6. lekki luz na tulejach wachaczy dolnych tył
7. lekki luz na sworzniach wachaczy dolnych przód
8. lekkie pocenie na połączeniu bloku napędowego z silnikiem
9. brak kodu ics
10. brak kary kodującej
11. brak 2 kluczyka
Ogólnie mechanik stwierdził, że jest to jedna z lepiej wyglądających 166 jaką ostatnio widzieli, a te luzy w zawiasie spokojnie jeszcze 10 - 20 tyś km wytrzymają.
Co o tym myślicie?
a blacha?? były jakies elementy lakierowane??
Najbardziej mnie martwi brak kart kodowych i luz na tylnych tulejach. Reszta to myślę jest błaha. Oczywiście kwestia ceny. Bo jeżeli to jedna z tych "idealnych" to sporo tych zaniedbań.
Czemu karty? Ponieważ jak odepniesz aku to już wyświetlacz Ci się nie włączy. Karta w ASO (tylko tam) to wydatek ~200-300zł.
Które? Tam są 3 na jednym wahaczu. A jak już się weźmiesz z jedną to trzeba wszystkie. Tuleje drogie nie są, wymiana też prosta (mamy manuale) ale jak dasz to komuś to już parę stówek poleci + zbieżność.
tzn??? Maglownica jest jedna. Chyba o drążek mu chodzi. Bo jeżeli faktycznie o maglownicę to kolejny 1000zł ucieka.
Ogólnie nie jest źle ale ile za tą 166 chce?
Aha, rozumiem że sam nie będziesz robił przy aucie? Komu je oddasz? Masz kogoś zaufanego?
Był przetarty lewy bok zrobione w ASO we Włoszech jest na to papier, podwozie i cała reszta nie ruszane
---------- Post added at 20:56 ---------- Previous post was at 20:51 ----------
Mogę ją kupić za 25 000 zł brutto ale, że kupuję na firmę to mogę odliczyć od tego jeszcze 60% vatu czyli wyjdzie mi około 22 tyś.
Niestety za bardzo warunków do samodzielnego grzebania nie posiadam a zaufany warsztat też na razie nie jest mi znany, może polecicie coś w Warszawie?
ps. jeśli wymiana tulejek nie jest skomplikowana to mogę to ogarnąć u wujka w warsztacie co prawda specjalizują się w samochodach ciężarowych ale chyba z tym sobie dadzą radę?
czyli rozumiem ze na pozostałych elementach jest oryginalny lakier?? bardzo dokladnie to sprawdz bo powypadkową 166 ciezko potem sprzedac..
z wymianą tych tuleji kazdy mechanior sobie poradzi, to nie jest nic skomplikowanego, tylko troche pracochłonne i wkur....ce wbijanie nowych tulejek
skromna lista, więc zadowalająca przy 166
ANGELS & AIRWAVES ... AND ALFA
Jeżeli ICS i navi działają to o ile się nie mylę można zczytać kody do ICS i navi wchodząc w menu serwisowe ics klima+dark jest tam zakładka z kodami.
sek300 sprawdziłeś tą kombinację (menu serwisowe ics klima+dark)?? bo u mnie ona nie działa.
Alfa Romeo - "bez serca bylibyśmy jedynie maszynami"