Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
Wyświetlany wątek znajduje się w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo - Ogólne rozmowy na temat Alfa Romeo i podzespołów, kiedy dyskusja nie dotyczy żadnego konkretnego modelu. Rozmowy natury filozoficznej, sprzedaż, informacje, decyzje kierownictwa marki.
  1. #1
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r
    Postów
    1,934
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 16 h 24 m

    Domyślnie Okleiny na kokpit itp

    Witam szanowne Koleżanki i Kolegów
    Zastanawiam się jak to jest z tymi okleinami które tak często są oferowane w sklepach czy internecie. Jaka to ma tak naprawdę "żywotność" i po załóżmy roku jak to wygląda.
    Czy ktoś z Was coś takiego stosował albo miał styczność z takimi wynalazkami? Byłbym wdzięczny za rozwianie moich wątpliwości.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."

  2. #2
    Moderator Romeo Pokaż na mapie Avatar Belfer
    Dołączył
    01 2007
    Mieszka w
    Gorlice
    Auto
    156 SW V6, 156 SW 2,4JTDM, GT 1.9 i Lancia Phedra 2,2
    Postów
    4,068
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    76 d 21 h 24 m

    Domyślnie

    Okleiny w jakiej postaci? Jeśli masz na myśli, te wypukłe imitacje drewna, aluminium lub innych struktur, to nie dość, że są ohydne, aż biją po oczach odpustem, to jeszcze po jakimś czasie (zazwyczaj na zimnie) się najzwyczajniej odklejają przy dotknięciu... Wiem, bo niestety jeździłem autem oklejonym takim czymś z kolegą na studia.

    Natomiast okleina termokurczliwa z cienkiej folii jest o wiele trwalsza, ale co do jej estetycznych walorów, też jestem stanowczo na nie. Tyle, że jej montaż jest dość banalny na powierzchniach w miarę płaskich i nie chropowatych. Jeśli się ją chce nakleić na bardzo wypukłe i niezbyt gładkie powierzchnie, to już się zaczynają schody. Widziałem również panel środkowy u jednego z klientów (Mazda 6) i po ponad roku użytkowania folia zaczęła się łuszczyć i odbarwiać w miejscach najbardziej narażonych na słońce. Pomijam miejsca, gdzie odchodziła poprzez kontakt z rękami i otarcia w tych miejscach, bo to nawet w niektórych autach z malowanymi elementami nie wygląda lepiej...

    Ogólnie reasumując, jeśli masz dość gładką powierzchnię, niezbyt powyginaną i bez ostrych krawędzi można się w to bawić, tym bardziej, że jej usunięcie nie grozi większymi konsekwencjami, jeśli ją odklejamy na ciepło i nam lakier pod nią nie odparzy...
    Początki: Tipo 1,4S. Przez przypadek: 146 1,4 TS 99'. Z premedytacją: 156 SW 1,9 01'. Z ciekawości: 146 Ti 99'. Z obowiązku i terapeutycznie: 156 V6 00' ze zdjęcia. Na próbę: 159 SW 1,9 06'. Przez chwilę 156 V6 SW 03' i 159 2,4. Dla rodziny 159 SW 07'

  3. #3
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o trwałość, to kolega Belfer27 ma rację, mam takie coś na osłonach klamek wewnętrznych. Poprzedni właściciel założył coś takiego z katalogu Lineaccessori a'la drewno żeby pasowało do reszty. O ile założone to jest nieźle, nawet otwory na tweetery ładnie "obszpachlowane" na czarno, to niestety po upływie tych kilku lat odbarwiły się od słońca i chyba kupię kpl. czarnych od angola. Tak, wiec odradzam takie coś.

  4. #4
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r
    Postów
    1,934
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 16 h 24 m

    Domyślnie

    Miałem tu na myśli raczej folie termokurczliwe ponieważ u mnie w Gtvce "ramki" na mebelku (czyli na obudowie tunelu gdzie jest wajcha od zmiany biegów i przełączniki) oraz kokpicie z racji wieku farba zaczyna odpyskiwać i zaczyna mnie to irytować. Chciałbym coś z tym zrobić i jedyny pomysł jaki mam to właśnie folia a nie chcę się bawić w lakierowanie tego.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."

  5. #5
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Jeżeli folia, to zmienia postać rzeczy. W poprzednim bolidzie, czyli punto 75 elx okleiłem kilka elementów folią imitującą karbon. Złego słowa nie powiem minęło prawie 10 lat i do dzisiaj to się trzyma (kolega z pracy odkupił punto). Zastosowałem okleinę firmy Foliatec, jak pamiętam tania nie była, ale jak to przeważnie wychodzi produkty markowe się sprawdzają. Suszarka do włosów i dużo cierpliwości i myślę, że efekty zadowalające. W większości sklepów tuningowych dostaniesz takie folie w różnych kolorach.
    http://www.foliatec.com/cms/en/Home/index.html

  6. #6
    Użytkownik Romeo Pokaż na mapie Avatar aniol_jojo
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Ruszów
    Auto
    Gtv 2.0 Twin Spark Verde Tropico 96r
    Postów
    1,934
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    11 d 16 h 24 m

    Domyślnie

    W takim razie trzeba chyba będzie się zacząć rozglądać za Foliatec-kiem.
    "Alfa chociaż mała prowokuje do zgwałcenia pierwszych stu stron kodeksu drogowego."

  7. #7
    JFC
    Gość

    Domyślnie

    Przepraszam nawet nie wiedziałem, że jest polska strona
    http://www.foliatec.com.pl/serwisy.htm

  8. #8
    Użytkownik Ogier Avatar Yerzo
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    -
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 150KM Distinctive
    Postów
    173
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    5 h 20 m

    Domyślnie

    To ja już bardziej polecam 3M DI-NOC imitująca carbon. Wygląda naprawdę ładnie.

    http://flokowanie.com.pl/carbon.htm - tak to wygląda

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar 156X
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    tzw. "żuczek" Tomek&Justyna 156SW 1,9JTD 115/275 2004r. ... kiedyś onefiveseX
    Postów
    1,037
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    14 d 8 h 59 m

    Domyślnie

    Dokładnie 3M, na allegro coś około 30,- a jest naprawdę zaj...sta. Nieraz się sparzyłem i wiem, że lepiej jest dołożyć kilka złotych i zrobić coś porządnie niż po kilku miesiącach usuwać folie i bawić się na nowo

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar zieloo007
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    156 1.9 jtd
    Postów
    1,963
    Podziękowania za post / Lubię to
    Czas spędzony na forum
    37 d 5 h 30 m

    Domyślnie

    Powiedzcie mi Panowie, co wy chcecie oklejać? przecież nasze belle wyglądają wspaniale takie jakie są i po co robić z nich choinki lub wiejski tuning

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni

Informacje o temacie

Users Browsing this Thread

Aktualnie 1 użytkownik(ów) przegląda ten temat. (0 zarejestrowany(ch) oraz 1 gości)

Podobne wątki

  1. kosmetyki na kokpit i Skóry
    Utworzone przez szymek147TS w dziale 147
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 19-07-2012, 12:25
  2. jak zdemontować kierownicę i kokpit?
    Utworzone przez hyieh w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 31-08-2011, 12:42
  3. [GTV] Obkleiłem kokpit folitą imitującą karbon - jak Wam się podoba?
    Utworzone przez metiudas w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 28-03-2009, 13:46

Tagi dla tego tematu

Tagi użytkowników

oklejanie deski rozdzielczej wrocław

oklejanie kokpitu poznań

folia 3m warto kokpit

oklejaniedeski rozdzielczej i kierownicy folią carbon

FARBA DO KOKPITU

okleina mazda 6

folia do kokpitu

okleina kokpitu 3mtrwalosc okleiny carbonowej na auciejak okleic kokpit folia mazdaoklejenie deski rozdzielczej folią 3m carbonauto tuning warszawa okleiny na kokpitjak folia do oklejania kokpitudrewniane okleiny kokpitu alfa romeo 156okleina kokpitu dookleina kokpitu alfa gtjak usunac imitacje okleiny drewna z kokpituokleiny kokpitu alfa romeo 147 Folia Okleina drewno autooklejanie kokpitu carbon mazda 6 3mfolia do kokpitów w rybnikuokleina 3m drewnokokpit drewno gtv

Zakładki

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
regeneracja wtryskiwaczy kraków - regeneracja turbosprężarek warszawa - regeneracja turbosprężarek mielec - Amortyzatory