Witam
Potrzebuje Tarcze na przód oraz na tył + kolcki na tył ! GTR
To jest cos warte ? http://allegro.pl/tarcze-klocki-alfa...364886236.html
Witam
Potrzebuje Tarcze na przód oraz na tył + kolcki na tył ! GTR
To jest cos warte ? http://allegro.pl/tarcze-klocki-alfa...364886236.html
Ostatnio edytowane przez Majkel ; 18-06-2012 o 16:03
W sumie siła hamowania rozkłada się z tego co pamiętam 70/30 przód/tył (poprawcie jeśli źle mówie) więc jeśli na przód założysz coś lepszego np tarcza Ate plus jakiś znośny klocek np Ferodo Premier (ja na takim jeździłem) to ten zestaw na tył może być. Tarcza tak szybko nie zdechnie a i klocek TRW powinien dawać rade. A jak masz więcej kasy to tarcze Ate przód/tył.
STOP CIOTOM DROGOWYM
Było>> 166 2.4 JTD '99 >> GT 1.9 JTD '05 >> Jaguar X-Type 2.5 '03 >> Laguna 2 FL 1.9 DCI '05>>
Jest>> Passat B6 2.0 TSI 200KM '07 ver. USA
Kolego ja odnoście tych tarcz na tył - GTR co to w ogóle za firma? Klocki TRW/Lucas są okej, ale tarcze to lepiej kupić znanego producenta, zamiast "Tarcze serii GTR". Gdy będziesz chciał się dowiedzieć co za firma/fabryka je wyprodukowała to okaże się, że nie wiadomo. Po prostu unikaj no-name'ów, bo niedługo będziesz wymieniał tarcze ponownie.
Pozdrawiam,
L.
Dokladnie na hamulcach moim zdaniem sie nie oszczedza,pierwsze slysze o takich tarczach klocki sa ok bo sam na takich jezdzilem ale te tarcze sobie odpusc.Ja mam tarcze Mikoda i jestem bardzo zadowolony pozdrawiam!
"Osoby które potrzebują czterech kółek i przymocowanego do nich fotela kupują sobie BMW albo Vectrę, ale Ci którzy są świadomi, Ci którym zależy, Ci którzy chcą by układ kierowniczy mówił, a silnik zanosił się rykiem - Ci kupują Alfy" - J. Clarkson
Wiec na tył moge kupic ten zestaw i bedzie ok ? A na przod tarcze ATE a Klocki mam nowe EBC Green Stuff wiec bedzie ok ?
Juz je mam wiec zobacze jakie bede a do przodu te moge byc ? http://allegro.pl/tarcze-ate-alfa-ro...349887818.html czy np. ? http://allegro.pl/tarcze-przod-bosch...375149455.html
nawiercana mikoda to syf jakich mało niech się wypowie jakiś materiałoznawca ale generalnie to najtańszy inny shit jest lepszy a oni dodatkowo to nawiercają ... :-)
zależy jak kto jeździ ale ja już widziałem w akcji ten budżetowy zestaw u kolegi który chciał przyoszczędzić - tarcze ładnie pękały bardzo ładnie
no ale znam też takiego co jeździ i chwali bo sportowe bo nawiercane
o klockach EBC też nie będę się za bardo rozpisywał bo to firma stworzona dla miłośników tuningu a ci jak wiemy wiedzą co dobre i które części dodają koni momentu szybkości lekkości zwinności i lepszego hamowania :-) kiedyś za namową kolegi tunermana się dałem skusić i nigdy nie wrócę do tej firmy
EBC ma ten plus że jak masz nietypowe auto i FERODO nie zajmuje się badziewiem to wiesz że EBC ma na pewno klocek o wyższej odporności na ciepło i go bierzesz ale jak mówię to jest ostateczność
a ponieważy my mamy możliwość cieszenia się zaciskiem BREMBO który jeździ w identycznym wydaniu w subaru wrx i mitsu evo i innych kilku szybkich autach to warto sięgnąć po technologię do której zostały stworzone czyli FERODO
chcecie się dowiedzieć czegoś o hamowaniu to pogadajcie z Lechem Wójcikiem byłym zawodnikiem motosportu i wam wszystko chętnie wyjaśni on uwielbia takie rozmowy. - hamulce.net
chcesz mieć hamowanie dobre to tarcze BREMBO do tego klocek FERODO PREMIER
chcesz mieć hamowanie dobre i poprawne również przy mocno rozgrzanym układzie to tarcze BREMBO klocek FERODO DS PERFORMANCE i płyn hamulcowy FERODO RACING z punktem wrzenia 330'C
chcesz mieć hamowanie nieco słabsze niż seria ale poprawne na zimnym natomiast na gorącym układzie niezawodne to zestaw taki jak wyżej tylko klocek FERODO DS 2.11
i tyle w temacie oczywiście tylne hamulce zawsze takie same jak przednie czyli charakterystyka współczynnika tarcia taka sama
No wiec co mam do tego tyłu kupic ATE Czy BREMBO ?