Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Temat: Wykres z hamowni

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie Wykres z hamowni

    hej

    zhamowalem dzisiaj julke, zobaczyc czy mnie fabryka nie oszukuje

    wykres w zalaczniku (oczywiscie tryb Dynamic), troche martwi dolek przy 5000. Wg. gosci z zakladu przy dosc wysokiej temperaturze intercooler moze nie wyrabiac i silnik puchnie, zastanawiamy sie nad zmiana na wiekszy i wirusem

    Julka jest seryjna (1.4 MA) poza wydechem koncowym Ragazzona i filtrem powietrza BMC.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Giulietta 1.4.jpg
Wyświetleń:	948
Rozmiar:	99.3 KB
ID:	67629  

  2. #2
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Dzięki! Szukałem takiego obrazka dwa lata temu. Mnie bardziej martwi wykres momentu - przed 2.ooo nic się nie dzieje i tu jest to ładnie i naukowo pokazane.
    ___

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Wykres jest raczej mało dokładny bo z opisu wynika że maksymalną moc osiaga przy prędkości 5560obr/min, a na wykresie co innego.... Pomijajaąc te drobne szczegóły widać że silnik trzyma parametry fabryczne, a sam wykre pokazuje dlaczego nie opłaca się kręcić tego silnika powyżej 4200obr/min jeśli chce się dynamicznie przyspieszać (płaska charakterystka momentu obrotowego w zakresie 2100-4200obr/min)
    Ostatnio edytowane przez Maciek-156 ; 01-09-2012 o 15:13
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Mnie bardziej martwi wykres momentu - przed 2.ooo nic się nie dzieje i tu jest to ładnie i naukowo pokazane.
    To jest silnik benzynowy - kto tym jeździ poniżej 2 tys. obrotów?!
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Pewnie jakiś dziadek , albo ktoś po przesiadce z diesla.

  6. #6
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar milleniusz
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    Giulietta 1.4 MA
    Postów
    387

    Domyślnie

    Cytat Napisał radosuaf Zobacz post
    To jest silnik benzynowy - kto tym jeździ poniżej 2 tys. obrotów?!
    Daruj demagogię. To jest silnik benzynowy, ale jakoś specjalnie nie zachwyca. Zakres 1000-2000 jest dla mnie ważniejszy od 5000-6000. I tam nic się nie dzieje.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    Pewnie jakiś dziadek , albo ktoś po przesiadce z diesla.
    Albo z benzynowego, co ma stały i maksymalny moment już od 1500.
    ___

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    MiTo 1.4T/ Panda
    Postów
    133

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Daruj demagogię. To jest silnik benzynowy, ale jakoś specjalnie nie zachwyca. Zakres 1000-2000 jest dla mnie ważniejszy od 5000-6000. I tam nic się nie dzieje.
    ale ten wykres to żadna tajemnica, ani jakieś objawienie.
    jak niby miałby działać silnik z turbiną?
    ok, może wskaz silnik który ma stały i maksymalny moment od 1500 obr.

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar radosuaf
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Poznan, Poland, Poland
    Auto
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM MY21
    Postów
    8,322

    Domyślnie

    Cytat Napisał milleniusz Zobacz post
    Daruj demagogię.
    To nie jest demagogia. Po przejażdżce Ferrari też byś powiedział, że do bani, bo poniżej 2 tys. nic się nie dzieje? To, że MA specjalnie nie zachwyca to jest już inna sprawa...
    Alfa Romeo Giulia Business 200 KM 2021
    Peugeot 308 SW 1.2 130 KM 2019

    Były: Renault Clio I 1.2, Peugeot 307 SW 1.6 110 KM, AR 147 1.6 TS 105 KM, Giulietta 1.4 MA 170 KM, Giulietta 1.4 MA 150 KM, Alfa Romeo 75 2.0 TS

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    Giulia 2.0 RWD MY'20
    Postów
    475

    Domyślnie

    mi osobiscie nie przeszkadza ze ponizej 2000 malo sie dzieje, szczerze mowiac wolalbym zeby gora byla lepsza, a obecnie rzeczywiscie wynika ze powyzej 5000 srednio jest po co krecic (do tego ten dolek). Mam nadzieje ze po wymianie intercoolera i zawirusowaniu pozytek z gory bedzie wiekszy ;P zaluje ze nie zrobilismy 2 pomiarow w D i N, chcialbym wychwycic roznice na wykresie, moc jest taka sama ale przebieg momentu jest inny
    moze ktos ma wykres z trybu N?

  10. #10
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    06 2012
    Auto
    Giulietta 1.4 MA TCT
    Postów
    176

    Domyślnie

    Cytat Napisał method Zobacz post
    mi osobiscie nie przeszkadza ze ponizej 2000 malo sie dzieje, szczerze mowiac wolalbym zeby gora byla lepsza, a obecnie rzeczywiscie wynika ze powyzej 5000 srednio jest po co krecic (do tego ten dolek). Mam nadzieje ze po wymianie intercoolera i zawirusowaniu pozytek z gory bedzie wiekszy ;P zaluje ze nie zrobilismy 2 pomiarow w D i N, chcialbym wychwycic roznice na wykresie, moc jest taka sama ale przebieg momentu jest inny
    moze ktos ma wykres z trybu N?
    Możesz podać informacje ile taki wirus kosztuje? i jakie wymiany intercoolera będziesz robił ? jakie to także koszty?

Podobne wątki

  1. Błąd P0238 i brak mocy do 2 tyś obr (Wykres z hamowni)
    Utworzone przez fafner w dziale 147
    Odpowiedzi: 19
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 20:01
  2. Zgineło 20KM wykres z hamowni
    Utworzone przez Kacper_agh w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 09:03
  3. Wykres z hamowni V 6 lpg
    Utworzone przez Piotriix w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 16-03-2010, 14:40
  4. wykres z hamowni prosze o pomoc
    Utworzone przez set669 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-07-2009, 09:39
  5. Wykres z hamowni - jak oceniacie ?
    Utworzone przez cezary156 w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 18-06-2009, 22:38

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory