Strona 1 z 7 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 63

Temat: Kupno Alfy 156

  1. #1
    BiałyMudźin
    Gość

    Domyślnie Kupno Alfy 156

    Witam.
    Jako, że jest to mój pierwszy post to wypada sie przedstawić Nazywam się Paweł, mam 18 lat i na 19 urodziny (za kilka miesięcy) chcę zrobić sobie prezent i kupić Alfę 156 jak dla mnie samochód full klasa. Proszę tylko o 'małe' odpowiedzi na moje 'małe' pytania
    Otóż czy oplaca się klupić Alfę za 5tyśi (ewentualnie z groszami do 6tyśi)? Oczywiście chodzi mi tylko o to by Alfa miała MOC (uważam Alfę za sportowy wózek), więc silnik TS najlepiej, nie?
    Czytałem już sporo na temat tego samochodu tylko nie wiem czy 5 do 6tyśi wystarczy na 'nie dojebaną' Alfę.
    Nie znam się ogólnie na mechanice, więc proszę nie bić.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie

    Jak kupisz za 5-6 tysiaków, to istnieje duże prawdopodobieństwo, że na dzień dobry będziesz musiał dołożyć 2-3 tys. Lepiej rozejrzyj się za 156 od któregoś z Alfacholików.

    Jest 156 2,0 TS, miała być GTV V6 2,0 TB, a jest ... kolejna 156 V6

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Danek
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Gdańsk/Debrzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 FL 1,9jtdm Była Alfa Romeo 156 2.0TS 2000r.
    Postów
    363

    Domyślnie

    Ja sprzedałem moją w zeszłym roku za 7400-2.0ts 2000r. i nic w nią inwestować nie trzeba było. więc może coś znajdziesz

  4. #4
    Firestone
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o sport to nie TS tylko V6 Ale w tych pieniądzach nie ma szans. Pamiętaj że koszt zakupu to nie wszystko. O alfe trzeba dbać i utrzymanie pochłania dużo kasy.

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar Aster156
    Dołączył
    08 2011
    Auto
    Ford Ka MKII, Citroen C3 II
    Postów
    838

    Domyślnie