- tak widzę dzięki , ale to nie alfadiag.
- logi tez chyba nie z tego programu, trzymaj się tamatów bo zrobi sie galimatias.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-04-2010 o 16:46
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Wiem że trochę odkopuje temat ale czy ktoś znalazł sposób na włączenie loadera Alfadiagu? Chodzi mi o włączenie po błędzie "Uninstall debugger or Vm first". Macie jakieś pomysły bo mam system z SP2 od razu i nie wiem czy reinstal coś zmieni? Ewentualnie szukam serial do tego programu.
Ostatnio edytowane przez Pa1n ; 03-04-2010 o 14:51
- coś zdrowo zamieszałeś albo to prima-aprilis.
- po błędzie "Uninstall debugger or Vm first" nalezy znależć problem i go w ten czy inny sposób rozwiazać.
- jeśli to vin 7, to wersja 3.3.0.11 na nim nie działa. ( wiem, pisze dla innych, czytających tylko ostatnie posty !!!!)
- jesli to sp2 , to może anty-wirus blokuje alfadiag-loadera i daje ten komunikat
- reinstal nic nie zmieni, odświerzy tylko rejestry
- ostatnia opcja to spróbować w trybie awaryjnym, czyli klawisz F8.
- jeszcze mozna zainstalowac xp speed 2, lub xp speed 2008, ktoś mi takie rozwiązanie podpowiedział.
- próbuj poniewaz prawie 760 uzytkownikom sie udało, powodzenia.
- seriala nie znajdziesz poniewaz program jest zabezpieczony kluczem krypto-graficznym typu MID-SITE.
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 03-04-2010 o 16:48
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Próbowałem na win7 i na xp z SP3 w obydwu przypadkach antywirus wyłączony. Popróbuje jeszcze z tymi xp speedami i na trybie awaryjnym thx za sugestie.
Jeśli chcesz tym diagnozować gaz, to pewnie się uda.
Chociaż gaz to można równie dobrze badać spod portu USB.
Ten interfejs co tam jest to chyba się średnio nadaje do silnika
Z tego co pamietam, to do wtyczek fiatowskich 3-Pin trzeba miec port COM(nie jakies tam przejściówki USB > COM). Wydaje mi sie ze jak kupisz na allegro EuroScan to bedzie ok. Zerknij na stronę Lancia Klub Polska. Tam jest troche na ten temat
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer
Witam
Mam problem na zimnym silniku. cieżko go odpalić - trzeba nieźle nakręcić.
alfadiag pokazuje mi błąd 000A (powraca co jakiś czas) - nie jestem pewien - czy to uszkodzenie sondy lambda ?
Załącznik 10087
na wykresie wygląda chyba ok:
Załącznik 10088
Już sam nie wiem co mam o tym myśleć
pozdr,
No właśnie chodzi o to że do boxera powinien być interfejs na Com-a a euroscan na com-a to jakieś ~200zł kosztuje. a to co mam jest na com-a i jak pisałem w temacie wcześniejszym teoretycznie podejdzie pod wtyk 3-pinowy + zasilanie z aku.
Proste pytanie mam próbować, czy nie i jaki program do boxera ściągnąć?
Spróbować możesz. Do tego pewnie podejdzie Uniscan
Alfa Romeo Brera 3.2 V6 JTS Q4
Wcześniej:
Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 8V 160KM
Alfa Romeo 156 Crosswagon Q4
Alfa Romeo 156 1.9 JTD 110CV
Alfa Romeo 147 2.0 16V Selespeed
Alfa Romeo Spider 916 1.8 16V
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo 147 1.9 8V JTD
Lancia Delta 1.8 8V
Alfa Romeo 156 SW 1.8 16V M1.5.5
Alfa Romeo 164 2.5 TD VM
Alfa Romeo 146 1.6 Boxer
Lancia Dedra Kombi 1996 1,6 MPI
Alfa Romeo 155 2.5 V6
Alfa Romeo 33 1.7 Boxer