Strona 33 z 37 PierwszyPierwszy ... 232425262728293031323334353637 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 321 do 330 z 361

Temat: Tłumiki sportowe - petycja do firmy PROEX

  1. #321
    Moderator Znawca Avatar Teddy84
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Legnica
    Auto
    156 2.0 Turbo/Giulietta 1.4TCT MY'16
    Postów
    1,284

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    pomysł wręcz idealny kupić używkę i pociąć zrobić kopię i tyle. Ale chyba nie w martecu tam gdzie robiłeś bo wyszła kiszka - chyba dobrze kojarzę. Myślę że rm motors też odpada. Jest fajny topic na racingforum.pl właśnie o wydechach gdzie obok mtecha, elteca też jest tam o proexie - co prawda od hondziarza ale zawsze.
    tutaj jest link do tematu i dodatkowo wstawiam fotki skopiowane z tego tematu z tłumikiem rm motors z "nierdzewki" po 2 miesiącach
    Załącznik 108357
    Załącznik 108358

    a tu jest link do tematu

    - - - Updated - - -



    nie kłam. Dostałeś egzemplarz testowy jak się dowiadujemy z hakami i rurami a takich proex seryjnie nie sprzedaje. Aile zapłaciłes jeśli można wiedzieć? i z iloma końcówkami?

    - - - Updated - - -



    a czyli rozumiem kolega siewcu gdyby się dało to zamontował by tłumik od seicento 0,9l do alfy 1,8 - jesteś boski. Daj mi adres szkoły do której chodziłes żebym tam dzieciaków nie posyłał

    - - - Updated - - -



    tak bronię i się tego nie boję ani nie wypieram. Tak jak kiedyś pisałem wkurza mnie nagonka osób które zrobiły sobie fajny temat do nabijania postów bezsensownymi odpowiedziami nie mając zielonego pojęcia . Trochę bezstronności by się przydało. To że firma "Auto Jerzy" czyli wasz forumowy warsztat z nimi współpracuje to też pewnie nic nie znaczy - mile się zaskoczyłem jak pojechałem na zmianę oleju i miałem przyjemność porozmawiać z p.Darkiem m.in o wydechach proexa.
    Pytanie brzmi czy jak kolega zamawiał wydech to był poinformowany o tym że to egzemplarz testowy - z jego dalszych wypowiedzi wnioskuję że tak. A co testowali - napisz do nich to się dowiesz bo ja nie wiem
    Prawda jest taka że na wielu forach ich polecają ,ale także w wielu miejscach ludzie leją z tych ich profesjonalnych spawów. Dla jednych wydech tylko ma być i coś tam buczeć dla innych ma to jeszcze wyglądać a dorabianie ideologi do tego jest nie na miejscu a już szczególnie pisanie że tu jest jakaś nagonka na firmę. Rozumiem że Panowie z ProExa mają jakąś tam wiedze na temat budowy tłumików i w jakiś tam stopniu mogą przewidywać jak wydech będzie brzmiał ale to na bazie własnych doświadczeń itd. Ale na bank nie uwierzę że Pany dopasowują przepływ na bieżąco do każdego wykonywanego tłumika czy tam serii tłumików niby jak to się miało odbywać. Jeśli masz wiedzę na ten temat proszę zdradź rąbka tajemnicy z chęcią się dokształcę w tej materii.
    Edit: Zeby nie było ze i ja uprzedzony do samej firmy zapytałem ProEx o wydech wg. moich wymagań i dali mi dobre ceny(wygląd spawów dla mnie rzecz mało istotna ma być szczelnie a jak nie będzie to ma być możliwość reklamacji) ale z racji tego jak traktują klienta po zakupie mam spore obawy czy im zaufać.
    Ostatnio edytowane przez Teddy84 ; 10-09-2013 o 11:03

  2. #322
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Teddy84 Zobacz post
    Prawda jest taka że na wielu forach ich polecają ,ale także w wielu miejscach ludzie leją z tych ich profesjonalnych spawów. Dla jednych wydech tylko ma być i coś tam buczeć dla innych ma to jeszcze wyglądać a dorabianie ideologi do tego jest nie na miejscu a już szczególnie pisanie że tu jest jakaś nagonka na firmę. Rozumiem że Panowie z ProExa mają jakąś tam wiedze na temat budowy tłumików i w jakiś tam stopniu mogą przewidywać jak wydech będzie brzmiał ale to na bazie własnych doświadczeń itd. Ale na bank nie uwierzę że Pany dopasowują przepływ na bieżąco do każdego wykonywanego tłumika czy tam serii tłumików niby jak to się miało odbywać. Jeśli masz wiedzę na ten temat proszę zdradź rąbka tajemnicy z chęcią się dokształcę w tej materii.
    Edit: Zeby nie było ze i ja uprzedzony do samej firmy zapytałem ProEx o wydech wg. moich wymagań i dali mi dobre ceny(wygląd spawów dla mnie rzecz mało istotna ma być szczelnie a jak nie będzie to ma być możliwość reklamacji) ale z racji tego jak traktują klienta po zakupie mam spore obawy czy im zaufać.
    myślę że jeśli chcesz podjąć współpracę to podchwycą temat. Może dla firm współpracujących jest inna jakość itp - nie wiem. Co do kontaktu ja tez niekiedy muszę czekać na odpowiedź na mailu całe 4-5h lub dzwonić kilka razy - ale jestem to w stanie zrozumieć bo jeśli jest duzo roboty to na takie rzeczy po prostu nie ma czasu lub nie słychać np telefonu (nie wiem jak głośno pracują zawijarki do blachy ale piła czy polerka potrafi już zrobić ałaaaaa)

    co do twojego pytania - zapytaj co ci szkodzi, w moim odczuciu szef jest otwarty na konwersacje

  3. #323
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Hehe, Zgredek nadal udaje, że z Proexem nie jest związany...

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  4. #324
    zgredek
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Krusz Zobacz post
    Hehe, Zgredek nadal udaje, że z Proexem nie jest związany...
    emocjonalnie jestem i co z tego? Pracowałeś kiedyś w warsztacie produkcyjnym że masz pojęcie o hałasie lub o goniących terminach ? Lepsze moje zaangażowanie niż klikanie na "pejsbuku" lubię to. Taki już jestem.

  5. #325
    Użytkownik Romeo Avatar Krajcok
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Oberschlesien
    Postów
    785

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    pomysł wręcz idealny kupić używkę i pociąć zrobić kopię i tyle. Ale chyba nie w martecu tam gdzie robiłeś bo wyszła kiszka - chyba dobrze kojarzę. Myślę że rm motors też odpada.
    Z wydechu jestem zadowolony. Wszystko trzyma sie kupy. Oczywiscie nie jest to Larini, czy Eisenmann, ale tez cena 20 x nizsza.

    Mialem kiedys kontakt do goscia, ktory hobbystycznie robil wydechy i tlumiki. Wygladalo to mega profesjonalnie. Spawal tez koncowki z tytanu, a to juz wymaga umiejetnosci. Niestety nie spawa juz wydechow.
    Krajcok
    GT JTD Q2 Rosso Scuderia 205 PS (historia)
    XKR 4.0 V8 kompressor

  6. #326
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    emocjonalnie jestem i co z tego? Pracowałeś kiedyś w warsztacie produkcyjnym że masz pojęcie o hałasie lub o goniących terminach ? Lepsze moje zaangażowanie niż klikanie na "pejsbuku" lubię to. Taki już jestem.
    Na oko jesteś pracownikiem Proexa który MOŻE ma Alfę 147 i próbuje się podlizać szefowi krypto reklamą na forum. Na swoje prawie 150 postów, jakieś 90-100% w jakiś sposób jest związane z wydechami/tłumikami/reklamowaniem PROEX-a.
    Powiem absolutnie szczerze - myślałem o wykonaniu tłumika u was, po tym jak mój RM Motor okazał się ciut za głośny (Mimo to, wygrał 3 miejsce na najlepiej brzmiący wydech na zlocie - pobijając kilka GTA ). Ale dziękuję, napewno tego nie zrobię bo takiej krypto reklamy nie znoszę...
    Ostatnio edytowane przez Krusz ; 11-09-2013 o 13:14

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  7. #327
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    05 2012
    Auto
    brak
    Postów
    1,301

    Domyślnie

    Cytat Napisał zgredek Zobacz post
    a czyli rozumiem kolega siewcu gdyby się dało to zamontował by tłumik od seicento 0,9l do alfy 1,8 - jesteś boski. Daj mi adres szkoły do której chodziłes żebym tam dzieciaków nie posyłał
    Dobrze wiedzieć, jak będę sam kiedyś robił tłumik, to zacznę od tłumika z seicento i zacznę go ustawiać tak, żeby miał odpowiedni przepływ.

    Układami wydechowymi się nie zajmuję, ale pisanie o ustawieniach przepływu jest czystą bzdurą(z resztą od kiedy przepływ ma ustawienia?) i oznaką braku pojęcia. Z resztą nawet gdyby pójść tym tokiem myślenia to wychodzi na to, że ich tłumiki są robione i modyfikowane "na pałę" - a co to oznacza pisać nie muszę....

  8. #328
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Panowie- szybkie pytanie. Czy do 156 SW można tłumik o takich wymiarach włożyć/dopasować? Mam okazję tanio Ultera kupić, ale czy podejdzie?
    #Srednica koncowki 90mm.


    #Srednica wlotu 50mm.


    #Dlugosc koncowki 200mm.


    #Dlugosc calkowita 650mm.
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

  9. #329
    Użytkownik Romeo Avatar Krusz
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Warszawa / Lancaster UK
    Auto
    156 1.8TS '02
    Postów
    1,517

    Domyślnie

    Cytat Napisał Proxim@Ar Zobacz post
    Panowie- szybkie pytanie. Czy do 156 SW można tłumik o takich wymiarach włożyć/dopasować? Mam okazję tanio Ultera kupić, ale czy podejdzie?
    #Srednica koncowki 90mm.


    #Srednica wlotu 50mm.


    #Dlugosc koncowki 200mm.


    #Dlugosc calkowita 650mm.

    Jeśli wlot i wylot są w jednej linii to będzie to praktycznie niemożliwe/bardzo trudne.
    Fabrycznie wlot masz wyżej a końcówke dość nisko, dzięki czemu omijasz belkę tylniego zawieszenia.

    Twin Spark Compressore - Na pohybel hejterom - Szalone 0.5bara
    Mazda mx5 - bokiem, na glebie i z kierownicą po złej stronie.
    "Nothing is "good" for daily driving that's not OEM. So by that logic don't turbo your car. Don't make it faster. Don't do anything. Go buy a bus pass."

  10. #330
    Użytkownik Pasjonat Avatar Proxim@Ar
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Opole, Piła
    Auto
    Brera Tbi
    Postów
    3,572

    Domyślnie

    Ok, dzięki
    147 2001, 1.6 105 KM- była
    156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
    156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
    156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
    159 2006 1.9 JTD- była
    159 2005 1.9 Distinictive- była..
    156 2003 2.0 TS+LPG- była
    156 2003 2,5 V6- była..
    156 FL 2005 1.9 jtd- była
    166 FL 2005 2,4 jtd - była
    Alfa Romeo Crosswagon - był..
    156 FL 3.0 V6 - była
    Brera Tbi 2010 - jest
    Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory