Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18
  1. #1
    scyzorsw
    Gość

    Domyślnie Za wysokie ciśnienie w cylindrach

    Witam
    Dzisiaj postanowiłem zmierzyć ciśnienie na cylindrach i co się okazało że wszystkie maja po 16 bar .
    Z tego co się orientuje to powinno być około 12, dodam że głowice mam po remoncie (była szlifowana ,wymieniane zaworu ,uszczelniacza i gniazda zaworów ), ale silnik mi zaczął olej brać .
    Co może być przyczyną tego ciśnienia
    Pozdrawiam


    › Więcej...: Za wysokie ciśnienie w cylindrach

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar NERO2287
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Kwidzyn/Bydgoszcz
    Auto
    jest- Alfa Romeo 156 FL 1.9 JTD 16V, była-alfa romeo 155 2.0 ts 16v
    Postów
    1,457

    Domyślnie

    zacznijmy od tego jaki masz silnik, skoro za wysokie masz cisnienie to raczej pierscienie sie kłaniają, moga byc zapieczone

  3. #3
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    Zeszlifowana głowica daje większe ciśnienie na cylindrach i dlatego sypia się pierścienie

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #4
    scyzorsw
    Gość

    Domyślnie

    Witam
    silnik 1.4 TS z przebiegiem 200 000 tys

    ---------- Post added at 15:00 ---------- Previous post was at 14:53 ----------

    Więc co radzicie bawić się w pierścienie czy szukać nowego dołu

  5. #5
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    trzeba było od razu wymienic pierścienie jak miałeś zdjętą głowicę

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  6. #6
    scyzorsw
    Gość

    Domyślnie

    Teraz to też mi się wydaje że trzeba było , tym bardziej że jeszcze wymieniałem pompę oleju no i miałem zdjętą górę i duł , ale to nie jest taki straszny problem, gorsze jest to że nie wiem co teraz robić ,zmienić pierścienie ale najpierw musiałbym pomierzyć wał i cylindry czy się nadają do takiego zabiegu , jeżeli tak to jeszcze wymiana panewek, przy okazji wymienił bym sprzęgło.
    Czy kupić drugi silni , w piątek mój kuzyn leci do Anglii po dostawczaka i tak się zastanawiam czy z tamtąd nie ściągnąć silnika .
    Jeszcze jedno pytanko dla zorientowanych ,czy do mojego silnika 1.4 ,pasował by dół od silnika 1.6 ze 147 lub 156
    Pozdrawiam

  7. #7
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,236

    Domyślnie

    teoretycznie powinno pasować 1.6 a nawet 1.8 mają taką samą średnicę cylindra

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  8. #8
    Użytkownik Fachowiec Avatar rafal_155
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    .
    Auto
    AR 155 1.8 8v 96'
    Postów
    2,259

    Domyślnie

    to ile ci zebrali tej głowicy? może wżery głębokie były?
    spróbuj poszukać może jest dostępna grubsza uszczelka jak nie to są firmy które dorabiają grubsze uszczelki na zamówienie.

  9. #9
    scyzorsw
    Gość

    Domyślnie

    oto chodzi że mi dużo nie zebrali,bardziej się boje że to pierścienie

  10. #10
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar nebeu
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    Radom, Poland
    Auto
    Była: AR 146 TI '97 Zender | Jest: AR 166 3.0 V6
    Postów
    422

    Domyślnie

    Cytat Napisał scyzorsw Zobacz post
    oto chodzi że mi dużo nie zebrali,bardziej się boje że to pierścienie
    A ile zebrali? Ja bym obstawiał nadal to, że za dużo zebrali i dlatego masz takie a nie inne ciśnienie.

Podobne wątki

  1. [159] Jaki powinno być prawidłowe ciśnienie w cylindrach Alfa Romeo 159
    Utworzone przez pepe998 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 25-03-2018, 09:32
  2. Ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez mariokowal27 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2014, 13:44
  3. Pytanie laika o zawory i ciśnienie w cylindrach w V6
    Utworzone przez Sudi w dziale 156
    Odpowiedzi: 27
    Ostatni post / autor: 24-07-2012, 20:49
  4. [GTV] GTV V6 Turbo - słabe ciśnienie na cylindrach - czeka mnie remont?
    Utworzone przez tomason2 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] nie równe ciśnienie w cylindrach
    Utworzone przez dosman w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 31-10-2008, 06:55

ci

zbyt duze cisnienie na cylindrach

zbyt duze cisnienie sprezania

wysokie cisnienie na tlokach

wysokie sprezanie w cylindrach

wysoka kompresja na cylindrach bmw czemu

za duza kompresja w benzyniaku

za wysokie cisninie w jednym cylindrze

kompresja na cylindrach w benzynie

wysoka kompresja mk2

zbyt wysoki stopien sprezania w silniku benzynowym

wysoka kompresja silnika

za duza kompresja w silniku

za wysoka kompresja w silniku

zbyt wysoka kompresja w silniku

za duza kompresja na jednym cylindrze

Kompresja 18bar

Za doza kompresja na cylindrach

kompresja za duze cisnienie w silniku

Za atsoka kompresja w benzynie

za wysoka kompresja silnik

za wysoka kompresja

opel zaduze cisnienie na cylindrze

benzyna wyzsze cisnienie sprezania

wysokie sprezenie w silniku

zadurza kompresja na cylindrze

bmw 520 wysokie ciśnienie cylindrów 15 barów

za duze cisnienie w tłokach

za duże ciśnienie zaworów w silniku

wieksze cisnienie na jednym cylindrze

za wysokie cisnienie w jednym cylindrze

za wysokie ciśnienie w cylindrach

w jednym cylindrze wieksze cisnienie

zadu

zbyt wysokie cisnienie sprezania

wysokie cisnienie w cylindrach objawy

za wysokie cisnienie sprezania na jednym cylindrze

dlaczego wysokie cisnienie sprezania

objawy wysokiego cisnienia w cylindrze

volvo 1.8 za wysokie cisnienie na cylindrach 18bar

za duze cisnienie w silniku

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory