http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=6
no popatrz 6 to wcale nie włącznik
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?...D=1&GUI_LANG=6
no popatrz 6 to wcale nie włącznik
Ostatnio edytowane przez mattom ; 14-09-2013 o 21:31
147 powodów do zadowolenia
Każda 145tka która jeździłem tak miała, ale fakt, że nigdy młodszą jak 97rok nie śmigałem.
Może w tych poliftowych było inaczej
147 powodów do zadowolenia
kurde ja miałem centralny, ale nie miałem pilota i też zakładałem inny. Ale mi z kluczyka działał normalnie centralny jak przekręcałem w drzwiach A kable znalazłem po stronie kierowcy przy samych drzwiach tą wykładzinę odchylałem i tam było złącze konwektorowe po prawej stronie od bezpieczników (trzeba się trochę położyć żeby tam to zalukać) co prawda kabli w brud tam jest, ale tak jak mówią tu chłopaki, weź kabel do masy i próbuj gdzie się będzie zamykać. Mała uwaga jest taka, że zamknij się w aucie i dopiero wtedy próbuj bo w 145 jest tak, że jak masz drzwi otwarte to za chiny Ci się nie otworzą i nie będziesz wiedział, które to, z zamykaniem to usłyszysz tylko tykanie. Jakby Ci się chciało musiałbyś poszukać mojego posta jak jeszcze miałem 145 bo na bank gdzieś o tym tu pisałem szukaj kabla białego i niebieskiego. Zawsze wszędzie na googlach jak wpiszesz to piszą o kablu biały niebieski albo biały brązowy albo niebiesko żółty brązowy. wszystkie te kolory tam są ale to musisz szukać który będzie oki bo ja już nie pamiętam tego no i jak masz bagaj elektronicznie to też sobie podepnij
oooo i jeszcze znalazłem http://www.forum.alfaholicy.org/145_...a_145_jtd.html jest tam
a tak nawiasem chłopaki jak to możliwe, że w 145/6 nie macie centralnego ?? miałem taką na części z 94 r i miała centralny co prawda tylko z kluczyka ale był to jak to możliwe?? ja wiem że czasami wychodziły bardzo okrojone wersje tego ale bez przesady w BX chyba w każdym był centralny i elektroniczny bagaj
Ostatnio edytowane przez loco145 ; 16-09-2013 o 10:14