35
felga 8j
35
felga 8j
147 powodów do zadowolenia
Drogi kolego !
Bez przesady. Twoje zawieszenie -40 jak się domyślam sprężyny, spowodowały znaczną utratę komfortu. Moim zdaniem wsadzanie tak dużego profilu optycznie zniszczy piękno alfy. Zawsze jest albo albo. Decydując się na obniżenie zawieszenia, musiałeś wziąć pod uwagę, że będzie twardo. Opony moim zdaniem najlepsze będą o profilu 55 dla zarówno 15 calowego kompletu lub 16calowego.
Nie chciałbym, żebyś odebrał tego posta jako "atak" na Twoją osobę. Sam mam obniżone auto, 17calowe felgi na 45 profilowym RunFlacie więc wiem co to znaczy twarde zawieszenie.
Przed montażem, na zestawieniu zimowym 195/60/15 BAJKA! ale Alfa była jak ciężarówka wysoka, pływała w zakrętach. Teraz jest pięknie i przyjemnieale twardo ...
DRIFT-R's ALFA 147[CENTER]
Donarello o ile mnie pamięć nie myli kupiłeś auto z Poznania?Jeżeli tak jest to masz to samo zawieszenie co ja,ja jeżdże na 215/45/17 felga TRISTAR i jezeli chodzi o komfort to go nie ma ,trzeba uwazac na nasze zakichane drogi i tyle , myśle że jeżeli chcesz poprawić komfort to zastanów się nad zmianą zawieszenia bo na 16stach moim zdaniem też szału nie bedzie . Obudowa silnika ..........założyłem juz drugą sztuke niestety taki urok tego zawieszenia i naszych kochanych dróg ale za to jak ta bella się prezentuje !!!!!Pozdro
Miałem 147 Ti, odległość pomiędzy oponą a krawędzią błotnika była duża. Sam kombinowałem ze sprężynami eibach, a później h&r, a do tego bilstein b8. Obniżenie pozytywnie wpłynęło na wygląd i prowadzenie (ale tylko na równej drodze). Opony miałem 215/45/17 na feldze toora (oryginalne w zestawie Ti), później 205/50/17 też na tej feldze (zestaw zimowy), na lato zakładałem 225/40/18 na feldze toora (8x18 z Alfy GT). Obniżenie plus duże koło wygląda super.
Niskie i twardsze zawieszenie plus niskoprofilowa i twarda opona niestety szybciej niszczy delikatne zawieszenie.
Wspomniany zestaw wymusza metalową osłonę pod silnikiem.
Niestety dla komfortu trzeba wrócić do fabrycznego zawieszenia i opon o wyższym profilu, najlepiej 205/55/16. IMHO koła 15" wyglądają źle w 147.
Po prostu przy komplecie osób w aucie na wybojach dobija i tyle.
te z mojej sygnaturki też źle ci leża w 147 ? To tez 15" Kwestia dopasowania.
IMHO ... na 18" zdecydowanie mi sie lepiej jeździ ... zupełnie inna charakterystyka ...
niestety jednak wpadłem alusem w odkrytą studzienke ... no i trzeba prostować ... całe szczęście jednak że była to 18 ... bo 15stka wpadła by całkiem i pewno skończyłbym bez koła
147 powodów do zadowolenia
Teraz leżą tam 18 i na glebie.
I tego że auto na feldze i obniżone wygląda ekstra nie będe obalał - bo tak jest.
Tyle że dobrze zestrojone felgi to i 15stki będą dobrze wyglądały ... a czasem i najbardziej wychuchana 17stka czy 18stka ... ale nie pasująca do auta ... potrafi zepsuć ogólny widok
147 powodów do zadowolenia
Witam
Własny temat przyszło mi odkopać...no cóż
Miałem z tym poczekać do wiosny, ale wytrzymać nie mogłem i chciałbym już znać odpowiedźChodzi mi o opony 205/50/17 do felgi TRISTAR, podejdą? Wiem, że producent zaleca inne, ale 215/45 to dla mnie zbyt wiele, a na szerokości 205 super mi się jeździło Bellą stąd zapytanie o ten rozmiar... Najwyżej nie będę kombinował i postawię na 205/55/16. Obecnie przy 195/60/15 et38 6.5J mam 2cm luzu przy skręcie do nadkola i czy te 17-tki też się zmieszczą? Może ktoś ma takie gumy u siebie? Jestem ciekaw jak 147 wygląda wygląda na takich kołach
Pozdrawiam