Witam ! Mam małe pytanie czy jeśli u was silnik chodzi i wyciągnie się bagnet to leci u was też lekki dymek z bagnetu silnika oraz jak się też odkręci korek od oleju na górze silnika .Proszę o pomoc ! Z góry dziękuję !![]()
Witam ! Mam małe pytanie czy jeśli u was silnik chodzi i wyciągnie się bagnet to leci u was też lekki dymek z bagnetu silnika oraz jak się też odkręci korek od oleju na górze silnika .Proszę o pomoc ! Z góry dziękuję !![]()
Jezeli mowisz o lekkim dymku z tego powodu, ze jest mocno zagrzany olej, to jak najbardziej... Jak Ci kopci jak z parowozu, wypycha bagnet to juz jest zle
Jezeli mowa o samym przedmuchu to wlacz silnik, wyciagnij bagnet i przyloz palec, jak nic nie bedzie ssalo, ani dmuchalo, a podczas jazdy bagnetu nie wypycha to jest ok.
Wykrec korek od wlewu oleju, przyloz reke, lub korek odwrotna strona, jak bedzie lekko przyssysany to jak najbardziej wszystko ok. (musisz cos przylozyc, bo tak z daleka to bedzie Ci dmuchac z powodu obracajacych sie walkow)
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 03-05-2014 o 18:32
Tak o lekkim dymku mówię , wczoraj jechałem 10 km przez dziury i podajże przy 90km/h prawdopodobnie bagnet podskoczył mi do góry i wyrzucił mi trochę oleju na pokrywe silnika , lecz nie wiem czy co od dziury czy od czegoś innego , lecz powiem że trochę dziś też zakopcił przy zredukowaniu z 3 na 2 i był dym za mną ... Co może świadczyć też o tym ? ktoś wie?
To juz jest zle. Bagnet nie mogl Ci tak wyskoczyc na dziurze - ja przekasowalem zawieszenie i bagnet ani sie ruszyl, tym bardziej nie mial prawa rzygnac sobie olejem.
Jezeli dymi przy hamowaniu silnikiem to wywala olej przez uszczelniacze, w Twoim przypadku chyba przedmuch z winy zajechanych pierścieni lub zatkanej odmy...
Dla pewnosci, pierwsze co zrob to sprawdz droznosc odmy, mozliwe, ze jest przytkana, nie ma co wyrownywac cisnienia i potem masz efekty, ze dmucha tam gdzie nie trzeba
Ile ubywa Ci oleju na 1000km i jakiego koloru byl ten dym z wydechu ? Gesty, siwy ?
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 03-05-2014 o 18:44
Powiem tak samochód mam od miesiąca i to jest moje pierwsze Alfa romeo więc się zbytnio nie znam na nich ... Wiem że poprzedni właściciel kazał mi wymienić olej i wychodzi mi zmiana oleju za jakieś 500km wiec to zrobię ... jeśli chodzi o ten dym co za mną był o zredukowaniu biegu z 3 na 2 to był taki biało niebieski coś taka mieszanka ...olej sprawdzam prawie co dziennie więć mogę powiedzieć że od kupna nic nie ubyło
A ile przejechales nim od kupna ? Bialo-niebieski swiadczy o tym, ze wypluwa ten olej gdzies i jest spalany, wiec na bank go cos ubywa
Od kupna czyli km ile?Silnik AR jest zbudowany i działa jak każdy inny.Dymi na niebieski?Żre olej.Dymi z korka?Przedmuchy do miski.Dobrze nie jest.
Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.
będzie jakieś 1100km od kupna
Dodano po 2 minutes:
Kiedyś jak też zmieniałem przepływomierz to w tej rurze od co idzie do filtra i po drugiej stronie trochę oleju było , ale w filtrze nic bo sprawdzałem , miałem też zmienianą pompę wspomagania kierowniczego bo tamta skrzeczała ... a rozrząd był zmieniany 6 tyś km temu poprzedni właściciel zmieniał faktura jest
Ostatnio edytowane przez mateusz23476 ; 03-05-2014 o 18:56 Powód: Dodano
1,1tys, wali na niebiesko tak mocno, ze widoczne jest z tylu i nie bierze ani kropli oleju, procz tego co wyplul na silnik ? To az dziwne... Nie mniej jednak ja bym sprawdzil odme, potem poprosil kogos, aby Ci odpalil samochod po nocnym staniu i obserwowal wydech, czy nie walnie na niebiesko i nie hamowal silnikiem...
@@edit
Jak olej walnal do przeplywki to musi byc fest przedmuch, wiec obowiazkowo odma do kontroli, jak nie to szukac problemu glebiej, na pierscieniach
Ostatnio edytowane przez Mongoose ; 03-05-2014 o 19:02