Strona 147 z 207 PierwszyPierwszy ... 4797137138139140141142143144145146147148149150151152153154155156157197 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1,461 do 1,470 z 2065

Temat: Fiatdiag, TS Diag, Alfadiag

  1. #1461
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Dębica
    Auto
    AR 156 1,8 TS 2001; Croma 1,9 16V 2005
    Postów
    1,295

    Domyślnie

    mam m155, daltego tak pisalem w prograime o Unidiagu bo tam byl zrzut ekranu z Unidiaga i bubu powiedizal ze jest m155

    co rozumiesz przez "TICK" temperatury ?
    Z powodów osobistych i światopoglądowych odmawiam składania zeznań.

    PILKA NOZNA DLA KIBOLI !!!

  2. #1462
    Użytkownik Znawca Avatar czesany
    Dołączył
    01 2009
    Mieszka w
    Maziarnia k. Niska, Momoty Górne
    Auto
    Była AR 156SW 1.8, jest 159 SW 1,9
    Postów
    1,183

    Domyślnie

    Tick temp dla mnie to zalączenie sie pierwszego biegu wentylatora chłodnicy.
    Ale Rozrabia
    156 1.8 TS SW 2000r LPG Stag
    Blue cosmo

  3. #1463
    gondas
    Gość

    Domyślnie

    Witam potrzebuje pomocy z diagnostyka mojej alfy 156 z m 1.5.5 posiadam kabel od wiakena ale nie wiem jakiego programu użyc. Unidiag mi nic sensownego nie pokazuje, Znalazłem Fiat ecu scan ale niestety tylko w wersji demo i nie da sie zrobic resetu parametrów. Prosze o pomoc pozdrawiam

  4. #1464
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jeśli ECU to M1.5.5 to tylko alfadiag.
    - tak jak pisałem strona 52 TEGO tematu na samym dole i po krzyku.
    - jakie wykresy zrobic jest tutaj

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...tml#post544005
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-04-2011 o 15:45
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  5. #1465
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    witam po dluższym czasie zrobiłem diagnostykę nie dokońca bo miałem problemy z alfadiagniem cały czas rozłanczał mnie jak robiłem pomiar więc tylko na zimny silniku, jak alfa diag wywalał to komunikat : zdjęcie pierwsze ( po najechaniu myszką wyświetli się nazwa zdjęcia, niestety nie potrafie wrzucić bezpośrednio zdjęcia pod tekstem

    błąd alfadiaga (rozłancza).png (28.5 KB)

    no i mały wykaz błędów jakie wyświetlił : zdjęcie drugie
    błędy porzed diagnostyką.png (96.4 KB)

    potem usunełem błędy i zrobiłem diagnostykę czy zdjęcie 1 2 3 i 4

    wykres 1.png (113.9 KB)
    wykres 2.png (98.1 KB)
    wykres 3.png (114.1 KB)
    wykres 4.png (105.7 KB)

    potem reset ECU dwa wykresy

    po resecie ECU.png (52.5 KB)
    po resecie ECU (2).png (39.5 KB)

    i już błędy nie wróciły

    a oznaczenie błędów znalazłem ( zdjęcie ostatnie) ale coś nie wiem od czego zacząć!?
    może pomożecie, a no i może ta informacja coś pomoże, no bo wydaje mi się że było wszystko ok, ale jakiegoś wieczoru silnik mi się szybko nagrzał i ciągle pierwszy bieg wentylatora ( na postoju) no i po chwili ruszyłem dojechałem kawałek do świateł i silnik zgasł bez zafalowania, odpalić od razu dał się ale już tak kiedyś miałęm i po kilku takich sytuacjach sprawa sie pogłębiała do problemu z odpaleniem przez ok 10-20 minut no i wymieniłem czujnik położenia wału i wszystki wróciło do normy i teraz tak myśle że coś znowu szfankuje i się takie problemy w ecu porobiły od tego, a może i nie więc prosze o pomoc i udzielenie od czego zacząć i co jest najważniejsze tak na chłopski rozum )))
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	błąd alfadiaga (rozłancza).png
Wyświetleń:	63
Rozmiar:	28.5 KB
ID:	23146   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	błędy porzed diagnostyką.png
Wyświetleń:	84
Rozmiar:	96.4 KB
ID:	23147   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 1.png
Wyświetleń:	73
Rozmiar:	113.9 KB
ID:	23150   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 2.png
Wyświetleń:	74
Rozmiar:	98.1 KB
ID:	23152   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 3.png
Wyświetleń:	63
Rozmiar:	114.1 KB
ID:	23153  

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	wykres 4.png
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	105.7 KB
ID:	23154   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	po resecie ECU.png
Wyświetleń:	81
Rozmiar:	52.5 KB
ID:	23155   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	po resecie ECU (2).png
Wyświetleń:	79
Rozmiar:	39.5 KB
ID:	23156  
    Ostatnio edytowane przez marcinq24 ; 04-04-2011 o 17:39

  6. #1466
    Użytkownik Romeo Avatar euroscan
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Katy Wroclawskie/ Wrocław/ Legnica
    Auto
    147 TS 1.6, bez wariatora
    Postów
    685

    Domyślnie

    ales pomieszał wykresy.
    para błędów P0170, P117x zwykle mówi o tym że zle jest przygotowywana mieszanka.
    potem masz TRA równe 300 msek.!!!
    a na końcu masz wykres z przebiegu sondy lambda, wykres kanciasty, czyli sonda ma opózniony czas reakcji
    sonda odpowiada leniwie, powodem może być zabita sonda z nagarem lub tez zużyta.
    powodem takiej sondy może być poprzednio uszkodzony MAF, katalizator zabity lub tez łącznik elastyczny.
    wykres sondy lambda dla obrotów około 2000 i po przygazówce pokaże jak pracuje sonda lambda.
    a te błędy wrócą i to szybko !!!

  7. #1467
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    tak troche pomieszane,bo tak zalaczyl pliki, a bezposrednio i oddzielnie to jeszcze nie wiem jak zalaczyc, (teraz to tez bez aluzji bo z telefonu pisze)

    czyli zaczac najlepiej od sprawdzenia wydechu jak i sady lambdy? a jesli sonda do wymiany a mysle ze na bank uszkodzona,to co sadzicie o cietej lambdzie, oczywiscie laczenie bez lutowania! uzywal juz ktos takiej? a moze i ten zamiennik MAF-a co wsadzilem spier.... wszystko, choc nie chce za bardzo robic testu do odcieca, ale teraz po wykwsowaniu bledow i resecie ecu nie odczuwam zeby maf byl uszkodzony. wczoraj troche kilometrow zrobilem wiec jak narazie ok. ale za pewne bledy wroca.a pytanie odnosnie tego ze zgasl mi si

  8. #1468
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jak są jakieś błędy i stan techniczny auta nie wiadomy to raczej testu MAF-a do odciecia nie robimy.
    - tylko jak powkładałes do niej same cześci ze szrotu, to trudno będzie coś wyrokować.
    - uszkodzony MAF załatwia sondę lambda tak do 2.000 km, w mieście szybciej.
    - tak jak pisałeś, mozna wyciągnąć listwę z wtryskami i zobaczyć czy jakiś leje.( tylko uważaj bo po włączeniu zapłonu wtryski sikają 4 impulsami, to ECu je sprawdza !!!!).
    - tylko jak wtrysk leje to są kłopoty z rozruchem i pali jak dwa smoki.

    - zbyt duzo problemów jak na jeden samochód.
    - czujnik obrotów i położenia wałka rozrządu wymieniony i silnik po nagrzaniu zgasł, to by świadczyło o problemach z tym czujnikiem lub kołem zębatym albo ze złym montażem tego czujnika, zbyt duża odleglość od zębów koła.
    - podaj jeszcze wykresy sondy lambda przy tych 2- 3 tys obrotów , oraz MAF-a przy tych obrotach, będzie widać jak sonda reaguje i czy MAF daje poprawne napięcie.
    - nie masz kogoś z alfa na podmianę MAF-a ?
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 05-04-2011 o 07:16
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #1469
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Auto
    159
    Postów
    731

    Domyślnie

    - koledzy niestety nie jezdza alfami, wiec i bede mial problem z podmianka maf-a
    - czujnik nie wspomnialem ale wymieniamy jakies pol roku temu, moze padl. a ja bylem w takiej sytuacji ze nie mialem czasu czekac na nowy wiec moze i ten sie teraz odzywa
    - jak mi sie uda to postaram sie jak najszybciej wstawic wykresy z maf-a i sondy
    - a co do spalania to jakies 2-3 litry wiecej jak zawsze wiec i moze sonda poleciala

    pisałem z telefonu więc wybaczcie
    Ostatnio edytowane przez marcinq24 ; 05-04-2011 o 18:01

  10. #1470
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar kowall85
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    AR 156 1.8 ts 2000r
    Postów
    288

    Domyślnie

    witam czy objawy jakie opisałem kilka postów wyżej mogą być spowodowane padającą pompą paliwową ??
    Bo właśnie padła pompa i nie wiem czy te wcześniejsze objawy przez pompę czy padła przy okazji

Podobne wątki

  1. Dziwny odczyt alfa diag.
    Utworzone przez mario333 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-07-2015, 08:42
  2. Diag w jeleniej
    Utworzone przez Azalgo w dziale Dolnośląskie
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 02-07-2015, 21:31
  3. v-scan multi diag działa z alfami?
    Utworzone przez tomkolp w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-10-2012, 16:12
  4. Test wtrysków w Alfa Diag?
    Utworzone przez Woland83 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-04-2011, 15:55
  5. Problemy z podłączeniem ELM 327 usb diag...
    Utworzone przez motomycha w dziale 166
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 07:40

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory