Stránka 4 s 4 PrvníPrvní 1234
Zobrazit výsledky z 31 do 40 s 40
  1. #31
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    a co to moze oznaczac i na co zwrocic uwage ??


    › Więcej...: 2.4 jtd je pryč jako chladný, na očích má
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  2. #32
    Uživatel Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Nastoupil
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Příspěvky
    696

    Domyślnie

    właśnie nie wiem i chciałbym się dowiedzieć, ponieważ u kolegi wymieniałem uszkodzony moduł oraz świece i nadal źle palił po odłączeniu czujnika płynu chłodniczego pali za pierwszym razem.

  3. #33
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    ciag dalszy walki. spalona swieca wymieniona, ukazatel nie mruga juz. w sobote rano odpalilem auto, temp -2. ciezko miala ale zagadala, przez ok minute ewidentnie nie wszsytkie garki graly, dym niesamowity, telepanie autem itp. przeparkowalem auto, dla pewnosci odpalilem jeszcze raz, juz bez problemow. postala 6 godzin i zonk. rozrusznik kreci, autko nie pali. probowalem na plaka, tez nic.
    gdzies doczytalem ze moze pomoc polanie ciepla woda pompy wys cienienia. jesli pomoze to tu jest przyczyna, ale czy to przez to moze tak kopcic na wyzszych obrotach ?? niby na luzie po ok 10km przejazdzce cisnienie 320bar czyli dobre, ale moze na rozruch podaje za malo ?? ma ktos fotke gdzie dokaldnie ta pompa jest?? mechanik ze mnie total amator
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  4. #34
    Uživatel Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Nastoupil
    06 2010
    Žije v
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @všeuměl
    Příspěvky
    7,325

    Domyślnie

    A pod pompą alternator. Pompe zdiagnozujesz počítač.

    Odesláno z mého GT-I9300 s pomocí Tapatalka
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moje итальянка :::::::

  5. #35
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    Które parametry dokładnie mam sprawdzić?
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  6. #36
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    05 2008
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    BMW
    Příspěvky
    571

    Domyślnie

    Pompa wydaje się być OK - ja też mam około 300 przy rozruchu.
    Jak Barva tego dymu po odpaleniu a jaki po 3200obr?
    Ile obrotów motora potrzeba do uruchomienia motor jak już jest po pierwszym uruchomieniu?
    Gdzie/na której stacji tankujesz?

    Nie wiem czy to Ci pomoże ale opiszę sytuację u mnie:
    Jeden wtrysk głośniej cykał. Stosowałem co jakiś czas (5-8tyś) jakieś uszlachetniacze ropy. Poprawiło mu się po około 20kkm ale dalej było go słychać. Zauważyłem niedawno, że przy rozruchu potrafił lekko zakopcić - stwierdziłem (na podstawie info z forum o laniu olej 2T), że zaleję ten olej w sugerowanej proporcji. Wtrysk się wyciszył (dalej go słychać ale mniej) a dymienie prawie zanikło.
    Mam przebieg 300kkm stąd uważam, że i tak jest nieźle.
    Niestety opinie na temat uszlachetniaczy i oleju 2T są skrajne stąd nie bierz tego jako pewnik. U mnie pomogło - widzę po dymieniu przy pierwszym uruchomieniu.


    líbání,
    ap2

  7. #37
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    przy odpaleniu dym taki jakby szary, przy wysokich obrotach czarno szary, nie wiem jak go okreslic
    tankuje tylko na orlenie, i to najczesciej zawsze na tym samym. jesli jest cieplo gada od razu, gdy stoi chwilke musi pokrecic zeby zapalic

    u mnie dzis taka sytuacja:
    plu 5 stopni, aku naladowany, kreci jak szalony, nie odpala, pompa podaje maks 30bar przy rozruchu gdzie sugerowane pisze prawie 400. dwie proby, nie gada. udalo sie za 3 razem, na wolnych 320bar ok, przy dodawaniu gazy ladnie rozsnie. zgasilem. juz nie odpalila po raz kolejny. moj znajomy powiedzial ze najpenwiej jednak wtryski. na poniedzialek umowilem sie do warsztatu na sprawdzenie i zrobienie czego trzeba. trudno, kasy poleci ale przynajmniej bede mial pewne juz auto.
    Naposledy upravil ishan ; 03-12-2014 o 17:41
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  8. #38
    Uživatel Pirát způsobem
    Nastoupil
    10 2013
    Auto
    156 1.9 jtd 16v 150 l. s. sportwagon
    Příspěvky
    275

    Domyślnie

    Skoro podaje na rozruch 30 a wymaga 400 to gdzie tu wtryski?? Szukaj w tematach o czyszczeniu regulatora na pompie. Moze to jakos usprawni dzialanie Twego motoru. Moja tez jak zimno jest slabo gada dwa warsztaty stwierdzily ze to aku, po wymiane nadal to samo oO.. a sprawdzali na kable i niby lepiej krecil. sklanial bym sie raczej ku regulatorowi lub rozrusznik. Kiedys jak sam szukalem co to moze byc to wychodzilo kilka rzeczy;
    Svíčky
    Startér
    Aku
    Regulator na pompie
    Čerpadlo
    Sedativa
    Te ostatnie moze warto dla swietego spokoju sprawdzic. Sprawdzenie to okolo 100 za szt. Plus ew. Remont to juz zaleznie od tego co trzeba zrobic.

  9. #39
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    Ponoć lejące wtryski mogą powodować spadek ciśnienia na pompie. Aku,swiece i rozrusznik wykluczam. W poniedziałek mi sprawdza wtryski,pompe itp. Oczywiście o wynikach napisze tutaj dla potomnych hehe
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

  10. #40
    Uživatel Alfa a Omega Avatar ishan
    Nastoupil
    05 2011
    Žije v
    Osvětim
    Auto
    Renault Scenic 1ph2
    Příspěvky
    434

    Domyślnie

    wstepna diagnoza to wtryski jednak sa powodem nie odpalania. obecnie sa wyjmowane i czekam na dalsze informacje
    Bylo:
    Daewoo Tico 0.8 Km
    Opel Vectra B 1.8
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd
    Alfa Romeo 156 2.5 v6
    Alfa Romeo 156 sw 2.4 jtd

    To:
    Renault Scenic 1.4 1ph2

Podobná témata

  1. Dymi na czarno, jest słabsza i więcej pali
    Vytvořil(a) arekbz v části gt
    Odpověď: 6
    Poslední příspěvek/Autor: 20-08-2014, 10:57
  2. 156 kouří OBROVSKÉ množství oleje nekouří
    Vytvořil(a) mechanik v sekci 156
    Odpověď: 16
    Poslední příspěvek/Autor: 10-01-2014, 16:29
  3. Nie gaśnie CODE gdy jest zimno
    Vytvořil(a) 16v v sekci 156
    Odpověď: 6
    Poslední příspěvek/Autor: 01-02-2013, 20:32
  4. Hledal nějaké, když je zima???
    Vytvořil(a) sylwek9161 v sekci 156
    Odpověď: 3
    Poslední příspěvek/Autor: 13-01-2012, 12:28
  5. Odpověď: 3
    Poslední příspěvek/Autor: 05-11-2009, 16:03

b

alfa 147 1.9jtd nie chce odpalic temperatura ponizej 0

2.4 jtd dymi nie odpala

Citroen zimny niechce odpalic dymi

slabo odpala dymi alfa 156

alfa 156 zimna dymi jtd

alfa 156 zimna dymi

czarna swieca ishana

alfa 156 1.9 jtd kreci nie odpala wina swiec

2.4jtd nie odpala na zimnym

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče