Stránka 2 s 3 PrvníPrvní 123 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky z 11 do 20 s 24
  1. #11
    Uživatel Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Nastoupil
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Příspěvky
    696

    Domyślnie

    A moze to tylko glowica na zaworach tez moze uciekac cisnienie

    Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalka


    › Więcej...: Ciśnienie na cylindrach

  2. #12
    Uživatel Pirát způsobem Avatar Czarek GTV
    Nastoupil
    07 2017
    Žije v
    Rava-Мазовецкая
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Příspěvky
    223

    Domyślnie

    Maxrolex tak wykonał pomiar że ja powiem że wniosków z wyników trudno wysnuć.

  3. #13
    Uživatel Nováček Avatar Thoo24Mass
    Nastoupil
    11 2014
    Žije v
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlína, Toyota Celica GTi V gen
    Příspěvky
    152

    Domyślnie

    Zrób próbę olejową tylko zrób tak jak opisałem wcześniej, bez świec. Dowiesz się ile tracisz kompresji na pierscieniach.

    Odesláno z mého LG H955 pomocí Tapatalka

  4. #14
    Uživatel Pirát způsobem Avatar Czarek GTV
    Nastoupil
    07 2017
    Žije v
    Rava-Мазовецкая
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Příspěvky
    223

    Domyślnie

    Problem kolegi to szarpanie auta, a sam zasugerował brak kompresji i tak szuka powodu. Moim zdaniem trzeba zacząć gdzie indziej.
    Thoo24Mass, masz rację z badaniem ciśnienia sprężania, tak to sie robi plus ciepły motor.
    Ale kolega powinien zacząć zupełnie z innej strony diagnostykę.

  5. #15
    Uživatel Nováček Avatar Thoo24Mass
    Nastoupil
    11 2014
    Žije v
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlína, Toyota Celica GTi V gen
    Příspěvky
    152

    Domyślnie

    Mnie bardziej chodzi o jego pytanie czy 10atm jest ok. Przy okazji sprawdzi do ilu skoczy. Co do samego szarpania nie odnosiłem się

    Odesláno z mého LG H955 pomocí Tapatalka

  6. #16
    Uživatel Nováček Avatar maxrolex
    Nastoupil
    08 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Příspěvky
    105

    Domyślnie

    Co do sprawdzenia ciśnienia, jutro postaram się wykonać je tak jak kolega napisał wcześniej, ciepły motor, brak świec, z dodatkiem olej.
    A szarpania wcale nie szukam tutaj. Szarpanie wskazywało na poduszkę pod skrzynią biegów lecz po wymianie problem tylko troszkę się zmniejszył, szarpanie jak było tak jest troszkę słabsze ale nadal dość silne aby utrudniać życie.

  7. #17
    Uživatel Pirát způsobem Avatar Czarek GTV
    Nastoupil
    07 2017
    Žije v
    Rava-Мазовецкая
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Příspěvky
    223

    Domyślnie

    Nie chce mi sie sprawdzac w 2 TS 12 barów jest ok.
    Stopień sprężania pomnóż przez 1,2.
    Naposledy upravil Czarek GTV ; 26-07-2017 o 21:37 Důvod: dopowiedz

  8. #18
    Uživatel Nováček Avatar maxrolex
    Nastoupil
    08 2016
    Auto
    Alfa Romeo 147
    Příspěvky
    105

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a Czarek GTV Zobacz post
    Nie chce mi sie sprawdzac w 2 TS 12 barów jest ok.
    Stopień sprężania pomnóż przez 1,2.
    Jeżeli mam pomnożyć przez 1,2 to wychodzi kolejno od lewej:
    12.6
    12,36
    12,24
    12,12

  9. #19
    Uživatel Pirát způsobem Avatar Czarek GTV
    Nastoupil
    07 2017
    Žije v
    Rava-Мазовецкая
    Auto
    GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
    Příspěvky
    223

    Domyślnie

    Stopień sprężania w 1,8 i w 2 to chyba to samo czyli 10:1
    Czyli jak masz pomiar 12 barów to fabryka....
    Sorki ide spać, jak coś to jutro wieczorem.
    Dobranocka.

  10. #20
    Uživatel Nováček Avatar Thoo24Mass
    Nastoupil
    11 2014
    Žije v
    Krk
    Auto
    Alfa Romeo 156 V6 Berlína, Toyota Celica GTi V gen
    Příspěvky
    152

    Domyślnie

    Czarkowi chodziło o teoretyczną wartość. Stopień sprężania wynosi chyba 10:1 więc dla TSa 12 barów jest ok a Ty masz 10.
    Zmierz z odrobiną olej w cylindrach i zobaczysz sam czy będzie poprawa. Jak kompresja wzrosnie o 2-3 bary to znaczy, że pierścienie nie są pierwszej świeżości. Jak kompresja będzie podobna to pewnie nagar na trzonkach zaworów albo na przylgniach ale dokładnie będzie wiadomo po zdjęciu głowicy. Jeżeli telepie Ci motoriem to może być źle złożony časování ventilů o ząbek na którymś z wałków. To wszystko teoria.
    Równie dobrze poduchy motor, drążek reakcyjny, niesprawny układ zapłonowy, wtryskowy itd. ;-)

    Odesláno z mého LG H955 pomocí Tapatalka

Podobná témata

  1. Tlak ve válcích
    Vytvořil(a) mariokowal27 v sekci 156
    Odpověď: 3
    Poslední příspěvek/Autor: 13-08-2014, 13:44
  2. Odpověď: 27
    Poslední příspěvek/Autor: 24-07-2012, 20:49
  3. [146] Příliš vysoký tlak ve válcích
    Vytvořil(a) scyzorsw v části 145/146/155
    Odpověď: 17
    Poslední příspěvek/Autor: 16-05-2011, 18:04
  4. [GTV] GTV V6 Turbo - slabý tlak ve válcích - mě čeká oprava?
    Vytvořil(a) tomason2 v sekci Gtv/Spider Gtv
    Odpověď: 3
    Poslední příspěvek/Autor: 05-08-2010, 18:31
  5. [33] se rovnají, tlaky ve válcích
    Vytvořil(a) dosman v oddílu 33/164
    Odpověď: 9
    Poslední příspěvek/Autor: 31-10-2008, 06:55

pomiar kompresji pedal gazu

dlaczego z wcisietym gazem pomiar kompresji

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče