Zobrazit výsledky z 11 do 20 s 24
Předmět: Ciśnienie na cylindrach
-
26-07-2017, 21:00 #11Uživatel Maniak resoraków
- Nastoupil
- 07 2011
- Auto
- AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
- Příspěvky
- 696
A moze to tylko glowica na zaworach tez moze uciekac cisnienie
Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalka
› Więcej...: Ciśnienie na cylindrach
-
-
26-07-2017, 21:04 #12
-
26-07-2017, 21:11 #13Uživatel Nováček
- Nastoupil
- 11 2014
- Žije v
- Krk
- Auto
- Alfa Romeo 156 V6 Berlína, Toyota Celica GTi V gen
- Příspěvky
- 152
Zrób próbę olejową tylko zrób tak jak opisałem wcześniej, bez świec. Dowiesz się ile tracisz kompresji na pierscieniach.
Odesláno z mého LG H955 pomocí Tapatalka
-
26-07-2017, 21:17 #14Uživatel Pirát způsobem
- Nastoupil
- 07 2017
- Žije v
- Rava-Мазовецкая
- Auto
- GTV V6 TB-jest, Spider 2 TS - jest, 159 1,9 JTDm 16V 2006r - sprzedam, 156 2,5 - jest. 147, 1,6 LPG
- Příspěvky
- 223
Problem kolegi to szarpanie auta, a sam zasugerował brak kompresji i tak szuka powodu. Moim zdaniem trzeba zacząć gdzie indziej.
Thoo24Mass, masz rację z badaniem ciśnienia sprężania, tak to sie robi plus ciepły motor.
Ale kolega powinien zacząć zupełnie z innej strony diagnostykę.
-
26-07-2017, 21:26 #15
-
26-07-2017, 21:27 #16
Co do sprawdzenia ciśnienia, jutro postaram się wykonać je tak jak kolega napisał wcześniej, ciepły motor, brak świec, z dodatkiem olej.
A szarpania wcale nie szukam tutaj. Szarpanie wskazywało na poduszkę pod skrzynią biegów lecz po wymianie problem tylko troszkę się zmniejszył, szarpanie jak było tak jest troszkę słabsze ale nadal dość silne aby utrudniać życie.
-
26-07-2017, 21:36 #17
-
26-07-2017, 22:39 #18
Jeżeli mam pomnożyć przez 1,2 to wychodzi kolejno od lewej:
12.6
12,36
12,24
12,12
-
26-07-2017, 22:48 #19
-
26-07-2017, 22:56 #20Uživatel Nováček
- Nastoupil
- 11 2014
- Žije v
- Krk
- Auto
- Alfa Romeo 156 V6 Berlína, Toyota Celica GTi V gen
- Příspěvky
- 152
Czarkowi chodziło o teoretyczną wartość. Stopień sprężania wynosi chyba 10:1 więc dla TSa 12 barów jest ok a Ty masz 10.
Zmierz z odrobiną olej w cylindrach i zobaczysz sam czy będzie poprawa. Jak kompresja wzrosnie o 2-3 bary to znaczy, że pierścienie nie są pierwszej świeżości. Jak kompresja będzie podobna to pewnie nagar na trzonkach zaworów albo na przylgniach ale dokładnie będzie wiadomo po zdjęciu głowicy. Jeżeli telepie Ci motoriem to może być źle złożony časování ventilů o ząbek na którymś z wałków. To wszystko teoria.
Równie dobrze poduchy motor, drążek reakcyjny, niesprawny układ zapłonowy, wtryskowy itd. ;-)
Odesláno z mého LG H955 pomocí Tapatalka
Podobná témata
-
Tlak ve válcích
Vytvořil(a) mariokowal27 v sekci 156Odpověď: 3Poslední příspěvek/Autor: 13-08-2014, 13:44 -
Otázka laika o ventily a tlak ve válcích na V6
Vytvořil(a) Sudi v sekci 156Odpověď: 27Poslední příspěvek/Autor: 24-07-2012, 20:49 -
[146] Příliš vysoký tlak ve válcích
Vytvořil(a) scyzorsw v části 145/146/155Odpověď: 17Poslední příspěvek/Autor: 16-05-2011, 18:04 -
[GTV] GTV V6 Turbo - slabý tlak ve válcích - mě čeká oprava?
Vytvořil(a) tomason2 v sekci Gtv/Spider GtvOdpověď: 3Poslední příspěvek/Autor: 05-08-2010, 18:31 -
[33] se rovnají, tlaky ve válcích
Vytvořil(a) dosman v oddílu 33/164Odpověď: 9Poslední příspěvek/Autor: 31-10-2008, 06:55




Odpovědět s citací

