Oldal 1 a 2 12 UtolsóUtolsó
Pokaż wyniki od 1 hogy 10 a 15
  1. #1
    A felhasználó Alfa-omega Avatar RafcioL27
    Csatlakozott
    06 2009
    Él
    Svidník
    Automatikus
    AR 156 2.0 TS 2000.SW + CIS
    Üzenetek
    472

    Domyślnie Hogyan tudok gyorsan vissza az injekció térképek?

    Witam, mam pytanie jak w temacie postu, potrzebuję info na temat jak szybko mogę i w prosty sposób przywrócić mapy wtrysku benzyny do normy, po jeździe na gazie ze źle wyregulowaną instalacją mam trzy blędy
    P0130, P1173, i chyba P0170, pojechalem na regulację do gaziarza ale ten powiedział mi że samochód ma za bogatą mieszankę gazu i benzyny i wpierw muszę coś zrobić żeby wróciły mapy wtrysku benzyny.
    Pewnie reset ecu i parametrow adaptacyjnych by pomógł ale jak to zrobić programem Alfa Diag?
    Segítséget kérni.


    › Więcej...: Hogyan tudok gyorsan vissza az injekció térképek?
    Ostatnio edytowane przez RafcioL27 ; 28-08-2010 körülbelül 08:24

  2. #2
    A felhasználó Fachowiec Avatar slavol
    Csatlakozott
    06 2008
    Él
    Hoji
    Automatikus
    Ford
    Üzenetek
    2,191

    Domyślnie

    Masz cały podwieszony temat o alfadiagu, tam użytkownik "bubu321" wraz z kolegami napisał chyba wszystko na temat diagnostyki:

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.html
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #3
    A felhasználó Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Csatlakozott
    09 2007
    Él
    Wroclaw
    Automatikus
    G 1.4 170CV Nexus 8GMF ECU
    Üzenetek
    6,112

    Domyślnie

    - mój szerelő twierdzi że w pierwszej kolajnosci robimy ECu od gazu.
    - jeśli zrobimy ECU od benzyny i potem zaczniemy regulowac gaz, to zanim doregulujemy to ECu od benzyny złapie złe mapy i po regulacji.
    - poczekaj na orzeczenie kogoś kto ma gaz w samochodzie.
    --

    --
    _______________________________________
    - AR-156 2.0 TS ECU-t az M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Csatlakozott
    10 2005
    Él
    HU
    Automatikus
    Alfa megszakad a vásárlás napján, ez az állapot addig tart, amíg az értékesítés időpontja.
    Üzenetek
    7,540

    Domyślnie

    Najlepiej jest zrobić odwrotnie.Najpierw doprowadzić do ładu PB a potem regulować na tej podstawie FÁK.Czas regulacji nie powinien rozwalić PB.
    Jeżeli tak się stanie lub regulacja LPG nie przynosi pożądanych efektów to coś w LPG jest żle zrobone lub komponety LPG są żle dobrane.
    Ostatnio edytowane przez Piotriix ; 28-08-2010 körülbelül 13:52
    Aki azt akarja, keresi az utat,
    aki nem akarja, hogy néz ki okokból.
    PB-gáz 155 V6-163 le-
    156 V6-os PB-190 KM-
    147 2.0 TS, 150 HP Selespeed, valamint a VIR.-volt
    166 2.0 V6 TB -215 KM - CISZ-
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    A felhasználó Rómeó
    Csatlakozott
    07 2008
    Él
    Novokuznetsk
    Automatikus
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Üzenetek
    1,256

    Domyślnie

    bubu a jak dobrze dostroić ecu od gazu do rozjechanych map benzyny? Chyba ten szerelő coś pomylił, bo jakoś niemożliwe mi się to wydaje. Dobry gazownik resetuje ecu benzyny, stroi ecu gaz, po kilkuset km. następna wizyta, sprawdza mapy jak taka potrzeba znowu reset benzyny i dostrajanie gazu.
    Często dorywczy gaziarze, wciskają że problem z benzyną, bo albo nie wiedzą jak dobrze zrobić albo nie chce im się i odsyłanie od gaziarza do mechanika ;-)

  6. #6
    A felhasználó Alfa-omega Avatar RafcioL27
    Csatlakozott
    06 2009
    Él
    Svidník
    Automatikus
    AR 156 2.0 TS 2000.SW + CIS
    Üzenetek
    472

    Domyślnie

    Dzięki panowie za odpowiedz, a po wykonaniu resetu parametrów adaptacyjnych jakieś dodatkowe kilometry powinienem zrobić na benzynie czy można jechać na strojenie gazu?

  7. #7
    A felhasználó Rómeó
    Csatlakozott
    07 2008
    Él
    Novokuznetsk
    Automatikus
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Üzenetek
    1,256

    Domyślnie

    hmm dobre pytanie, jeżeli masz 100% pewność co do stanu np lambdy (często niesprawna w mapach miesza) nie musisz, ja zawsze polecam . Dobrze mieć kabelek i takie podstawy jak lambdy, przepływomierz, parametry adaptacyjne samemu sprawdzać kiedy ochota najdzie.

  8. #8
    A felhasználó Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Csatlakozott
    09 2007
    Él
    Wroclaw
    Automatikus
    G 1.4 170CV Nexus 8GMF ECU
    Üzenetek
    6,112

    Domyślnie

    - robimy reset parametrów adaptacyjnych oraz w tej samej chwili adaptację motora pamietając aby nie dotykać pedału GAZU !!!.
    - nawet jak silnik gaśnie po tym resecie, to go uruchomić powtórnie.
    - jeszcze mała uwaga jaką zaobserwowałem w piatek u kolegi w samochodzie.

    - reset motor krokowego i reset parametrów adaptacyjnych rózni się kolajnością testów przepustnicy.
    - jeśli robimy tylko reset parametrów adaptacyjnych, to po tych 90 sekundach włączamy kluczyk i nie uruchamiamy silnika.
    - w tym czasie ECU kręci przepustnicą i może to jest powód tego że uruchomiony silnik gasnie.
    - dajemu mu tak około 20 sekund i nastepnie uruchomienie silnika.
    - chyba nigdy nie poznamy tak do końca ECU M1.5.5, wszystkich jego tajemnic.

    --

    --
    Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 28-08-2010 körülbelül 19:42
    _______________________________________
    - AR-156 2.0 TS ECU-t az M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    A felhasználó Alfa-omega Avatar RafcioL27
    Csatlakozott
    06 2009
    Él
    Svidník
    Automatikus
    AR 156 2.0 TS 2000.SW + CIS
    Üzenetek
    472

    Domyślnie

    Gdy bym miał swojego lapka to bym się pobawił a tak to muszę albo ganiać na parking ze stacjonarnym kompem co mi się nie uśmiecha robić albo jechać do kolegi i tam probować się bawić ze swoim autem
    Tak dla ciekawości sprawdzałem miernikiem swoją lambdę i wydaje mi się że pracuje bo miernik pokazywał zmienne wartości napięcia jak mu przygazowałem to wskazania sondy były w granicach 1,2V to chyba świadczy o tym że sonda pracuje.
    Gdyby jutro nie padało to może bym się pokusił o wytarganie kompa do samochodu a jeżeli nie to zostaje pojechac do kolegi i tam coś pomęczyć dam znać jak poszło z adaptacją na razie wielkie dzięki

  10. #10
    amon
    Vendég

    Domyślnie

    Zrób tak:

    procedura dotyczy TS:

    -wyczyścić błędy z ECU
    -odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
    -podłączyć (-) akumulatora

    -umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec.
    -wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec.

    -uruchomić motor na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
    -wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
    -uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.

    -szín fekete - reset ECU
    -kolor kék - reset przepustnicy

    PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.

    Następnie:

    -usunąć usterki instalacji FÁK
    -usunąć błędy sterownika LPG
    -wyregulować nastawy ECU LPG

    PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy motor będzie powracał.

    Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.
    Ostatnio edytowane przez amon ; 29-08-2010 körülbelül 19:32

Hasonló témák

  1. mint helyreállítani a fekete szín ?
    Létrehozott bucho144 szakasz Kozmetikumok
    Válasz: 10
    Utolsó hozzászólás szerzője: 12-02-2015, 22:51
  2. Válasz: 1
    Utolsó hozzászólás szerzője: 30-09-2014, 21:40
  3. [159] Tudom fogadni, de nem lehet hívást a telefon, a beépített Navi
    Létrehozott Condelone a szakasz 159/Brera/Brera Spider
    Válasz: 7
    Utolsó hozzászólás szerzője: 28-12-2010, 22:35
  4. Nem nyitott autó, távirányító + nem tud futni.
    Létrehozott pawelmynia szakasz 156
    Válasz: 16
    Utolsó hozzászólás szerzője: 28-12-2010, 22:28
  5. mapy wtrysku??
    Létrehozott misio a szakasz PB-Zóna
    Válasz: 5
    Utolsó hozzászólás szerzője: 31-07-2009, 10:12

rozjechane mapy objawy

mapa wtrysku benzyny

mapy wtrysku benzyny

mapa wtrysku

rozjechane mapy benzyny

reset mapy benzyny

rozjechanej mapy benzyny objawy

rozjechana mapa benzyny

rozjechane mapy wtrysku objawy

gaz psuje ustawieniasamochody z dwoma mapami wtryskuustawienia mapy wtryskukasowanie mapy benzynyrozjechana mapa benzyny po regulacji gazumapa wtryskowmapa benzynowastag 4 rozjechana mapa benzyny objawymapa wtryskow bezynarozjechana mapa wtryskowa omega 2 6resetowanie map benzynyprogram do map wtrysku silnikiemjak wyregulowarozjechana mapa wtryskuadaptacja mapy wtryskuprzywracanie mapy gazu poprzez odlaczenie akumulatorarozjechane mapy benzyny jak sie zachowuje po tym samochodmapa wtrysku co to jestustawianie mapy wtryskuprogramowanie map silnikajak zrobic mape wtryskow lpgmapa benzynymapa wtryskowa bęzyna gazrozjechane mapy paliwowe a rozruch silnikareset map wtryskurozjechane mapy lpg objawyprogramowanie mapy wtrysku gazuco to znaczy mapa wtryskówjak ustawic mape silnika benzynowegorozjechane mapy benzyny objawyrozjechanie mapy benzynowejrozjechane mapy objawy vectra b 1.6 16vjak wrucic mape benzynyreset mapy benzyny vectrajak przywrucic mape eku benzynerozjechana mapa benzyny vectraodpiecie akumlatora rozjechanie map benzynyopel rozjechana mapa benzyny co terazjak sie ustawia mape benzynylpg rozjechane mapy benzynymapy wtrysku a lpg

Címkék ez a téma

Powers

  • Nem hozzon létre új témákat
  • Nem üzeneteket írni
  • Nem hozzá mellékleteket
  • Nem szerkeszteni a hozzászólásaidat
  •  
Lengéscsillapítók