Ausstellungsergebnisse von 1 An 10 mit 15
-
28-08-2010, 06:28 #1Der Benutzer Das Alpha und das Omega
- Er schloss sich der
- 06 2009
- Lebt in
- Swidnik
- Auto
- AR 156 2.0 TS 2000.SW + GUS-STAATEN
- Beiträge
- 472
Wie kann ich die Karten Injektion normal schnell wiederherstellen?
Witam, mam pytanie jak w temacie postu, potrzebuję info na temat jak szybko mogę i w prosty sposób przywrócić mapy wtrysku benzyny do normy, po jeździe na gazie ze źle wyregulowaną instalacją mam trzy blędy
P0130, P1173, i chyba P0170, pojechalem na regulację do gaziarza ale ten powiedział mi że samochód ma za bogatą mieszankę gazu i benzyny i wpierw muszę coś zrobić żeby wróciły mapy wtrysku benzyny.
Pewnie reset ecu i parametrow adaptacyjnych by pomógł ale jak to zrobić programem Alfa Diag?
Bitte um Hilfe.
› Więcej...: Wie kann ich die Karten Injektion normal schnell wiederherstellen?Zuletzt bearbeitet von RafcioL27 ; 28-08-2010 über 08:24
-
-
28-08-2010, 08:48 #2
Masz cały podwieszony temat o alfadiagu, tam użytkownik "bubu321" wraz z kolegami napisał chyba wszystko na temat diagnostyki:
http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.htmlMustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...
-
28-08-2010, 10:41 #3Der Benutzer Quadrifoglio Verde
- Er schloss sich der
- 09 2007
- Lebt in
- Breslau
- Auto
- G 1.4 ist 170CV ECU Nexus 8GMF
- Beiträge
- 6,112
- mój Mechaniker twierdzi że w pierwszej kÖlnosci robimy ECu od gazu.
- jeśli zrobimy ECU od benzyny i potem zaczniemy regulowac gaz, to zanim doregulujemy to ECu od benzyny złapie złe mapy i po regulacji.
- poczekaj na orzeczenie kogoś kto ma gaz w samochodzie.
--

--_______________________________________
-AR 156 2.0 TS Ecu M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV Steuergerät ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
28-08-2010, 13:47 #4Administrator Quadrifoglio Verde
- Er schloss sich der
- 10 2005
- Lebt in
- EN
- Auto
- Alpha verdirbt das Datum des Kaufs, und dieser Zustand dauert bis zum Zeitpunkt des Verkaufs.
- Beiträge
- 7,540
Najlepiej jest zrobić odwrotnie.Najpierw doprowadzić do ładu PB a potem regulować na tej podstawie LPG.Czas regulacji nie powinien rozwalić PB.
Jeżeli tak się stanie lub regulacja LPG nie przynosi pożądanych efektów to coś w LPG jest żle zrobone lub komponety LPG są żle dobrane.Zuletzt bearbeitet von Piotriix ; 28-08-2010 über 13:52
Wer will sich für einen Weg
wer möchte nicht für einen Grund suchen.
V6 LPG-155 KM-163 war
V6 LPG-156 KM-190 war
2.0TS 147 150 KM-LPG. War Selespeed
166 2.0 V6 TB -215 KM-LPG war
Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest
Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest
-
28-08-2010, 14:09 #5Der Benutzer Romeo
- Er schloss sich der
- 07 2008
- Lebt in
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Beiträge
- 1,256
bubu a jak dobrze dostroić ecu od gazu do rozjechanych map benzyny? Chyba ten Mechaniker coś pomylił, bo jakoś niemożliwe mi się to wydaje. Dobry gazownik resetuje ecu benzyny, stroi ecu gaz, po kilkuset km. następna wizyta, sprawdza mapy jak taka potrzeba znowu reset benzyny i dostrajanie gazu.
Często dorywczy gaziarze, wciskają że problem z benzyną, bo albo nie wiedzą jak dobrze zrobić albo nie chce im się i odsyłanie od gaziarza do mechanika ;-)
-
28-08-2010, 15:49 #6
-
28-08-2010, 18:25 #7Der Benutzer Romeo
- Er schloss sich der
- 07 2008
- Lebt in
- Gdynia
- Auto
- Lancer, Giulia quadrifoglio
- Beiträge
- 1,256
-
28-08-2010, 19:31 #8Der Benutzer Quadrifoglio Verde
- Er schloss sich der
- 09 2007
- Lebt in
- Breslau
- Auto
- G 1.4 ist 170CV ECU Nexus 8GMF
- Beiträge
- 6,112
- robimy reset parametrów adaptacyjnych oraz w tej samej chwili adaptację Motora pamietając aby nie dotykać pedału GAZU !!!.
- nawet jak silnik gaśnie po tym resecie, to go uruchomić powtórnie.
- jeszcze mała uwaga jaką zaobserwowałem w piatek u kolegi w samochodzie.
- Reset der Motor krokowego i reset parametrów adaptacyjnych rózni się kÖlnością testów przepustnicy.
- jeśli robimy tylko reset parametrów adaptacyjnych, to po tych 90 sekundach włączamy kluczyk i nie uruchamiamy silnika.
- w tym czasie ECU kręci przepustnicą i może to jest powód tego że uruchomiony silnik gasnie.
- dajemu mu tak około 20 sekund i nastepnie uruchomienie silnika.
- chyba nigdy nie poznamy tak do końca ECU M1.5.5, wszystkich jego tajemnic.
--

--Zuletzt bearbeitet von bubu321 ; 28-08-2010 über 19:42
_______________________________________
-AR 156 2.0 TS Ecu M 1.5.5
-147 1.6 16v 105CV Steuergerät ME 7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
-
28-08-2010, 20:18 #9Der Benutzer Das Alpha und das Omega
- Er schloss sich der
- 06 2009
- Lebt in
- Swidnik
- Auto
- AR 156 2.0 TS 2000.SW + GUS-STAATEN
- Beiträge
- 472
Gdy bym miał swojego lapka to bym się pobawił a tak to muszę albo ganiać na parking ze stacjonarnym kompem co mi się nie uśmiecha robić albo jechać do kolegi i tam probować się bawić ze swoim autem

Tak dla ciekawości sprawdzałem miernikiem swoją lambdę i wydaje mi się że pracuje bo miernik pokazywał zmienne wartości napięcia jak mu przygazowałem to wskazania sondy były w granicach 1,2V to chyba świadczy o tym że sonda pracuje.
Gdyby jutro nie padało to może bym się pokusił o wytarganie kompa do samochodu a jeżeli nie to zostaje pojechac do kolegi i tam coś pomęczyć dam znać jak poszło z adaptacją na razie wielkie dzięki
-
29-08-2010, 19:21 #10amonEin Gast
Folgendermaßen Sie vor:
procedura dotyczy TS:
-wyczyścić błędy z ECU
-odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
-podłączyć (-) akumulatora
-umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec.
-wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec.
-uruchomić Motor na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
-wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
-uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.
-die Farbe der schwarz - reset ECU
-kolor blau - reset przepustnicy
PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.
Następnie:
-usunąć usterki instalacji LPG
-usunąć błędy sterownika LPG
-wyregulować nastawy ECU LPG
PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy der Motor będzie powracał.
Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.Zuletzt bearbeitet von amon ; 29-08-2010 über 19:32
Ähnliche Themen
-
was reparieren die schwarze Farbe ?
Erstellt von bucho144 Abschnitt CosmeticsAntwort: 10Letzter Beitrag/Autor: 12-02-2015, 22:51 -
[156] Wie zu reparieren Original Auspuff-Sound?
Erstellt von daniel19210 im Abschnitt 156Antwort: 1Letzter Beitrag/Autor: 30-09-2014, 21:40 -
[159] Kann ich akzeptieren, aber ich kann nicht telefonieren mit dem Handy eingebauten Navi
Erstellt von Condelone im Abschnitt 159/Brera/Brera SpiderAntwort: 7Letzter Beitrag/Autor: 28-12-2010, 22:35 -
Kann nicht öffnen Sie das Auto mit Fernbedienung + kann nicht laufen.
Erstellt von pawelmynia im Abschnitt 156Antwort: 16Letzter Beitrag/Autor: 28-12-2010, 22:28 -
Karten Injektion ??
Erstellt von misio Abschnitt LPG ZoneAntwort: 5Letzter Beitrag/Autor: 31-07-2009, 10:12




Antworten mit Zitat
