Pagina 1 con 2 12 UltimoUltimo
Visualizza risultati da 1 A 10 con 15
  1. #1
    L'utente L'alfa e l'Omega Avatar RafcioL27
    Si unì la
    06 2009
    Vive in
    Swidnik
    Automatico
    AR 156 2.0 TS + GPL 2000r.SW
    Post
    472

    Domyślnie Come posso ripristinare rapidamente le mappe iniezione a norma?

    Witam, mam pytanie jak w temacie postu, potrzebuję info na temat jak szybko mogę i w prosty sposób przywrócić mapy wtrysku benzyny do normy, po jeździe na gazie ze źle wyregulowaną instalacją mam trzy blędy
    P0130, P1173, i chyba P0170, pojechalem na regulację do gaziarza ale ten powiedział mi że samochód ma za bogatą mieszankę gazu i benzyny i wpierw muszę coś zrobić żeby wróciły mapy wtrysku benzyny.
    Pewnie reset ecu i parametrow adaptacyjnych by pomógł ale jak to zrobić programem Alfa Diag?
    Chiedo aiuto.


    › Więcej...: Come posso ripristinare rapidamente le mappe iniezione a norma?
    Ultima modifica di RafcioL27 ; 28-08-2010 circa 08:24

  2. #2
    L'utente Fachowiec Avatar slavol
    Si unì la
    06 2008
    Vive in
    Chodzież
    Automatico
    Ford
    Post
    2,191

    Domyślnie

    Masz cały podwieszony temat o alfadiagu, tam użytkownik "bubu321" wraz z kolegami napisał chyba wszystko na temat diagnostyki:

    http://www.forum.alfaholicy.org/147_..._alfadiag.html
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  3. #3
    L'utente Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Si unì la
    09 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
    Post
    6,112

    Domyślnie

    - mój meccanico twierdzi że w pierwszej kolionosci robimy ECu od gazu.
    - jeśli zrobimy ECU od benzyny i potem zaczniemy regulowac gaz, to zanim doregulujemy to ECu od benzyny złapie złe mapy i po regulacji.
    - poczekaj na orzeczenie kogoś kto ma gaz w samochodzie.
    --

    --
    _______________________________________
    - AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
    - 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Si unì la
    10 2005
    Vive in
    IT
    Automatico
    Alpha rovina la data di acquisto, e questo stato dura fino alla data di cessione.
    Post
    7,540

    Domyślnie

    Najlepiej jest zrobić odwrotnie.Najpierw doprowadzić do ładu PB a potem regulować na tej podstawie GPL.Czas regulacji nie powinien rozwalić PB.
    Jeżeli tak się stanie lub regulacja LPG nie przynosi pożądanych efektów to coś w LPG jest żle zrobone lub komponety LPG są żle dobrane.
    Ultima modifica di Piotriix ; 28-08-2010 circa 13:52
    Chi vuole alla ricerca di un modo
    chi non vuole alla ricerca di un motivo.
    V6 GPL-155 KM-163 è stato
    V6 GPL-156 KM-190 è stato
    2.0TS 147 150 KM-GPL. Era Selespeed
    166 2.0 V6 TB -215 KM-GPL è stato
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  5. #5
    L'utente Romeo
    Si unì la
    07 2008
    Vive in
    Gdynia
    Automatico
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Post
    1,256

    Domyślnie

    bubu a jak dobrze dostroić ecu od gazu do rozjechanych map benzyny? Chyba ten meccanico coś pomylił, bo jakoś niemożliwe mi się to wydaje. Dobry gazownik resetuje ecu benzyny, stroi ecu gaz, po kilkuset km. następna wizyta, sprawdza mapy jak taka potrzeba znowu reset benzyny i dostrajanie gazu.
    Często dorywczy gaziarze, wciskają że problem z benzyną, bo albo nie wiedzą jak dobrze zrobić albo nie chce im się i odsyłanie od gaziarza do mechanika ;-)

  6. #6
    L'utente L'alfa e l'Omega Avatar RafcioL27
    Si unì la
    06 2009
    Vive in
    Swidnik
    Automatico
    AR 156 2.0 TS + GPL 2000r.SW
    Post
    472

    Domyślnie

    Dzięki panowie za odpowiedz, a po wykonaniu resetu parametrów adaptacyjnych jakieś dodatkowe kilometry powinienem zrobić na benzynie czy można jechać na strojenie gazu?

  7. #7
    L'utente Romeo
    Si unì la
    07 2008
    Vive in
    Gdynia
    Automatico
    Lancer, Giulia quadrifoglio
    Post
    1,256

    Domyślnie

    hmm dobre pytanie, jeżeli masz 100% pewność co do stanu np lambdy (często niesprawna w mapach miesza) nie musisz, ja zawsze polecam . Dobrze mieć kabelek i takie podstawy jak lambdy, przepływomierz, parametry adaptacyjne samemu sprawdzać kiedy ochota najdzie.

  8. #8
    L'utente Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Si unì la
    09 2007
    Vive in
    Wrocław
    Automatico
    G MA 1.4 170cv ECU Nexus 8GMF
    Post
    6,112

    Domyślnie

    - robimy reset parametrów adaptacyjnych oraz w tej samej chwili adaptację motorea pamietając aby nie dotykać pedału GAZU !!!.
    - nawet jak silnik gaśnie po tym resecie, to go uruchomić powtórnie.
    - jeszcze mała uwaga jaką zaobserwowałem w piatek u kolegi w samochodzie.

    - reset il motore krokowego i reset parametrów adaptacyjnych rózni się kolionością testów przepustnicy.
    - jeśli robimy tylko reset parametrów adaptacyjnych, to po tych 90 sekundach włączamy kluczyk i nie uruchamiamy silnika.
    - w tym czasie ECU kręci przepustnicą i może to jest powód tego że uruchomiony silnik gasnie.
    - dajemu mu tak około 20 sekund i nastepnie uruchomienie silnika.
    - chyba nigdy nie poznamy tak do końca ECU M1.5.5, wszystkich jego tajemnic.

    --

    --
    Ultima modifica di bubu321 ; 28-08-2010 circa 19:42
    _______________________________________
    - AR M1.5.5 156 TS 2.0 ECU
    - 147 1.6 16V 105CV ME7.3.1 ECU.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  9. #9
    L'utente L'alfa e l'Omega Avatar RafcioL27
    Si unì la
    06 2009
    Vive in
    Swidnik
    Automatico
    AR 156 2.0 TS + GPL 2000r.SW
    Post
    472

    Domyślnie

    Gdy bym miał swojego lapka to bym się pobawił a tak to muszę albo ganiać na parking ze stacjonarnym kompem co mi się nie uśmiecha robić albo jechać do kolegi i tam probować się bawić ze swoim autem
    Tak dla ciekawości sprawdzałem miernikiem swoją lambdę i wydaje mi się że pracuje bo miernik pokazywał zmienne wartości napięcia jak mu przygazowałem to wskazania sondy były w granicach 1,2V to chyba świadczy o tym że sonda pracuje.
    Gdyby jutro nie padało to może bym się pokusił o wytarganie kompa do samochodu a jeżeli nie to zostaje pojechac do kolegi i tam coś pomęczyć dam znać jak poszło z adaptacją na razie wielkie dzięki

  10. #10
    amon
    Un ospite

    Domyślnie

    Procedere come segue:

    procedura dotyczy TS:

    -wyczyścić błędy z ECU
    -odłączyć (-) akumulatora na 45 minut
    -podłączyć (-) akumulatora

    -umieścić kluczyk w stacyjce, załączyć w pozycję MAR na 90 sec.
    -wyłączyć zapłon - kluczyk w pozycję STOP nie wyjmując ze stacyjki na 90 sec.

    -uruchomić motore na benzynie, nie dotykając gazu na 15 min.
    -wyłączyć silnik i pozostawić na 10 min.
    -uruchomić silnik na benzynie i udać się na jazdę z różnymi stylami - jazda stabilna, dynamiczna, małe, duże przyspieszenie.

    -il colore della nero - reset ECU
    -kolor blu - reset przepustnicy

    PS., aby nie czekać 45min. można przyspieszyć reset poprzez zwarcie + i - we wtyku, w celu usunięcia pozostałości napięć. Procedurę przeprowadzamy na odłączonym akumulatorze.

    Następnie:

    -usunąć usterki instalacji GPL
    -usunąć błędy sterownika LPG
    -wyregulować nastawy ECU LPG

    PS., jeżeli instalacja LPG będzie wnosiła błędy (uszkodzone/zużyte elementy) ewentualnie źle wyregulowana instalacja LPG, wówczas, po pewnym czasie jeżdżenia na LPG, problem złej pracy il motore będzie powracał.

    Prawidłowo przeprowadzona powyższa procedura gwarantuje przywrócenie stabilnej pracy oraz KOPA silnika. Osobiście testowana.
    Ultima modifica di amon ; 29-08-2010 circa 19:32

Discussioni simili

  1. di ripristinare il colore nero ?
    Creato da bucho144 sezione Cosmetici
    Risposta: 10
    Ultimo post/autore: 12-02-2015, 22:51
  2. [156] Come ripristinare l'originale suono di scarico?
    Creato da daniel19210 nella sezione 156
    Risposta: 1
    Ultimo post/autore: 30-09-2014, 21:40
  3. [159] Posso accettare, ma non riesco a chiamare con il telefono incorporato nel Navi
    Creato da Condelone nella sezione 159/Brera/Brera Spider
    Risposta: 7
    Ultimo post/autore: 28-12-2010, 22:35
  4. Risposta: 16
    Ultimo post/autore: 28-12-2010, 22:28
  5. le mappe iniezione??
    Creato da misio sezione GPL Zone
    Risposta: 5
    Ultimo post/autore: 31-07-2009, 10:12

rozjechane mapy objawy

mapa wtrysku benzyny

mapy wtrysku benzyny

mapa wtrysku

rozjechane mapy benzyny

reset mapy benzyny

rozjechanej mapy benzyny objawy

rozjechana mapa benzyny

rozjechane mapy wtrysku objawy

gaz psuje ustawieniasamochody z dwoma mapami wtryskuustawienia mapy wtryskukasowanie mapy benzynyrozjechana mapa benzyny po regulacji gazumapa wtryskowmapa benzynowastag 4 rozjechana mapa benzyny objawymapa wtryskow bezynarozjechana mapa wtryskowa omega 2 6resetowanie map benzynyprogram do map wtrysku silnikiemjak wyregulowarozjechana mapa wtryskuadaptacja mapy wtryskuprzywracanie mapy gazu poprzez odlaczenie akumulatorarozjechane mapy benzyny jak sie zachowuje po tym samochodmapa wtrysku co to jestustawianie mapy wtryskuprogramowanie map silnikajak zrobic mape wtryskow lpgmapa benzynymapa wtryskowa bęzyna gazrozjechane mapy paliwowe a rozruch silnikareset map wtryskurozjechane mapy lpg objawyprogramowanie mapy wtrysku gazuco to znaczy mapa wtryskówjak ustawic mape silnika benzynowegorozjechane mapy benzyny objawyrozjechanie mapy benzynowejrozjechane mapy objawy vectra b 1.6 16vjak wrucic mape benzynyreset mapy benzyny vectrajak przywrucic mape eku benzynerozjechana mapa benzyny vectraodpiecie akumlatora rozjechanie map benzynyopel rozjechana mapa benzyny co terazjak sie ustawia mape benzynylpg rozjechane mapy benzynymapy wtrysku a lpg

Tag per questo argomento

Autorizzazioni

  • Non è possibile assumere un nuovo argomento
  • Non è possibile scrivere messaggi
  • Non è possibile aggiungere allegati
  • Non è possibile modificare i tuoi messaggi
  •  
Ammortizzatori