Pagina 1 met 8 12345678 LaatsteLaatste
Resultaten tonen van 1 Aan 10 met 73
  1. #1
    provokator
    Een gast

    Domyślnie Kind gerestaureerd ... [156]

    Dzisiaj odebrałem auto od monteura, wymieniałem kleptiming.
    Po pierwszej przejażdżce zauważalnie znikł efekt tzw "dziur" w obrotach, wymieniany był też czujnik położenia wału co trochę ustabilizowało pracę Motora jednak w tym wszystkim mam wrażenie że auto teraz gorzej wkręca się na obroty...
    Coś tam mechanik mówił że świece wypadałoby wymienić ale wcześniej alfa wkręcała się dobrze na obroty, fakt faktem że odbywało się to "skokami" z racji padniętego wariatora jednak mam wrażenie że teraz muli...
    I teraz pytanie jaka tego przyczyna?
    A konkretniej jakie byłyby objawy gdyby był przestawiony rozrząd???
    Niby silnik pracuje równo jednak na początku miałem wrażenie że coś głośno w porównaniu do tego co było wcześniej...
    Jutro kupię jeszcze nowy filtr powietrza gdyż to mulenie to mam takie wrażenie jakby auto się dusiło i nie miało siły ciągnąć, a może tylko mi się zdaje? sam już nie wiem, nie miałem okazji z nikim dzisiaj sprawdzić przyspieszenia, tak czy inaczej proszę o możliwe sugestie


    › Więcej...: Kind gerestaureerd ... [156]

  2. #2
    De gebruiker Romeo
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2005
    Woont in
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Berichten
    2,650

    Domyślnie

    nie rozumiem o jakich skokach mowisz przy padnietym wariacie przy wkrecaniu na obroty?? samochod przy padnietym wariacie nie ma poprostu wyczuwalnego strzału mocy przy ok 2tys..

    no i podstawowe pytanie, kleptiming zmieniany z blokadami??

  3. #3
    provokator
    Een gast

    Domyślnie

    o skokach tzn że auto ciągnęło między 3-4,5 tys obr i potem od 5,5 do 6,0

    Nie wiem czy z blokadami... No niby dobrze przyspiesza ale mimo wszystko mam wrażenie że na obroty słabo idzie, nie ma takiej dynamiki..
    Podstawowym pytaniem jest to jakie są objawy przestawionego kleptimingu?

  4. #4
    De gebruiker Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Hij sloot zich aan bij de
    05 2007
    Woont in
    Warsaw, Polen
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Berichten
    8,623

    Domyślnie

    Takie skokowe wchodzenie na obroty to raczej przepływomierz - może masz do wymiany i dlatego słabociągnie
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta Onderscheidend 1,4TB MA 2010
    AR156 1.9 JTD 16v M-Jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    7 vroegere Italiaanse wagens F (126, 127, UNO DS TIPO Punto, BRAVO, MARE)

  5. #5
    provokator
    Een gast

    Domyślnie

    no dzisiaj właśnie kupię nowy filtr powietrza i podepnę sobie pod kompa...

  6. #6
    De gebruiker Quadrifoglio Verde
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2007
    Woont in
    Wrocław
    Auto
    AR156 1,6TS 1999.
    Berichten
    5,304

    Domyślnie

    Może być, że monteur miał blokady, ale nie miał czujnika zegarowego do ustawienia tłoka pierwszego cylindra w położenie GMP i masz źle zrobiony kleptiming. Z doświadczenia wiem, że bez tego czujnika bardzo łatwo pomylić się o 1-2 ząbki.
    Powodem mulenia może być też padnięta sonda lambda.

  7. #7
    De gebruiker Romeo
    Hij sloot zich aan bij de
    10 2005
    Woont in
    Bydgoszcz
    Auto
    166 JTD
    Berichten
    2,650

    Domyślnie

    Offerte Wrote provokator
    o skokach tzn że auto ciągnęło między 3-4,5 tys obr i potem od 5,5 do 6,0

    Nie wiem czy z blokadami... No niby dobrze przyspiesza ale mimo wszystko mam wrażenie że na obroty słabo idzie, nie ma takiej dynamiki..
    Podstawowym pytaniem jest to jakie są objawy przestawionego kleptimingu?
    strzela z rury, muł na wyzszych obrotach i słabe ospałe reakcje na gaz

    ale check tez wtedy powinien sie palić

  8. #8
    provokator
    Een gast

    Domyślnie

    właśnie chodzi o to że przed remontem chodził lepiej niż teraz... zapomniałem jeszcze dodać że pracuje strasznie nierówno na wolnych obrotach... i nie są to typowe falujące obroty tylko takie krótki przyduszanie, podobne do tego jak praca Motora zaraz po restarcie parametrów adaptacyjknych de motor

  9. #9
    tomkap
    Een gast

    Domyślnie

    Objawy są rózne. Może nierówno chodzić, prychac , nie miec siły, dymić. Zależy gdzie przestawony najbardziej i o ile. Czy na wale korbowym, czy na wałku ssącym lub wydechowym. Niektorzy mechanicy nie przykladają się by złożyć dokladnie i potem może być o ząbek przestawione i nie zawsze czuć różnicę.
    Przychodzi mi na myśl też, że może przestawić się kleptiming na kole na wariatorze. Ono ma regulację i jeśli nie było odpowiednie przykręcone, to może się przesunąć.
    Mi po zmianie rozrządu samochód lepiej jezdził mimo że wariator miałem jeszcze dobry.
    U Ciebie jak jest odwrotnie, to lepiej sprawdz ten rozrzad.

  10. #10
    provokator
    Een gast

    Domyślnie

    no pójdę jeszcze sprawdzę parametry na kompie jednak nie sądzę by to pomogło.. coś czuję że jeszcze dzisiaj mu zaprowadzę z powrotem to auto;/
    słyszałem też że ostatnio robił kleptiming w micrze a tam też Motor lubiący wysokie obroty i podobno też coś zjebał... ehh nie ma to jak wykwalifikowana kadra;/

    A całą sytuacja wkurza mnie tymbardziej że jak się płaci ponad 1500 za remont nie licząc wariatora który kupiłem sam to się oczekuje żeby auto śmigało jak należy a nie było zjebane już po odbiorze;/

Soortgelijke onderwerpen

  1. 156 2.4 jtd 182KM zoals GTA
    Gemaakt door skwaros in de sectie Buy-do niet kopen? Auto advertenties
    Reactie: 9
    Last post/Auteur: 19-09-2011, 10:05
  2. Lijkt OK, maar waarschijnlijk iets mis... help !!!!
    Gemaakt door mekka27 in sectie 156
    Reactie: 5
    Last post/Auteur: 24-02-2011, 17:32
  3. [155] soort houtafwerking
    Gemaakt door p_r_z_e_m_k_o in de sectie 145/146/155
    Reactie: 14
    Last post/Auteur: 31-07-2009, 18:14
  4. [145]Niby dobrze ale jednak.....
    Gemaakt door alfasound_mania in de sectie 145/146/155
    Reactie: 9
    Last post/Auteur: 23-12-2007, 00:21

Labels voor dit onderwerp

Machtigingen

  • U kunt niet nemen van een nieuw onderwerp
  • U kunt niet berichten schrijven
  • U kunt niet bijlagen toevoegen
  • U kunt niet Bewerk uw berichten
  •  
Schokdempers