Page 1 avec 2 12 DernièreDernière
Afficher les résultats de 1 À 10 avec 16
  1. #1
    bobomaniobo
    Un invité

    Domyślnie 1.9 multijet nirówna travail et de la fumée blanche lors du chargement

    Salut
    Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
    Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
    Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
    Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca moteura(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca le moteur wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
    Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
    Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
    Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.


    › Więcej...: 1.9 multijet nirówna travail et de la fumée blanche lors du chargement

  2. #2
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2011
    Vit à
    Wrocław
    Auto
    Il est la Skoda Superb 2.0 TDI. Il y avait 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 ch 2003 Passatto B5 1.8
    Messages
    1,268

    Domyślnie

    la JTD świece są najpierw podgrzewane, dopiero później odpalasz moteur więc uderzył bym w tym kierunku i sprawdził dlaczego świece nie grzeją przed odpaleniem

  3. #3
    bobomaniobo
    Un invité

    Domyślnie

    Czy przy takiej temperaturze świece też grzeją??? W instrukcji samochodu jest napisane że powyżej +5 stopni świece nie grzeją. A jakoś można sprawdzić przekaźnik świec ?

  4. #4
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2011
    Vit à
    Wrocław
    Auto
    Il est la Skoda Superb 2.0 TDI. Il y avait 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 ch 2003 Passatto B5 1.8
    Messages
    1,268

    Domyślnie

    W każdym dieslu świece podgrzewają przed odpaleniem komorę spalania, jak są dodatnie temperatury grzeją krócej. Podłącz Saaba najpierw pod kompa czy pokarze Ci jakieś błędy. Możesz sprawdzić czy po przekręceniu kluczyka wychodzi sygnał na świece z tegoż modułu.

  5. #5
    L’utilisateur Romeo Avatar cuoreventi
    Il a rejoint le
    01 2010
    Vit à
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Messages
    4,198

    Domyślnie

    Citation A écrit bobomaniobo Zobacz post
    Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca moteura(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca le moteur wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
    Kompresja, wtryskiwacze, lub problemy z ciśnieniem paliwa.
    ECU zgłasza jakieś błędy?

  6. #6
    L’utilisateur Cycliste
    Il a rejoint le
    12 2009
    Vit à
    Lublin
    Auto
    Alfa 156 2.4 JTD 99r.
    Messages
    91

    Domyślnie

    Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak la lumière est zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać moteur a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem le moteur.

  7. #7
    bobomaniobo
    Un invité

    Domyślnie

    samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem moteura na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
    cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
    może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.

  8. #8
    L’utilisateur Stallion Avatar artur76
    Il a rejoint le
    07 2010
    Vit à
    Bialystok
    Auto
    166 V6
    Messages
    187

    Domyślnie

    Citation A écrit sebawroc Zobacz post
    la JTD świece są najpierw podgrzewane, dopiero później odpalasz moteur więc uderzył bym w tym kierunku i sprawdził dlaczego świece nie grzeją przed odpaleniem
    Ten silnik odpali bez problemu bez świec przy paru stopniach mrozu, więc twoja teoria jest, hmmm, nietrafiona?

  9. #9
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    01 2011
    Vit à
    Milicz
    Auto
    156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Messages
    1,262

    Domyślnie

    mi przy -17 odpalała bez problemu byłem przekonany że 3 świece grzeją bo jedna jest ukręcona ale komp sygnalizował jednocześnie uszkodzenie automatu grzania więc przy -17 alfa paliła bez świec. Co do odpalania i białej chmury, sprawdź poziom płynu chłodniczego

  10. #10
    L’utilisateur Romeo Avatar cuoreventi
    Il a rejoint le
    01 2010
    Vit à
    Szczecin
    Auto
    Alfa 156 2.0 JTS 16v
    Messages
    4,198

    Domyślnie

    Citation A écrit bobomaniobo Zobacz post
    cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
    może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
    Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach JTD powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
    Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
    Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.

    W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy moteuru, np. wymieniałeś soupapes, itp.?

Sujets similaires

  1. [159] 2,4 JTDm Inégale de travail au démarrage, lorsque la chaleur.
    Créé par dominiq dans l’article 159/Brera/Brera Spider
    Réponse : 70
    Dernier post/Auteur : 05-09-2014, 16:14
  2. La fumée blanche à coups de
    Créé par kosiu dans la section de la GT
    Réponse : 0
    Dernier post/Auteur : 17-06-2013, 16:31
  3. la fumée blanche lors d'une tentative de lancer un véhicule
    Créé par Ukasz1984 à l’article 147
    Réponse : 4
    Dernier post/Auteur : 28-01-2011, 09:38
  4. Nirówna le moteur 2.4 jtd - 166
    Créé par krisss81 à l’article 166
    Réponse : 9
    Dernier post/Auteur : 04-05-2009, 13:29
  5. Le grincement lors du chargement.
    Créé par Lesio dans la section 145/146/155
    Réponse : 14
    Dernier post/Auteur : 18-11-2007, 15:55

saab 9-5 bialy dym

odpalanie samochodu

saab 1.9 tid dymi przy odpalaniu

1.9 tid 120km przy odpalaniu nierowna praca

saab 1.9 tid zimny nie odpala

alfa jtd biala chmura po odpaleniu

saab 95 1.9 tid kopci na niebiesko na zimnym

Nier

1.9 tid kopci

multijet kopci na zimnym

saab 95 1.9 kopci przy odpalaniu

multijet kopci po zapaleniu

saab 95 1.9 tid nie odpala na mrozie

jtd dym po odpaleniu

1.9 jtd kkeby dymu przy odpalaniu

multije przy odpalaniu zadymi

ciezko pali saab 93

ciezko odpala i kopci alfa

saab 9-3 bialy dym

croma problem z odpaleniem silnika bialy dym

przy rozruchu pojawia sie bialy dymek fiat croma 1 9 150km

alfa 156 dymi przy odpalaniu

bialy dym od trefnej benzyny

saab 9-5 1.9tid ciezko pali

saab 9 5 1.9tid nie odpala

saab 1.9 tid dymi na bialo

saab 9-5 1.9tid opinie

saab 9-5 1.9 tid forum

spaliny i nierówna praca silnika saab 93

nierówna praca silnika białydym

biały dym nierówna praca

saab 9-5 swiece nie grzeja

saab 1.9 tid multi jet forum

saab 95 tid kopci przy zimnym silniku

saab 1.9 ttid bialy dym przy odpalaniu

nirowna praca silnika na zimnym saab ttid

1.9 multijet dymi

po odpaleniu bialy dym fiat jtd

jtd odpalanie dym

saab 95 1.9 diesel zakopci przy odpalaniu silnika

Tags pour cette rubrique

Autorisations

  • Vous ne pouvez pas assumer un nouveau sujet
  • Vous ne pouvez pas écrire des messages
  • Vous ne pouvez pas Ajouter des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas éditer vos messages
  •  
Amortisseurs de chocs