Afficher les résultats de 1 À 10 avec 16
-
26-07-2012, 12:36 #1bobomanioboUn invité
1.9 multijet nirówna travail et de la fumée blanche lors du chargement
Salut
Jestem posiadaczem Saaba 9-5 z silniczkiem 1.9 multijet.
Mam nadzieję uzyskać na waszym forum pomoc.
Aby was nie zanudzać przechodzę do sedna problemu.
Odpalenie zimnego samochodu zawsze kończy się tak samo, czyli białą chmurą z wydechu i nierówną praca moteura(tak jak by pracował na 2 cylindry). Po około 10-12 sekundach po odpaleniu praca le moteur wraca do normy i znika biały dym z wydechu.
Jeśli chodzi o świece to wydaje mi się, że są ok. Wszystkie grzeją podłączając je na krótko. Sprawdziłem również czy do świec dochodzi prąd. Dopiero po odpaleniu silnika pojawia się prąd na świecach i jest to jak by impulsowo dawkowane( nie wiem czy tak powinno to wyglądać).
Czy ktoś ma jakiś pomysł co może być przyczyną tych objawów?
Dziękuje za wszystkie podpowiedzi.
› Więcej...: 1.9 multijet nirówna travail et de la fumée blanche lors du chargement
-
-
26-07-2012, 12:54 #2L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2011
- Vit à
- Wrocław
- Auto
- Il est la Skoda Superb 2.0 TDI. Il y avait 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 ch 2003 Passatto B5 1.8
- Messages
- 1,268
-
26-07-2012, 13:18 #3bobomanioboUn invité
-
26-07-2012, 13:24 #4L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2011
- Vit à
- Wrocław
- Auto
- Il est la Skoda Superb 2.0 TDI. Il y avait 159 SW 1.9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 ch 2003 Passatto B5 1.8
- Messages
- 1,268
-
26-07-2012, 16:01 #5
-
26-07-2012, 16:16 #6L’utilisateur Cycliste
- Il a rejoint le
- 12 2009
- Vit à
- Lublin
- Auto
- Alfa 156 2.4 JTD 99r.
- Messages
- 91
Ale prąd powinien dochodzić po przekręceniu zapłonu przed odpaleniem i powinien być podawany bez żadnych przerw. Prąd jeszcze jakiś czas dochodzi nawet jak la lumière est zgaśnie, bo ona sygnalizuje, że można odpalać moteur a nie że świece już nie grzeją. Problem leży gdzieś po stronie modułu grzania świec. Jak wcześniej napisałem prąd musi dochodzić do świec jeszcze przed uruchomieniem le moteur.
-
26-07-2012, 20:25 #7bobomanioboUn invité
samochodzik był już podłączany pod kompa. brak jakichkolwiek błędów. llacoste jeśli chodzi o prąd to przed odpaleniem moteura na świece nie dochodzi prąd, a po odpaleniu jest on podawany impulsami. czy moduł świec może być uszkodzony i nie wywalać błędów??
cuoreventi jutro jak koleszka z pracy będzie miał możliwość to sprawdzi mi kompresję.
może muszę poszukać kogoś chętnego na chwilową podmiankę modułu. jakoś nie uśmiecha mi się wymieniać wszystko po kolei.
-
26-07-2012, 20:38 #8
-
26-07-2012, 21:02 #9L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 01 2011
- Vit à
- Milicz
- Auto
- 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
- Messages
- 1,262
-
26-07-2012, 21:36 #10
Świece sobie na razie odpuść. Przy obecnych temperaturach JTD powinien odpalić za pierwszym strzałem tylko na samej kompresji. O ile oczywiście ją ma.
Dymienie i nierówna praca, mogą to być dwie różne kwestie, dlatego skupiłbym się na tym falowaniu/nierównej pracy
Dymienie jest normalne jeśli jeździsz na krótkich odcinkach tj 2-3km - chyba że uszczelka pod głowicą jest trefna, wtedy musi ubywać chłodziwa, tak jak pisze lukas.
W jaki sposób pojawiły się objawy? Nagle, czy jednak coś grzebałeś przy moteuru, np. wymieniałeś soupapes, itp.?
Sujets similaires
-
[159] 2,4 JTDm Inégale de travail au démarrage, lorsque la chaleur.
Créé par dominiq dans l’article 159/Brera/Brera SpiderRéponse : 70Dernier post/Auteur : 05-09-2014, 16:14 -
La fumée blanche à coups de
Créé par kosiu dans la section de la GTRéponse : 0Dernier post/Auteur : 17-06-2013, 16:31 -
la fumée blanche lors d'une tentative de lancer un véhicule
Créé par Ukasz1984 à l’article 147Réponse : 4Dernier post/Auteur : 28-01-2011, 09:38 -
Nirówna le moteur 2.4 jtd - 166
Créé par krisss81 à l’article 166Réponse : 9Dernier post/Auteur : 04-05-2009, 13:29 -
Le grincement lors du chargement.
Créé par Lesio dans la section 145/146/155Réponse : 14Dernier post/Auteur : 18-11-2007, 15:55




Répondre en citant
