Podłoga i progi w 156 to standard
JTD czym spawałeś (spawarka)?
Jaką blachę dałeś ....mm??
Moj projekt to Alfa 156 bez rdzy.
Moja została rozebrana do gołej ramy.Pełna konserwacja i wycinka całej podłogi i dorabianie,dogięcie nowych progów.
Ma przetrwać jeszcze z 30 lat

Będzie zabytek.....mam nadzieję
Do kolegi
sedici
Zgadza sie, progi i podłoga od wewnątrz nie są zabezpieczone.
Po rozebraniu mojej 156 doszedłem dlaczego podłoga i progi od wewnątrz korodują.
W podszybiu są 2 spusty wody, jeden ma odpływ w okolicy prawego wachacza i wszystko jest ok, a drugi nie ma odpływu i woda z podszybia leje sie po ścianie grodziowej i przez uszczelniania przewodów od klimy i przedowów od nagrzewnicy leje sie do środka.
Koleja rzecz to wypłukane uszczelnienie w tylnych nadkolach.
I z tąd 156 nie ma podłogi i progów.
Jak skończę moją małą to podziele sie fotkami i cennymi informacjami bo juz wszystko wybadałem.
Jak by co to proszę pytać.
.....a i kolejna rzecz to gumowe korki rewizyjne w progach w okolicach wzmocnienia które z czasem wpuszczają wodę do wnętrza progów.
Zostaną zaspawane a konserwacja profila progu odbędzie sie od wewnętrznej strony po odchyleniu wykładziny podłogi.
uuhh sorka za błędy, książkę mógłbym napisać o korozji podłogi i progów w 156
