Czy w waszych alfach też występuje rdza na progu w miejscu zgrzewu pod tylnymi drzwiami???? Rdza pojawia się bo odpada mi tam lakier. Mam to dawać do lakiernika czy się przyzwyczaić. A zauważyłem już to w kilku egzemplarzach.
Czy w waszych alfach też występuje rdza na progu w miejscu zgrzewu pod tylnymi drzwiami???? Rdza pojawia się bo odpada mi tam lakier. Mam to dawać do lakiernika czy się przyzwyczaić. A zauważyłem już to w kilku egzemplarzach.
Znam ten ból , walczyłem z tym różnymi sposobami . Lakierowali mi to parę razy , kładli odpowiednie podkłady i prędzej czy później farba tam odpadała .
Załatwiłem to dopiero montująć oryginalne listwy progowe .
czego oczy nie widzą tego sercu nie żal :wink:Napisał taif
wydaje się że w tym miejscu pracuje nadwozie i ocierają się blachy
this is my truth tell me yours
"Polityka została wymyślona po to, aby kłamstwo brzmiało jak prawda." G.Orwell
http://www.youtube.com/watch?v=liSxjtd16xQ - bastard
Ja kazałem zabezpieczyc to miejsce antykorozją (na tyle zeby nie bylo widac) i tez zalozylem listwy... Co prawda rdzy jeszcze nie bylo tylko odkruszyl sie lakier ale kwestia czasu jak powiedzial moj lakiernik ze rudy by tam wylazl.
AR 156 1.8 TS LPG -> AR 159 Sportwagon 1.9 JTDm Ti -> BMW 520xD
Najlepiej wyczyścić, położyć podkład antykorozyjny,tak jak pisze Tom993, i zapuścić progi w środku jakimś odrdzewiaczem A później wiadomo - nakładki i na jakiś czas spokój. Sam męczyłem się z tym tematem niecały rok temu i mimo, że póki co wszystko wygląda cacy, to podejrzewam, że za jakiś czas proces trzeba będzie powtórzyć. Łączenie progu z tylnym błotnikiem pracuje w czasie jazdy, więc nie ma co liczyć na cuda.
Alfa Romeo 156 2.4 JTD '00 - sprzedana
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm '06 - sprzedana
Alfa Romeo Giulia Veloce Q4 '17