Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Temat: [JTD] SWAP Multijet zamiast unijeta

  1. #1
    maciejkr
    Gość

    Domyślnie [JTD] SWAP Multijet zamiast unijeta

    Witam,
    Dopiero zarejestrowałem się na forum, ale czytam je od dawna i to pierwszy raz gdy nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie .
    Jestem posiadaczem alfy 156 1.9 jtd 8V 115 km. Niestety mój silnik rozleciał się na kawałki, a mam możliwość kupna za bardzo rozsądne
    pieniądze sprawdzonego multijeta 8V 120 km wraz z ewentualnym potrzebnym osprzętem. Mam pytanie czy taki swap byłby możliwy
    w miarę łatwy sposób ? Czy głowice i bloki w obydwu silnikach są takie same? Czym właściwie różnią się te dwie konstrukcje?

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Podejrzewam, że wszystko będzie takie same, multijet różni się sterownikiem i wtryskiwaczami, głowica powinna być taka sama, osprzęt i tak pójdzie z twojego silnika, ale nie jestem pewien niech ktoś potwierdzi, bo na pierwszy rzut oka silniki są takie same.

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar omen
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Piekary Śląskie
    Auto
    GT
    Postów
    5,030

    Domyślnie

    wiązka i komp chyba sprawi największy problem

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar pawel2910
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    Były: 156 2.4 JTD 02r. AR 159 2.4 JTDM 06r. Jest: Giulietta QV 12r.
    Postów
    927

    Domyślnie

    Tylko jeżeli kolega zmieni mechaniczną część bez osprzętu to powinno wszystko zagrać, tylko upewnić się czy gniazda wtrysków są identyczne.

  5. #5
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    Jak sie na kawałki rozleciał to raczej go wymień niz kompletuj tajle

  6. #6
    maciejkr
    Gość

    Domyślnie

    Dziękuje za odpowiedzi,
    najchętniej wymieniłbym go właśnie bez osprzętu ewentualnie włożyłbym nową turbinę jeżeli by pasowała.
    Chyba się zdecyduje się na zakup, najwyżej go odsprzedam.

  7. #7
    Użytkownik Alfista
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Gorzyczki okolice Wodzisławia Śląskiego
    Auto
    Same ALFICE
    Postów
    4,445

    Domyślnie

    To co sie w nim rozpadło, bo pisząc na kawalki mozna sobie różne teorie dorabiac.

Podobne wątki

  1. Swap 2.4JTD 140KM zamiast 136KM
    Utworzone przez dawidkar w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 21-03-2011, 09:49
  2. 2.0 Multijet 16V DPF w wersji antyekologicznej
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-03-2011, 10:30
  3. 1.9 Multijet TwinTurbo - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 06-03-2011, 14:23
  4. 2.0 Multijet z DPF - remap
    Utworzone przez cinek_ w dziale Tuning mechaniczny
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 29-05-2010, 13:49

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory