panowie a o tym sklepie i zamienniku słyszeliście? http://sklep.borseauto.pl/19-jtdm-16v-c273.html
kurka a kupiłem w tanifiat właśnie oryginał za 800 zł :/ nie wiem czy zwracać
panowie a o tym sklepie i zamienniku słyszeliście? http://sklep.borseauto.pl/19-jtdm-16v-c273.html
kurka a kupiłem w tanifiat właśnie oryginał za 800 zł :/ nie wiem czy zwracać
Pytałeś w motodelta.pl ?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
nie, ale na stronie nie widać, może lewy kielich w tym zamienniku kupie, zobaczę czy coś da wymiana prawego
zapomniałem napisać,że trzeba się zarejestrować żeby widzieć produkty...
mają tam kielichy w zamienniku 363,44 PLN prawy i 285,56 PLN lewy
![]()
Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 03-09-2014 o 18:43
panowie jak to możliwe, ze po wymianie kielicha na nówkę luz wydaje się być taki sam jak na starym ?
został stary oryginalny krzyżak, ale ci co czytają moje wypociny wiedzą że kiedyś wymieniałem na takie krzyżaki z allegro za stówkę bodajże GNK ale wg mechanika który wymieniał lepiej zostawić stary oryginał niż nową chińszczyznę
i efekt jest taki:
a tutaj stary kielich
https://www.youtube.com/watch?v=3L5fjRDamws
a sprawdzał ktoś może jak wygląda luz w nowej półosi ?
A jak krzyżaki wygladaja?
niby krzyżak miał być dobry... a wie ktoś gdzie i za ile można dostać ori krzyżak bo w aso 300 zł jak kiedyś się dowiadywałem
sprawdzałem w skodzie roomster 60 tyś przebiegu i zero luzu i peżocie 307 140 tyś (tu przebieg niepewny) i tu już był wyczuwalny leciutki luz ale na oko nie było go widać tylko ręką szło wyczuć, to ja nie wiem co te alfy mają z tym luzem, oglądałem dwie prawe używki i miały luz, stałą akurat u mechanika 2.4 jtdm z wyciągniętym silnikiem i skrzynią i też jej półosie miały luz a nie słychać coś aby ludzie narzekali na stuki po puszczeniu gazu...
następnym podejrzanym był mechanizm różnicowy ale kręciłem kołem na wbitej jedynce i we wszystkich 3 samochodach luz był podobny
https://www.youtube.com/watch?v=gDQY50hbm7o
https://www.youtube.com/watch?v=RByX...ature=youtu.be
https://www.youtube.com/watch?v=7sWv...ature=youtu.be
a jeszcze jedno bo wyczytałem
http://afk.com.pl/?nadmierne-zuzycie...oznicowego,423Najczęściej obo*wiązuje następujący tok postępowania: — podnieść sprawdzany most napędowy i podstawić pod niego odpo*wiednie stojaki; ustawić dźwignię zmiany biegów w położeniu wyłączenia (neu*tralne); obracać ręką jedno z kół; jeżeli mechanizm różnicowy działa pra*widłowo, to drugie koło będzie się swobodnie obracało w odwrotnym kierunku
u mnie drugie koło stało w miejscu? czy chodzi tylko o tylnonapędowe samochody ?
Ostatnio edytowane przez Alabaster ; 20-09-2014 o 17:41
Witam,
Podepnę się pod ten temat. Zauważyłem, że podczas zmiany biegów i puszczeniu sprzęgła lub jak jadę bez gazu i wcisnę mocniej gaz wyczuwam takie szarpnięcie autem - nic nie stuka. Dodatkowo zaobserwowałem, że jadąc na stosunkowo niskich obrotach np. od 1700 w górę auto wpada w dziwne wibracje (przód - tył - takie bujanie, ale z dość dużą częstotliwością wyczuwalne siedząc na fotelu). Najpierw myślałem, że to asfalt jest tak nierówny tak jakby były na nim garbiki ciągle - czasem spotykane na zjazdach lub podjazdach jak tiry ściągnęły asfalt. Teraz zaczynam się martwić czy to nie jest przegub chyba, że autko jest tak twarde i dopiero teraz to zauważam?
Dodatkowo wydaje mi się, że szarpnięcie o którym napisałem na wstępie występuje dopiero po rozgrzaniu (po przejechaniu paru km), ale to jeszcze sprawdzę bo nie jestem pewny.
Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
mam pytanko bo próbowałem wyciągnąć krzyżak z kielicha i na krawędzi tego kielicha jest takie zabezpieczenie żeby krzyżak nie wypadł, czy trzeba ten krzyżak wyszarpnąć na chama czy jest jakiś sposób na to?
postukaj w brzegi kielicha po jego obwodzie i krzyżak wyskoczy.
Przegub wewnętrzny od strony prawej: