Stránka 5 s 6 PrvníPrvní 123456 PosledníPoslední
Zobrazit výsledky z 41 do 50 s 56
  1. #41
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    06 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9 JTS (160 KM
    Příspěvky
    48

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pieta Zobacz post
    btw sprawdziles już ilość kASOwań inspekcji ?
    Okazuje się jednak że nie widzę takowej opcji albo źle czytam. Czy to jest pod parametrami motora? Czy poprzez kabelek ELM łączę się z jakim innym podzespołem?
    Poniżej kilka zdjęć z fesa. Świeżo odpalony więc jeszcze na ssaniu. Normalnie obroty mam niższe. Co ciekawe jak wyłączy ssanie to Pozycja wariatora fazy wydechu i dolotu przyjmują wartość ujemne a nie zerowe zalecane. To coś istotnego? No i muszę pozbyć się wibracji i nie równej pracy motor bo drży i na ssaniu i bez niego... Trochę irytujące

    MIMOCHODEM olejek dolany do maxa




    › Więcej...: 1.9 JTS spalování oleje
    Załączone obrazy Připojené obrázky Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Wyłączony 2.jpg
Wyświetleń:	369
Rozmiar:	114.5 KB
ID:	130449   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Wyłączony 3.jpg
Wyświetleń:	256
Rozmiar:	110.9 KB
ID:	130450   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zimny 1.jpg
Wyświetleń:	269
Rozmiar:	110.5 KB
ID:	130451   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zimny 2.jpg
Wyświetleń:	250
Rozmiar:	126.7 KB
ID:	130452   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Zimny 3.jpg
Wyświetleń:	255
Rozmiar:	112.6 KB
ID:	130453  


  2. #42
    Uživatel Znalec
    Nastoupil
    09 2011
    Žije v
    varšava
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Příspěvky
    1,748

    Domyślnie

    hmm,
    popatrz motor, regulacje jak chcesz skASOwać inspekcje po wymianie olej, natomiast ilość inspekcji powinna być przy hodometrze, tak cos kojarze, ale może ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie
    Jak jedziesz do aso do ci daja taka ladna karteczke z examinera gdzie to wszystko jest wymienione

    Martwia mnie natomiast dwie rzeczy: te ssanie, roznica miedzy licznikiem przebiegu oraz tym co masz na budziku, ale to temat na dalsze badania. W drugiej strony nie dajmy się zwariować, auto ma cieszyc a nie doprowadzać do stanu przedzawałowego

    Přidáno přes 7 minut:

    aha i zobacz jak z Klima u Ciebie. Z mojego doświadczenia trzeba to tez sprawdzić
    Naposledy upravil pieta ; 07-05-2014 o 08:24 Důvod: Přidáno

  3. #43
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    06 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9 JTS (160 KM
    Příspěvky
    48

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pieta Zobacz post
    hmm,
    popatrz motor, regulacje jak chcesz skASOwać inspekcje po wymianie olej, natomiast ilość inspekcji powinna być przy hodometrze, tak cos kojarze, ale może ktoś mądrzejszy ode mnie się wypowie
    Jak jedziesz do aso do ci daja taka ladna karteczke z examinera gdzie to wszystko jest wymienione

    Martwia mnie natomiast dwie rzeczy: te ssanie, roznica miedzy licznikiem przebiegu oraz tym co masz na budziku, ale to temat na dalsze badania. W drugiej strony nie dajmy się zwariować, auto ma cieszyc a nie doprowadzać do stanu przedzawałowego

    Přidáno přes 7 minut:

    aha i zobacz jak z Klima u Ciebie. Z mojego doświadczenia trzeba to tez sprawdzić
    A może to ta opcja "Ilość ponownych zapisów"? Z tego co czytałem fabrycznie jest ustawione 9 I przy każdej wizycie w ASO zmniejsza sie ilość o 1. Ale czy to prawda nie wiem . Co takiego martwi Cie przy ssaniu? Ogolnie to rzecz u mnie wyglada w ten sposób że auto czy to odpalone świeżo czy gorące na wolnych obrotach draga. Silnik nie pracuje równiutko tylko lekko poszarpuje co chwile co czuć nawet w środku. Nie robiłem jeszcze przeglądu świec, cewek, przepływki.. licze że wlasnie tam leży problem. Dzis np. poraz pierwszy po pierwszym odpaleniu zadrżał mi mocniej I zgasł. Może to dlatego że opary w baku, byłem przed tankowaniem .
    Na razie cieszy cieszy I oby na zawale się nie skończyło ;D

    Nabídka Napsal/a pieta Zobacz post
    aha i zobacz jak z klima u Ciebie. Z mojego doświadczenia trzeba to tez sprawdzić
    .

    Klime zrobie na dniach. Nie używam bo nie wiem w jakim stanie jest czynnik a nie chciałbym zajechać sprężarki

    Přidáno přes 2 minuty:

    Nabídka Napsal/a pieta Zobacz post
    popatrz silnik, regulacje jak chcesz skasować inspekcje po wymianie oleju
    A jakim kabelkiem mam się połączyć? VAG/KKL czy ELM327/OBD. Tego drugiego jeszcze nie posiadam
    Naposledy upravil Dejvvv ; 07-05-2014 o 09:28 Důvod: Přidáno

  4. #44
    Uživatel Znalec
    Nastoupil
    09 2011
    Žije v
    varšava
    Auto
    była Julka 2012 sport&premium1 1,4TB 120 km + TomTom2+czerwone brembo +oryginalne chlapacze :)
    Příspěvky
    1,748

    Domyślnie

    Na szybko bo nie mam za bardzo czasu
    1. kabelek elm i Zmien na multieuscan, ten co masz lepiej dogaduje się z fiatem a nie alfa
    2. problem co mówisz z tym drganiem to może być tez kwestia motora krokowego, dwumasy, pracy na oparach albo wlasnie ttkm
    3. swiece do wymiany przy przebiegu 120k, ale skoro nie wiesz jaki jest przebieg to masz problem. user alabaster tez kupił jts z nie do końca określonym przebiegiem wiec możesz sobie z nim pokorespondować , przeplywka do przedmuchania a dopiero później do wymiany
    4. nie jeździmy na oparach bo szkoda pompy paliwa
    5. Klima jest zwykle do nabicia, przy okazji wymien filtr kabinowy na jakiś z wkładem węglowym

    Hodně štěstí

  5. #45
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    06 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9 JTS (160 KM
    Příspěvky
    48

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a pieta Zobacz post
    Na szybko bo nie mam za bardzo czasu
    1. kabelek elm i Zmien na multieuscan, ten co masz lepiej dogaduje się z fiatem a nie alfa
    2. problem co mówisz z tym drganiem to może być tez kwestia motora krokowego, dwumasy, pracy na oparach albo wlasnie ttkm
    3. swiece do wymiany przy przebiegu 120k, ale skoro nie wiesz jaki jest przebieg to masz problem. user alabaster tez kupił jts z nie do końca określonym przebiegiem wiec możesz sobie z nim pokorespondować , przeplywka do przedmuchania a dopiero później do wymiany
    4. nie jeździmy na oparach bo szkoda pompy paliwa
    5. Klima jest zwykle do nabicia, przy okazji wymien filtr kabinowy na jakiś z wkładem węglowym

    Hodně štěstí
    Dzięki za czas
    A tak ano:
    1. Kabelek trzeba koupit. MultiEcu mam ale ograniczoną wersję.
    2. Poobserwuje. Natomiast dwumasa się chyba powoli odzywa. Mam od początku zakupu auta głuche pukanie, nie metaliczne, milknące przy wciśniętym sprzęgle. Samo sprzęgło natomiast pracuje bezbłędnie, tak sądzę, przy wysprzęglaniu słychać delikatne puknięcie, nie badałem jeszcze ilości olej w skrzyni bo biegi I sprzęgło pracują lekko. Drugie pukanie równiez głuche pochodzi bezpośrednio z pod kolektora ssącego, co do tego nie mam pojęcia co to.
    3. Napiszę I zapytam co było u niego, dzięki za sugestię. Natomiast przy bliżej nie stwierdzonym przebiegu świece to chyba rozsądny wydatek na chwile obecną. Przy okazji wyczyszcze cewki .
    4. Nie jeżdze, to sporadyczny wypadek .
    5. Jasne, jak robic to komplet .

  6. #46
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    11 2008
    Žije v
    děkujeme-pom
    Příspěvky
    51

    Domyślnie

    Myślę, że takie zużycie olej nie jest powodem do zmartwień (oczywiście lepiej, żeby nie brała wcale) Miałem już kilka Alf i GTA z idealny motoriem potrafiła spalić litr na tysiąc km. Teraz mam GT z tym samym silnikiem co GTA i nie ubywa prawie wcale. JTS w 156 też spalał ok 0,6l/1000km, ale to problem rozwiązań z bezpośrednim wtryskiem i przebiegu powyżej 100tyś. Moim zdaniem tak częsta wymiana oleju nic tu nie da. Każdy silnik inaczej się dociera. Stosuj dobry olej i trzymaj go w okolicach znaku max. Jeśli jednak dalej będziesz chciał to drążyć to pomoże pewnie tylko zdjęcie głowicy i czyszczenie zaworów, wymiana uszczelniaczy itd.
    Naposledy upravil lewarek ; 07-05-2014 o 16:19
    159 1.9 JTDM 150KM
    wcześniej GTV6, 147GTA,156 2.0JTS i 156 1.8TS

  7. #47
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    06 2013
    Auto
    Alfa Romeo 159, 1.9 JTS (160 KM
    Příspěvky
    48

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a lewarek Zobacz post
    Myślę, że takie zużycie olej nie jest powodem do zmartwień (oczywiście lepiej, żeby nie brała wcale) Miałem już kilka Alf i GTA z idealny motoriem potrafiła spalić litr na tysiąc km. Teraz mam GT z tym samym silnikiem co GTA i nie ubywa prawie wcale. JTS w 156 też spalał ok 0,6l/100km, ale to problem rozwiązań z bezpośrednim wtryskiem i przebiegu powyżej 100tyś. Moim zdaniem tak częsta wymiana oleju nic tu nie da. Każdy silnik inaczej się dociera. Stosuj dobry olej i trzymaj go w okolicach znaku max. Jeśli jednak dalej będziesz chciał to drążyć to pomoże pewnie tylko zdjęcie głowicy i czyszczenie zaworów, wymiana uszczelniaczy itd.
    Dziękuję Ci za opinie .
    Wiekszość wypowiedziała się że nie powinien brać wogóle ale póki co mam jeszcze inne czynności do wykonania wiec to odwlekę troche w czasie (pierścienie I uszczelniacze). Jasne że chciałbym mieć tak zadbany silniczek jak przedmówcy ale Niemiec nie bardzo dbał jak widac I ja musze ponieść tego konsekwencje. Wszystko jednak po kolei . A tego "MAX'a" bede pilnował jak oka w glowie hehe .

  8. #48
    Uživatel Maniak resoraków
    Nastoupil
    11 2008
    Žije v
    děkujeme-pom
    Příspěvky
    51

    Domyślnie

    Ja też lubię mieć auto w idealnym stanie, ale czasami "rewolucja" nie przynosi zakładanych korzyści. Niestety powinieneś zaakceptować te dolewki dopóki nie wydarzy się coś poważniejszego np. uszczelka pod głowicą i wtedy zrobisz to gruntownie.
    159 1.9 JTDM 150KM
    wcześniej GTV6, 147GTA,156 2.0JTS i 156 1.8TS

  9. #49
    Moderátor Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Nastoupil
    07 2012
    Žije v
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Příspěvky
    13,791

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a Dejvvv Zobacz post
    A może to ta opcja "Ilość ponownych zapisów"? Z tego co czytałem fabrycznie jest ustawione 9 I przy każdej wizycie w ASO zmniejsza sie ilość o 1.
    Jest to ilość "programowań" sterownika motora. W Twoim przypadku ktoś grzebał przy nim raz.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  10. #50
    Uživatel Romeo Avatar wojtekf
    Nastoupil
    08 2013
    Žije v
    Krakov, Polsko
    Auto
    159 2.2 JTS (bylo)
    Příspěvky
    1,435

    Domyślnie

    Nabídka Napsal/a Dejvvv Zobacz post
    Ogolnie to rzecz u mnie wyglada w ten sposób że auto czy to odpalone świeżo czy gorące na wolnych obrotach draga. Motor nie pracuje równiutko tylko lekko poszarpuje co chwile co czuć nawet w środku.
    Zobacz, czy się coś zmieni jak wyłączysz Klimatyzację (w sensie poszarpywania na jałowym biegu).

    Nabídka Napsal/a Dejvvv Zobacz post
    Natomiast dwumasa się chyba powoli odzywa. Mam od początku zakupu auta głuche pukanie, nie metaliczne, milknące przy wciśniętym sprzęgle. Samo sprzęgło natomiast pracuje bezbłędnie, tak sądzę, przy wysprzęglaniu słychać delikatne puknięcie
    Jakiego rodzaju to jest puknięcie? U mnie ostatnio coś się odzywa (odgłos jest taki, jakby się coś przewróciło w bagażniku i pojawia się w momencie całkowitego zatrzymania + przy przyspieszaniu na niskich prędkościach, ewidentnie zmiana obciążenia osi to wywołuje), ale podejrzewam, że to raczej coś w zawieszeniu (nie miałem jeszcze czasu przejrzeć wątku o odgłosach, bo mnie wyjazd dopadł).

Podobná témata

  1. spalování oleje, co mám dělat?
    Vytvořil(a) lokuss v sekci 156
    Odpověď: 30
    Poslední příspěvek/Autor: 08-06-2016, 21:10
  2. Spalování oleje v 156 1.8 T. S.
    Vytvořil(a) monomach v sekci 156
    Odpověď: 4
    Poslední příspěvek/Autor: 10-07-2013, 19:59
  3. Spalování OLEJE!
    Vytvořil(a) Piotrek156Sw v sekci 156
    Odpověď: 24
    Poslední příspěvek/Autor: 27-09-2012, 11:09
  4. Velkou spotřebu oleje 1.8 TS
    Vytvořil(a) kriskros89 v části Obecné fórum Alfa Romeo
    Odpověď: 10
    Poslední příspěvek/Autor: 03-01-2012, 20:01
  5. spalování oleje :/
    Vytvořil(a) JaGGeR v části 145/146/155
    Odpověď: 17
    Poslední příspěvek/Autor: 14-06-2007, 06:23

Jaký olej pro 1,9 jts

alfa 159 1.9 jts recenze

alfa romeo 159 burning oil

2.2 jts oil consumption

alfa romeo 159 1.9 jts jaki olej

Alfa 159 1,9 jts olej

Jaký olej pro alfa 159 1,9 jts

olej 2,2 jts

alfa romeo 159 1.9 jts

olejová skvrna 2.2 jts

Únik oleje JTS

olejová skvrna 1.9 jts

Co olej pro Alfa romeo 1591.9 jts

Alfa romeo 159 1.9 jts nebo vzít olej

1.9 jts

1.9 160 km, jts, recenze

oil burning 2.2 jts

Štítky pro toto téma

Oprávnění

  • Můžete nejen nové téma
  • Můžete nejen psát zprávy
  • Můžete nejen přidat přílohy
  • Můžete nejen upravovat své příspěvky
  •  
Tlumiče