Zauważyłem że przy zapalonych ksenonach w moich Duolightach szybko mruga prawy led od przeciwmgielnych a drugi leciutko się żarzy. Jak wyłącze ksenony to ringi świecą normalnie i przeciwmgielne gasną zupełnie. Co może być?
Zauważyłem że przy zapalonych ksenonach w moich Duolightach szybko mruga prawy led od przeciwmgielnych a drugi leciutko się żarzy. Jak wyłącze ksenony to ringi świecą normalnie i przeciwmgielne gasną zupełnie. Co może być?
Przetwornice sieją zakłóceniami? LEDY są bardzo wrażliwe na wszelkiego rodzaju zakłócenia i spadki napięcia.
DZieki za sugestię! Dzieje się tak czasami, nie zawsze. Coś z tym można zrobić?
Załóż może ferryt, filtr przeciwzakłóceniowy na kable zasilające od przeciwmgielnych tzn ledów. Kup sobie powiedzmy takie żeby nie ciąv kabli
http://allegro.pl/filtr-ferrytowy-fi...121780174.html
- - - Updated - - -
Zabralem się za montaż modułu od zmierzchowego, no i na drodze stanęła mi wycieraczka, myślałem że chyba wyrwę jś z całym ramieniem, oczywiscie lewa bo przez gume- przepust kabli do gabiny chciałem przeciągnąć jeden kabelek, ale niestedy odpuściłem. A druga wycieraczka zeszła bez problemu z ząbków, a ta traktowalem wszystkim i nic.
Drugie podejście to już z wiertełkiem fi4 i przewierce tą gumę, spoko dostęp i oczywiscie kabelek w kabinie. Rozebralem drugą stronę przejscia kabli od pasażera i też spoko.
Ale stanąlem dalej na dylemacie, czy na zdjeciach poniżej to co zaznaczylem strzałką jest złącze od przewodów wychodzących z bezpieczników ??? Bo reszta zlączy to jest dostepna i opisana jako sterownicze.
I czy na drugim zdjeciu co zaznaczylem to są kable z +12stałe i +12ze stacyjki ? Jeśli tak to które od czego ??
Dziekuję, pozdrawiam
no i z nocą przyszło,
doszedłem do mojej wtyczki brązowej, tzn jest to wtyczka od bezpieczników typ A na schemacie elektrycznym, a żyły z bezpieczników F13 i F12 mijania to piny 3 i 12 w tej kostce A ( brązowej w body computer, przy keirownicy )
interesuje mnie jeszcze
+12V stałe, ale to mam obok tej kostki A, na schemacie jako C, z akumulatora na bezpieczniku 70A
- masa to też na C obok +12V
ale +12V po stacyjce, czy jest tam też jakiś grubszy
bo odizoluje kawałek na przewodzi i się wlutuję, więc wolałbym bezpośrednio w gruby kabel, a nie pod coś się podpinać
Ostatnio edytowane przez marcinq24 ; 05-01-2017 o 14:21
Witam, mam pytanie do kolegów którzy zakładali sobie w AR 159 dzienne razem z kierunkowskazem , gaśnie dzienny zapala się kierunkowskaz , jak wam się to rozwiązanie sprawuje
Wysłane z mojego HTC One M8s przy użyciu Tapatalka
Tak jest ok, ale jak się mają przepisy do wylączenia denej strony DRL przy wlączonym kierunku
Przepisy mają się tak, że nie wolno montować tego do 159![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Ale przecież w wielu nowych samochodach diody od świateł dziennych w momencie włączenia kierunku przestają świecić na biało, a zaczynają pracować jak normalne światło kierunkowskazu.
Reflektory w AR 159 nie mają homologacji jako światła dzienne i tutaj jest problem a nie w tym że gasną diody od dziennych gdy zapala się kierunkowskaz.
Jak ktoś chce mam takie ledy do sprzedania. Nowe nie używane. Gratis dorzucę automat do ich sterowania.