Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: P0403 nie ciągły EGR wycięty

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie P0403 nie ciągły EGR wycięty

    Witam, Może ktoś miał taki przypadek? EGR wycięty programowo i zaślepiony. Robił to człowiek który wie co robi a po za tym było to 1,5 roku temu i było git. Do tej pory, aż tu nagle wywala mi takie coś i to nie zawsze, czasem check się zapali a czasem nie. Koleś co mi to robił mówił że można tam coś jeszcze zrobić żeby nie sypał tym błędem, coś tam całkowicie w programie zablokować czy jak ale nie wiem czy to dobry pomysł. Miał ktoś podobnie z tym zaworem czy tylko ja mam pecha?
    Ostatnio edytowane przez Pawelek_S ; 13-10-2016 o 20:56

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Zapewne chodzi mu o usunięcie tego błędu z tablicy.
    Sprawdź wtyczkę i kabel od elektrozaworu, bo mogły się uszkodzić.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  3. #3
    Użytkownik Fachowiec Avatar maly_777
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 156 FL SW 1.9 16V
    Postów
    2,521

    Domyślnie

    J.W.
    Ecu sprawdza sprawność części elektrycznej i jak coś nie gra (np. kontakt, spalona cewka) to wywala błąd.

    KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
    Konwersje USA->EU
    UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
    KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Wywalić switchem i odpiąć wtyczkę = koniec problemów
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie

    Ok dzięki, w takim razie bez stresu

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    08 2014
    Mieszka w
    Białystok
    Auto
    1.9 150KM
    Postów
    398

    Domyślnie

    Niestety w instalacji zwarcia nie ma ,kabelki całe i przejście na nich było.Jedno co zauważyłem to dymek z pod blaszki od EGR-a i z okolic odmy w miejscu gdzie wchodzi ten mosiężny króciec od góry, Siedział i nadal siedzi lekko wręcz luźno, Zajrzałem do blaszki od zaworu ,była cała ale dałem nową z nowymi uszczelkami.Jest za to inny problem, prawie nie trzymają gwinty w kolektorze oz egr-a.Muszę to zrobić na ten patent ze sprężynkami. Ale czyżby w tych dwóch miejscach była psicina ?
    A po całej tej zabawie wracając nagle stracił moc do poziomu tico i zaraz wszystko wróciło do normy,oczywiście błąd P0403 dalej jest.
    Ps.
    Dzis rano auto stracilo moc calkiem ,jedyne 40 km/h i 2000 obr.Najgorsze ze moj macher wyjechal.Panowie jakas podpowiedz?
    Ostatnio edytowane przez Pawelek_S ; 18-10-2016 o 06:21

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    07 2016
    Auto
    AUDI A6 3.0 TDI
    Postów
    109

    Domyślnie

    Ze zerwanym gwintem przy kolektorze można również sobie poradzić przerabiając go na większy M8, materiału jest na tyle żeby nagwintować, a otwory w egr delikatnie rozwiercić. Zamiast szpilek M8 ze łbem imbusowym i na pewno będzie trzymać.

  8. #8
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    11 2020
    Auto
    147 1.9jtdm
    Postów
    1

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pawelek_S Zobacz post
    Niestety w instalacji zwarcia nie ma ,kabelki całe i przejście na nich było.Jedno co zauważyłem to dymek z pod blaszki od EGR-a i z okolic odmy w miejscu gdzie wchodzi ten mosiężny króciec od góry, Siedział i nadal siedzi lekko wręcz luźno, Zajrzałem do blaszki od zaworu ,była cała ale dałem nową z nowymi uszczelkami.Jest za to inny problem, prawie nie trzymają gwinty w kolektorze oz egr-a.Muszę to zrobić na ten patent ze sprężynkami. Ale czyżby w tych dwóch miejscach była psicina ?
    A po całej tej zabawie wracając nagle stracił moc do poziomu tico i zaraz wszystko wróciło do normy,oczywiście błąd P0403 dalej jest.
    Ps.
    Dzis rano auto stracilo moc calkiem ,jedyne 40 km/h i 2000 obr.Najgorsze ze moj macher wyjechal.Panowie jakas podpowiedz?

    Siema mam dokładnie ten sam problem co ty 2016r zerwane gwinty w egr i tryb awaryjny 2tys obr i 40km/h, czy mógłbyś mi powiedzieć co bylo przyczyną awarii?

Podobne wątki

  1. [159] Ciągły pisk w tle z radia
    Utworzone przez Predator92 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-10-2015, 21:43
  2. Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-03-2015, 20:47
  3. [159] 1,9 JTDM dymi, wycięty DPF
    Utworzone przez floor w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 19-11-2013, 20:10
  4. ciągły problem z selespeed :(:( prośba o pomoc
    Utworzone przez normi30 w dziale 147
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 18-03-2011, 23:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory