Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Temat: Jednomasowe koło w jtdm 150 + m32

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta Avatar turek1601
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Pruszków, Ostrołęka
    Auto
    147 1,6 105km
    Postów
    388

    Domyślnie Jednomasowe koło w jtdm 150 + m32

    Witam. Jeżdżę Croma multijet 150 km. 280 tyś km na liczniku. Nie znam historii serwisowej. Jeżdżę nią od 2 lat. Zrobiłem 40 tyś km. Kończy mi się dwumasa i zastanawiam się nad założeniem sztywnego koła. Przyznaję ze szukam oszczednosci bo jestem tuz po kompleksowej naprawie zawieszenia, polosie blagaja o wymiane, srzeglo sie slizga i trzeba zaczac liczyc plny. Może macie jakieś doświadczenia z jednomasą? Co na takie sprzęgło odpowie skrzynia m32? Jak to jest z komfortem jazdy? Podobno bardziej trzęsie.
    Może regeneracja?
    Półosie napędowe regenerować czy nowe?

  2. #2
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2013
    Mieszka w
    SŁOPNICE
    Auto
    Giulia 2.0 280KM Q4 TI Veloce - była Alfa Romeo 159 2.4 JTDm 200KM EGR i DPF off
    Postów
    1,086

    Domyślnie

    Regeneracja w dobrym i polecanym zakładzie jest lepsza niż chińskie zamienniki.
    Oryginały w ASO to cena z kosmosu.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar AlfaOne
    Dołączył
    02 2017
    Mieszka w
    Oława
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 8v 156km/332Nm
    Postów
    278

    Domyślnie

    Ciężko konkretnie odpowiedzieć na to pytanie, skoro producent założył zastosowanie koła dwumasowego to znaczy że zrobił to z jakiegoś powodu. Szczerze to nie słyszałem żeby ktoś ze znajomych zmieniał na "jednomase" i jakie to miało skutki dla skrzyni i reszty podzespołów nie wspominając już o komforcie jazdy.
    Jesli chodzi o mnie to ja bym kupił jakiś lepszy zamiennik lub ewentualnie zdecydował się na regenerację jeśli tylko problem by się pojawił - czyli dwumas nie był by kompletnie zajechany.