Witam Panowie, mam problem z swoim samochodem, podczas ostatniej podróży do Polski 1300 km, straciłem 2l oleju, jak się okazało olej wyleciał pod turbiną, dokładnie z miejsca łączenia turbo z ic (metalowy przewod) oraz z spływu oleju turbiny. Auto było u mechanika na diagnostyce i mechanik powiedział że turbo do wymiany, więc kupiłem nowe turbo tym razem K04, pojezdziłem autem 50 km w Polsce i było na chwilę sucho, bo podczas powrótu za granicę, znowu ta sama sytuacja tym razem poszło 1.7 l znowu kałuża pod turbiną i cieknie z tych samych miejsc, sprawdziłem świece i gwinty są zaolejone. Auto nie puszcza nawet najmniejszego dymka, na hamowni wyszło ponad serię. Okazało się że stara turbina była jeszcze dobra. Nie wiem co może być powodem takiego wyciskania oleju, jeżdżąc tutaj do 10 km ubytku nie widać, odma była już czyszczona, mebrana jest cała. Czy ktoś z was miał podobny problem?![]()