I teraz nie wiemy, skoro mechanik zartowal to kolega Yaniq zrobil z siebie nie powiem kogo i próbował zrobić nas. Bo umówmy się taka rzeźba w takim elemencie kluczowym to trochę słabo.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
I teraz nie wiemy, skoro mechanik zartowal to kolega Yaniq zrobil z siebie nie powiem kogo i próbował zrobić nas. Bo umówmy się taka rzeźba w takim elemencie kluczowym to trochę słabo.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
To bylo tylko moje przypuszczenie
Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka
A co powiesz jesli to nie były zarty i faktycznie tak to zamontował?
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Wiecie, geometria po takim czymś to ja myślę, że podstawa dla własnego komfortu i oszczędności pieniędzy... Średniej klasy opony na 19" to na dziś ponad 2800pln... gemoetria 200?
eLearn mówi, żeby znaczyć położenie dolnych wahaczy (i nie tylko) względem sanek i w tym samym miejscu je przykręcać przy zakładaniu z powrotem. Wiadomo, że z wymianą sanek to nie jest możliwe do wykonania.
EDIT:
[MENTION=22195]jasio79[/MENTION], jasne zgadzam się, że każdy element będzie nieco inny. Problem w tym, że nieoryginalne elementy mogą być znacząco inne, a opis kolegi o podkładkach itp. właśnie to sugeruje.
Wątpię żeby on miał 19 założone, skoro na sankach 100 zaoszczędził...
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka
Na logike jedyne miejsca gdzie mogl dac podkladki to mocowania sanek do kasty i mocowania tulei tylnich do sanek tylko to sie nie trzyma.logiki bo sanki sa ze stali wiec teoretycznie 1-2 mm powinny dac sie scisnac.
W sanki aluminiowe tuleje wchodza z luzem 0.4-0.6mm i o tyle marerial sie podda.
Wiec jak na moje albo kolega mechanika zle zrozumial albo mechanik sciemnia. Podkladek pomiedzy mocowanie wahaczy i sanek dawac sie nie powinno co innego pod leb sruby czy nakretki
Wysłane z mojego moto e6s przy użyciu Tapatalka
Zapominamy, że z biegiem lat i kilometrów nadwozie auta się skręca, odkształca i traci sztywność, co też wypływa na zdolność regulacji geometrii zawieszenia.
Skorodowane sanki są bardziej podatne na zginanie czy rozciąganie.
Spotkałem się kiedyś z opinią, że kąty pochylenia kół zostały naprawione poprzez odkręcenie sanek i delikatne ściągnięcie podłużnic na wysokości kół.
Auto to kupa metalu, która bardzo intensywnie i nieustannie pracuje.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Na tym właśnie polega rola dobrego mechanika, że oddaje klientowi samochód w pełni sprawny, sprawdzony - jeśli ktoś nie ma pojęcia o naprawie samochodów, to i podczas pompowania koła coś zepsuje, bo nie będzie wiedział, że, oprócz napompowania, należy sprawdzić ciśnienie - panowie nie rozumieją tego, że po dobrym, sprawdzonym mechaniku nie trzeba poprawiać ani go kontrolować chociaż sami nie mają bladego pojęcia o diagnostyce i naprawie samochodów.
I znowu jest ocenianie innych bez podstaw. Jesteś samozwańczym królem napraw wszelkiego rodzaju znasz się na mechanice, polityce, prawie i nie wiem czym jeszcze.czmowieku co ty tu robisz? Nadajesz się do ekipy którya przegrała wybory wygrywając je.
Wysłane z mojego SM-G970F przy użyciu Tapatalka