Ostatnie strony tej dyskusji przypominają to:
https://www.youtube.com/watch?v=SnkZGN_xIVs
Ostatnie strony tej dyskusji przypominają to:
https://www.youtube.com/watch?v=SnkZGN_xIVs
Widzisz ... i znów brak zdolności czytania ze zrozumieniem. Co do beki to tak samo u mnie z twoich wypocin. Nawet w artykule napisane jest 200-300 ja posalem o 1000 tylko dlatego ze to kwestia tego gdzie i jak jezdzi kierowca. A nie sadzisz ze ocena opon po przejechaniu 100 km czy nawet 1000 jest żadna? Obietywnie je mozna ocenic po calym sezonie w roznych warunkach i roznych drogach. Innaczej to nie ocena a chwilowe odczucia.
Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
Włoszka
1.9 JTD-m 8v 88KW - prosto, solidnie bezproblemowo
![]()
100 czy 1000 km jest granicą umowną. Faktem jest, że nowe opony są często tłuste, pokryte jakimiś nabłyszczaczem, nie wiadomo czym. Być może ma to niewielki wpływ na parametry, być może nie. Fakt jest taki, że po tych 100 km nie błyszczą, więc można się spodziewać innych właściwości. Tyle. EOT.
na moje oko samochodowych opon ta sprawa tak za bardzo nie dotyczy - właśnie byłem zmieniać opony w G żony, i przyglądnąłem sie specjalnie nowym oponom jakie tam stały (różni producenci) - raczej nie wyglądały na "tłuste". Natomiast jeśli chodzi o opony motocyklowe, to wyraznie widać różnicę, są "tłuste" i wszyscy mnie ostrzegali jak kupiłem nowy motor, żeby przez pierwsze 200km je delikatnie wyczyścić/zetrzeć - zaczynając od spokojnej/wolniejszej jazdy, delikatne przechyły w zakrętach, coraz bardziej z czasem sobie pozwalając oczyścić w ten sposób coraz "dalszą" część bieżnika
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Tak, jeśli chodzi o opony motocyklowe to są określone zalecenia odnośnie ich docierania. @jahu dobrze napisał. Powierzchnia nieużywanych samochodowych opon jest inna, być może bardziej śliska w dotyku i określiłbym też jako "bardziej czarna". Jednak szybko się ściera. Po przejechaniu od wulkanizatora do garażu (ok 1 km) opony wyglądały już normalnie, poza obecnym jeszcze kolorowym paskiem.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Powtórzę po raz kolejny, Magil założył opony, które wielu kupiło lub ma zamiar kupić z racji korzystnej relacji jakości do ceny. Pojeździł dzień czy dwa i napisał pierwsze odczucia, na co ja i myślę że wielu czekało. Czy to będzie mega super wypas to się okażę, choć z racji półki budżetowej raczej mało prawdopodobne i większość cudów nie oczekuje.
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...
Ale ile się przy tym dowiedziałem![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Wszyscy się dowiedzieliśmy i o ile może i jest to prawda /nie chce mi się w temat zagłębiać/ to warto było to potraktować jako ciekawostkę dla forumowiczów a tu się zrobiła z tego religia. Zaraz ktoś napisze Allah Akkbarr i wysadzi się z oponami w powietrze, razem z tym wątkiem i całym forum w pizzz....uuuuU!!!!!!!!!!!![]()
Niezwykłość Alfy Romeo polega na tym... że czasem jeździ...