Nie słuchaj żadnych tam garażowych mechaników tylko wywalaj programowo tak jak większość tutaj na forum zrobiła. Chyba, że lubisz mieć na desce check bo to fajne dodatkowe światełko i robić zadymę bo się ludzie oglądają jak jedziesz :-)
Nie słuchaj żadnych tam garażowych mechaników tylko wywalaj programowo tak jak większość tutaj na forum zrobiła. Chyba, że lubisz mieć na desce check bo to fajne dodatkowe światełko i robić zadymę bo się ludzie oglądają jak jedziesz :-)
dzieki za info! na dniach poleci program![]()
WWW.AUTKA.PL - kompleksowa obsługa samochodów
u mnie to raczej nie beda wtryski (korekty na rozgrzanym silniku sa bardzo dobre, nie sprawdzlaem ich przy wypalaniu)
przy poprzednim wypalaniu dpf-a(akurat bylem na autostradzie) zrobilem tak jak ktos tutaj gdzies sugerowal, czyli po wypaleniu staralem sie jechac na wysokich obrotach (ok 3.5 tys obr) przez jeszcze pare minut
przy ostatnim wypalaniu nie bylo zadnego szarpania (nie zorientowalbym sie nawet ze filtr sie wypala, gdyby nie wyliczenia km +wskazowka turbo)
oczywiscie mogl to byc przypadek, ale bede to obserwowal
czy to normalne ze przy wypalanu dpfa-a spalanie wedlug komputera jest taka sama jak podczas normalnej jazdy?
przy hamowaniu silnikiem to 2.0l, pzy przyspieszaniu zaleznie od warunkow ale nie odbiega od normy
tez mam pytanie jesli chodzi o dpf. przejechalem juz swoim autem od zakupu ponad 4tys. jeszcze ani razu nie zauwazylem wypalania chociaz staram sie to wylapac. i teraz pytanie brzmi czy jesli wszystko jest ok z dpf to wtedy wogole nie da sie wyczuc wypalania czy moze raczej dpf juz mam wywalony i nawet o tym nie wiem![]()
Feagle - podczas wypalania filtra spalanie chwilowe znacząco wzrasta.
Gregmank możesz mieć usunięty filtr. Rozwiejesz wątpliwości jak podłączysz pod kompa.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
No czyli się nie wypala. A wskazówka turbo jak się zachowuje?
Powyższy post został napisany przeze mnie i każde słowo dokładnie przemyślałem- jeśli czujesz się obrażony to znaczy, że albo nie rozumiesz co napisałem, albo osiągnąłem swój cel
"We have to love Alfa, it's the law!" - Richard "Hamster" Hammond
U mnie podobnie, czasem mam wrażenie jakby auto się przycinało, następuje lekkie szarpnięcie i potem już ok. To prawdopodobnie przyblokowywanie EGR'a. Przy wypalaniu DPF zauważalnie zmienia się dźwięk z tłumika, takie jakby dudnienie, u mnie przynajmniej wskazówka obrotów delikatnie drga i spalanie chwilowe wskakuje na poziom 15-20 L/100km. Kolego to 60km na V biegu to jakie obroty miałeś? Dobra rada by nie schodzić poniżej 1.5k, to bezpieczne dla dwumasa![]()