Nie odkręcaj. U mnie nakrętka ma wcięcia, w które wgina się blaszki zabezpieczające nakrętkę przed wykręceniem. Za każdym razem dokręcałem do tego samego miejsca, nakrętka nie ma prawa się cofnąć.
Nie odkręcaj. U mnie nakrętka ma wcięcia, w które wgina się blaszki zabezpieczające nakrętkę przed wykręceniem. Za każdym razem dokręcałem do tego samego miejsca, nakrętka nie ma prawa się cofnąć.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Właśnie u mnie jest ciut dalej od starego ustawienia,bo już nie było jak zagiąć tej blaszki w starym położeniu. Mam z 0,5 cm dalej teraz zagiętą.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
No to faktycznie gość dowalił![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Kluczem pneumatycznym ;-) Ciekaw właśnie jestem jak powinno być prawidłowo dociagniete. Chcę kupić nową nakrętkę,klucz dynanometryczny i samemu dokręcić. Tylko nie wiem jak mocno.
Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka
Masz eLearn? Tam jest instrukcja wymiany piasty i moment dokręcenia nakrętki.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Jak chcesz mieć 100% pewności, że jest dobrze to kup nową nakrętkę, podjedż do tego mechanika, niech dokręci ją z właściwym momentem.