będę miał to robione we wtorek i środę - ciekaw jestem efektu![]()
będę miał to robione we wtorek i środę - ciekaw jestem efektu![]()
GoNiuSjak sobie trochę pojeździsz to opisz wrażenia - czy czujesz różnicę.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
"Alfa Romeo ma wszystko, czego potrzebuje: rzesze rozmontowanych emocjonalnie fanów..."
"Od takiej marki jak Alfa Romeo oczekujemy wysmakowanych detali, które zamieniają zwykłą czynność prowadzenia samochodu w celebrację kontroli nad maszyną"
Tak plyn mam wlany. Wyciekl z bloku po odkreceniu kolektora uwazajcie tez bo do 1 cylindra ten plyn wlatuje, takie szczescie mialem ze zawory zamkniete byly to udalo sie wyssac wszystko.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Gratulacje, wiem ile to roboty bo sam też to robiłem. Uwaga też na ten plastikowy króciec który wchodzi przez kolektor do głowicy!! Łamliwy materiał![]()
Dużo go może tamtędy uciec?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Plynu ucieklo 700ml z calego zbiorniczka bo jest wyzej. JUNIOR wiem ze lamlily ten kruciec jest bo kiedys pisalem z toba dzieki wielkie za rade. Najwiecej roboty jest przy czyszczeniu pierw skrobanie potem bezyna nitro i co szlo na koncu Dimer i ladnie puscilo. Jednak najwiekszy problem byl przy odkreceniu 1 ze srob kolektora wlasnie tam gdzie ten plastikowy kruciec. Odkrecalem od spodu kolektora lamanym kluczem 12 na zdjeciu jest pokazany jaki innym nie dalo rady dojsc.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
rozumie że ten płyn to tylko ze zbiorniczka wyrównawczego? jak tak to wystarczy jakoś powstrzymać odpływ.
Mozna by ale podczas odkrecenia nakretek kolektora plyn juz ucieka bo usczelka kolektora jest polaczona z kanalem wodnym z tego krucca w kturym jest plyn do czasu wyjecia kolektora plastikowego i czesci zaluminiowej z klapami troche potrwa wiec i tak wyleci tyle co jest wyzej niz otwor w glowicy.
Alfa Romeo Giulietta 2.0 TCT <- Jest
Alfa Romeo 147 1.6 T.S <- Jest
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 147 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 156 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW Ti 2.4 JTDm Q-tronic <- Byla
Alfa Romeo GT 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm <- Byla
Alfa Romeo 156 Selespeed <- Byla
Alfa Romeo 145 1.8 T.S <- Byla
Witam czy moze ktos podac nr katalogowy nowego kolektora(Pierburg) do 1,9 150koni? znalazlem cos takiego
Numer: 7.00373.12.0 ale niema uwzglednionej wersji 150km.