[MENTION=680]jahu[/MENTION]
Jak wskaźnik który jest do 1.6 ma pokazać 1.7 które życzy sobie ECU ?
Teraz rozumiesz?
[MENTION=680]jahu[/MENTION]
Jak wskaźnik który jest do 1.6 ma pokazać 1.7 które życzy sobie ECU ?
Teraz rozumiesz?
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
Właśnie wyjąłem swój czujnik i jest cały uwalony. Spróbuję go domyć ,może pomoże a jak nie to nówka.
Wyczyściłem czujnik i ładowanie turbo skokowo na 5 i 6 biegu dalej jest. Tak samo przy jak auto dojdzie do 2k obrotów gdy jadę ze stałą prędkością lub bardzo delikatnie przyśpieszam to turbo z połowy skali robi skok w dół i znów wraca. Czuć to.. Sam czujnik jest chyba ok bo wskazówka po zapłonie pokazuje zero. Przy przyśpieszaniu na 3/4 gazu też wszystko jest ok, dopiero jak depnę to są te skoki i tańce wskazówki na zegarze. Moim tokiem to tak jakby przepływomierz klękał.
Jutro zrobie logi i obadam jak auto zachowa się z wyłączoną przepływką.
Dziwne tylko, że czasem auto przyśpieszy normalnie jak mam but w podłoge a czasem nie. Poszukam ewentualnych nieszczelności jeszcze. Wężyki z zaworu overboost jak nowe. Może sam zaworek?
Ostatnio edytowane przez SimonG ; 03-01-2016 o 18:16
Może to zawór - podmień go to się przekonasz. Może siłownik turbiny świruje.
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Dzisiaj przetestowałem swoją alfę na A4 i za każdym razem dużo lepiej zbierała sie na 6 biegu niż na 5. Na 6 wskazówka od doładowania momentalnie wędrowała na 1,5 a na 5 biegu dużo wolniej i niżej.
przeczytałem cały wątek i dalej nie znam odpowiedzi... Wskaźnik doładowania - przed wymianą czujnika wskazówka była cały czas powyżej pierwszej kreski(czyszczenie nic nie dało). Kupiłem taki sam Boscha jak był(nowy), co później doczytałem przedzmianowy z wadą i wskazówka na postoju jest niżej, lecz dalej powyżej zera - patrz załącznik. Tak ma być czy po prostu ten czujnik ma wadę w sobie fabryczną od nowości? Hmm...
Nie zawsze to będzie wina czujnika. U mnie tak było. Skończyło się na remoncie silnika i wymianie turbo, ale to chyba najczarniejszy scenariisz.
Zaraz po odpaleniu tak Ci się wychyla czy dopiero jak podgazujesz
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Ewentualnie jeszcze dpf może się wypala
Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Z wcześniejszym czujnikiem od razu jak włożyłem kluczyk to skakało ponad pierwszą kreskę, teraz póki nie uruchomię silnika leży na zerze. Jak odpalę to dźwignie się lekko powyżej zera. DPF na pewno się nie wypala w tym momencie. Na co zwrócić uwagę jeszcze? Jestem po wymianie kolektora na alu, bez klapek, w starym nie było zbytniego syfu, oprócz mazi kleistej. Klapki też były w dobrym stanie. EGR zaślepiony pełną zaślepką i wyłączony programowo.