Sida 1 med 11 12345678910 ... SistaSista
Pokaż wyniki od 1 till 10 med 107
    Användaren Quadrifoglio Verde Avatar alces1
    Gick
    07 2007
    Bor i
    Zegocina
    Auto
    AR 159 JTDm Ti, AR Giulietta Sport, AR Spider 3.0 V6
    Meddelanden
    6,673

Domyślnie camber vinkel justering

Jag bytte hjul för vintern, och förresten, jag gick till konvergens. Det visade sig att detta är NORMALT, men felaktiga camber på höger framhjul. Mekaniker föreslog att böja båge och en pil, men det är inte säkert att detta är orsaken.
    Betyder detta att det inte finns något sätt att justera vinkeln på framhjulet 159?
    Med respekt.
    - Raphael

› Więcej...: camber vinkel justering

Att köpa klistermärken: klöver QV 3D
    http://www.forum.alfaholicy.org/pozo..._dostepne.html

Användaren Nybörjare Avatar goch
    Gick
    08 2010
    Bor i
    Enhet
    Auto
    było: 145, 147, 159 SW, Giulia 2.0, jest: Stelvio VeloceTi MY21, Giulia Quadrifoglio
    Meddelanden
    69

Domyślnie

Jag har samma.matchen är inte urtagna, med undantag för tilt bara rätt fram.föreslog att kanske walnięte var i cirkeln, kanske någon form av hål i hög hastighet (detta är mer troligt på grund av att jag råkade två gånger, och vägarna över ett charmigt uttryck). Jag fick veta att det inte finns någon möjlighet att justera lutningsvinkeln. Allvarligt funderar på att ändra den högra crossover (även om det kanske bara efter mätning av suspensionen), eftersom det är en synd däck..

Användaren Fachowiec
    Gick
    12 2008
    Bor i
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Meddelanden
    2,093

Domyślnie

Hon kommer att vara darło däcket med en hand.

BURATINO
    Gäst

Domyślnie

Visst,dörren är förmodligen bättre än de 156.Även om no kata tilt wheel.Jag, bara i fall, jag satte distanser fram och bak

---------- Inlägg som läggs på 20:07 ---------- Tidigare inlägg var på 20:06 ----------

som ni vet, de polska vägarna,så jag föredrar att inte riskera,låg Kohl ' s,tung motor

Användaren Fachowiec
    Gick
    12 2008
    Bor i
    Sosnowiec
    Auto
    159
    Meddelanden
    2,093

Domyślnie

Och att 156 var för justering ?

BURATINO
    Gäst

Domyślnie

Jag vet inte jag mekanikertenn,bara föraren.Tja, om du är en kännare zawiechy...jag har en fråga.Igår tillbringade jag hela dagen på anläggningen...tarabanienia med höger framhjul.Jag vill nämna, och jag var i ASO Fiat,Alfa har testats,allt är TIP-TOP.Chock zbieznosc,wachacze.Så ???????
    Resterande avgift, och särskilt efter vrist är den mest odczowalne,som om den högra främre Colo podskakiwalo.Det är också i en hastighet av 160 km / h upp till 230.- Vissa hävdar ???

---------- Inlägg som läggs på 20:37 ---------- Tidigare inlägg var på 20:29 ----------

Glömde att tillägga, hjul också swiezutko vi kommer att ha en hård,hjulet Kväve till bättre pracowaly.Tyvärr, i besittning av version Q4 oförmåga dowazania nummer på bilen.

Användaren Maniac resoraków Avatar radzik2908
    Gick
    03 2011
    Bor i
    En LCD-TV, Kabardino-Balkarien
    Auto
    159
    Meddelanden
    648

Domyślnie

Citat Skrev BURATINO Zobacz post
    Jag vet inte jag mekanikertenn,bara föraren.Tja, om du är en kännare zawiechy...jag har en fråga.Igår tillbringade jag hela dagen på anläggningen...tarabanienia med höger framhjul.Jag vill nämna, och jag var i ASO Fiat,Alfa har testats,allt är TIP-TOP.Chock zbieznosc,wachacze.Så ???????
    Resterande avgift, och särskilt efter vrist är den mest odczowalne,som om den högra främre Colo podskakiwalo.Det är också i en hastighet av 160 km / h upp till 230.- Vissa hävdar ???

---------- Inlägg som läggs på 20:37 ---------- Tidigare inlägg var på 20:29 ----------

Glömde att tillägga, hjul också swiezutko vi kommer att ha en hård,hjulet Kväve till bättre pracowaly.Tyvärr, i besittning av version Q4 oförmåga dowazania nummer på bilen.
    Jag föreslår att du kolla maglownicę. Jag har samma mål, men i Stilo på min fru och att maglownica har motreaktion.
    Med respekt
    Radek

BURATINO
    Gäst

Domyślnie

Fak t, var också beaktas.Mekaniker kollade, men tydligen tycker han kallade det BRA.Bara det är dåligt för mig...Och byts ut i mörkret ???

Användaren Maniac resoraków Avatar radzik2908
    Gick
    03 2011
    Bor i
    En LCD-TV, Kabardino-Balkarien
    Auto
    159
    Meddelanden
    648

Domyślnie

Vänta, jag var också OK i Stilo över tid blev mer slå, särskilt på hål i snön eller podium för hästar, där en hel del bucklor efter hästens hovar(skratta inte, jag gick med en familj av Koreaner att Yanov Podlaski vid den årliga försäljning av hästar, naturligtvis, som en observatör). Efter 3 år hon maglownica-diagnos: tie rod byts ut och då knackar, vilket innebär att endast hon-maglownica, resten av fjädring är OK.
    PS. Hästar är vackra djur.
    Med respekt
    Radek

BURATINO
    Gäst

Domyślnie

Och några 100 procent säkert sätt att kolla vad som är statusen för maglownica ?

---------- Inlägg som läggs på 21:21 ---------- Tidigare inlägg var på 21:18 ----------

Men, förmodligen, den polska vägar hjälpte mig.Kohl 19,255,35,bara prekosc patrolför att göra detta, stå...Tarka

Liknande ämnen

1. Svar: 54
    Senaste inlägg författare: 19-03-2018, 19:28
  2. Vinkel justering hjul, bak
    Skapad sobiibos i avsnitt 166
    Svar: 127
    Senaste inlägg författare: 16-06-2015, 12:36
  3. Installationen vinklarna på hjulen
    Skapad stembalski17 156 §
    Svar: 12
    Senaste inlägg författare: 28-08-2011, 18:25
  4. Hjul - justerbar vinkel /--\
    Skapad bella-hella i avsnitt 166
    Svar: 0
    Senaste inlägg författare: 08-06-2010, 15:42
  5. [GTV, Spider] Geometrin av hjul, bak - tilt wheel?
    Skapad aniol_jojo i avsnitt Gtv/Gtv, Spider
    Svar: 7
    Senaste inlägg författare: 02-04-2010, 19:59

regulacja kąta pochylenia koła

kat nachylenia przednich kol alfa 159czy w alfie romeo ustawia sie przednie kola katowoalfa 147 zly kat zbierznosci kolasturz einstellen alfa 159czy kat pochylenia w alfie 159 jest ustawialnyalfa 159 ustawianie konta zwrotnicysppsob regulaxji kata pochylenia kola przedniegotilt wheel framför alfalutningsvinkeln av räkningen. front. alfa 166 alfa 159 pochylone przednie koloalfa 166 - jak ustawic nachylenie kol przodkat pochylenia kola alfa159 2.4 accord vi något satser i geometrialfa 159 justera vinklaralfa 159 pochylone koloregulacja kata kola alfakat pochylenia alfa 159 regulacjawyrobione tuleje dyfra e46ustawienie konta pochylenia kola celica t18czy w alfie romeo ustawia sie przednie kola katowicekat pochylenia kol przednich w alfie romeo 159REGULACJA OPONustawienie kątów kół honda accord tyłkąt pochylenia koła alfaustawienie kata tyl alfa romeohonda accord-ustawienie kółwymiar kąta pochylenia kołaregulacja konta pochylenia kołabrak kata nachylenia kolakąt pochylenia koła regulacjaalfa 159 jak ustawic kat pochylenie kolaalfa 159 kat pochylenie kola159n pochylenie kolaalfa 159 regulacja pochylenie kolaustawianie geometrii alfa 159ustawienie zbiekat pochylenia kola jak wyregulowac fiat159 geometria katyjak ustawic kat kola alfa 159regulacja pochylenia koła

Taggar för detta tema

Befogenheter

• Du kan inte skapa nya trådar
  • Du kan inte att skriva meddelanden
  • Du kan inte för att lägga till bifogade filer
  • Du kan inte för att redigera dina inlägg
  •  
Stötdämpare