Strona 27 z 41 PierwszyPierwszy ... 171819202122232425262728293031323334353637 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 261 do 270 z 408

Temat: Z 2 strefowego klimatronika na 3 strefowego

  1. #261
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Czy ktoś może mi powiedzieć, albo wskazać w eperze, który to silniczek? Wywala mi cały czas błąd...

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Mogę Ci zrobić zdjęcie wszystkich pozostałych silniczkow które nie są od trzeciej strefy. Odnosnie twojego bledu to mnie logika podpowiada że dotyczy nastawnik 3 strefy czyli tył. Ale że to są moje domysły to nie należy brać tego pod uwagę. Ja chyba sprobowalnym odpiac na chwilę całą dolozona instalację. Wrócił bym do poprzedniej 2 strefowej klimatyzacji wykonał bym osiowanie i sprawdził bledy. Jeśli błędów brak to będziesz miał odpowiedź

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  2. #262
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Teoretycznie mam problem tego typu, że nie mogę ustawić temperetury z lewej strony, w sensie jak dam na LO to z kratek z lewej strony leci ciepłe powietrze, jak przestawie na 16 stopni to już zaczyna lecieć chłodne. Im wyższą temperaturę ustawiam na panelu, tym zimniejsze leci powietrze. Teoretycznie wyglądałoby na to, że mam włożony silniczek w momencie kiedy klapy są przestawione na inną temperaturę, natomiast próbowałem już ustawiać klapy ręcznie... Czyli klapy przestawiłem ręcznie w pozycję ciepło, na panelu ustawiłem "HI" włożyłem silniczek w swoje miejsce i co? Przestawiłem na próbę zimno/ciepło i po chwili znowu to samo... Na "LO" leci ciepłe, a wszystko powyżej zaczyna już dmuchać zimnym.

    Szczerze brak mi już pomysłów. Pomijam fakt, że tylny panel nie reaguje w ogóle na zmianę kierunku nadmuchu, tak samo jak nacisnę przycisk "OFF", z kratek nadal leci nadmuch.

    Brak mi już pomysłów... Ehh.
    Tak samo jak nie rozumiem już działania tych silniczków. Kolega Jasio79 wspomniał, że dokładany silniczek odpowiada za tempereturę przedniej, lewej strefy, a stary silniczek przejmuje funkcje tylnego panelu, czyli odpowiada za regulacje tylnej temperetury. Jednak jak kręcę pokrętłem tylnej strefy, to nie widzę żeby te cięgno się ruszało..


    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Ostatnio edytowane przez Tytanowy ; 21-11-2018 o 19:38

  3. #263
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Teoretycznie mam problem tego typu, że nie mogę ustawić temperetury z lewej strony, w sensie jak dam na LO to z kratek z lewej strony leci ciepłe powietrze, jak przestawie na 16 stopni to już zaczyna lecieć chłodne. Im wyższą temperaturę ustawiam na panelu, tym zimniejsze leci powietrze. Teoretycznie wyglądałoby na to, że mam włożony silniczek w momencie kiedy klapy są przestawione na inną temperaturę, natomiast próbowałem już ustawiać klapy ręcznie... Czyli klapy przestawiłem ręcznie w pozycję ciepło, na panelu ustawiłem "HI" włożyłem silniczek w swoje miejsce i co? Przestawiłem na próbę zimno/ciepło i po chwili znowu to samo... Na "LO" leci ciepłe, a wszystko powyżej zaczyna już dmuchać zimnym.

    Szczerze brak mi już pomysłów. Pomijam fakt, że tylny panel nie reaguje w ogóle na zmianę kierunku nadmuchu, tak samo jak nacisnę przycisk "OFF", z kratek nadal leci nadmuch.

    Brak mi już pomysłów... Ehh.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Bo kombinujesz. Wyeliminuj problem jak ci podałem

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  4. #264
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    Te błędy nie są spowodowane przez silniczki sterowania temperatura

    Wysłane z mojego G8441 przy użyciu Tapatalka

  5. #265
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Zastanawia mnie jeszcze, czy ma znaczenie to, że silniczek jest z anglika. Teoretycznie, silniczki znajdują się z prawej strony nagrzewnicy, gdzie ja przykręcam je z lewej strony. Wychodzi na to, że one będą chodzić w drugą stronę? Żeby regulacja prawidłowo działała, muszę ustawić klapy w pozycje zimną, i wtedy włożyć silniczek.
    Olo, posiadasz może oryginalny silniczek z wersji EU, ten z "dzwigienką" na od sprzedanie? Chodzi mi o ten, od którego dokłada się kable do nowego silniczka.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka

  6. #266
    Użytkownik Znawca Avatar olo_84
    Dołączył
    06 2013
    Auto
    Alfa 159 16V 150KM Distinsive SW 2006
    Postów
    1,850

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze, czy ma znaczenie to, że silniczek jest z anglika. Teoretycznie, silniczki znajdują się z prawej strony nagrzewnicy, gdzie ja przykręcam je z lewej strony. Wychodzi na to, że one będą chodzić w drugą stronę? Żeby regulacja prawidłowo działała, muszę ustawić klapy w pozycje zimną, i wtedy włożyć silniczek.
    Olo, posiadasz może oryginalny silniczek z wersji EU, ten z "dzwigienką" na od sprzedanie? Chodzi mi o ten, od którego dokłada się kable do nowego silniczka.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Tak mam wszystkie ten z dźwignią też

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    EGR - OFF
    klapki - OUT
    DPF - ON

  7. #267
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze, czy ma znaczenie to, że silniczek jest z anglika. Teoretycznie, silniczki znajdują się z prawej strony nagrzewnicy, gdzie ja przykręcam je z lewej strony. Wychodzi na to, że one będą chodzić w drugą stronę? Żeby regulacja prawidłowo działała, muszę ustawić klapy w pozycje zimną, i wtedy włożyć silniczek.
    Olo, posiadasz może oryginalny silniczek z wersji EU, ten z "dzwigienką" na od sprzedanie? Chodzi mi o ten, od którego dokłada się kable do nowego silniczka.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Tak mnie zainspirowałeś że porównałem sobie klimatyzator z mojej alfy do angola i....
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	angol.jpg
Wyświetleń:	2
Rozmiar:	84.4 KB
ID:	252425

    a tu moja
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	moja.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	135.0 KB
ID:	252426
    Aktywatory są inne!!!!!!!!!!!
    Więc aktywator z angola nie bedzie działał, znaczy podłączysz go i nie będzie pluł błędami bo elektrycznie jest poprawny ale nie będzie poprawnie sterował lewą stroną

  8. #268
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tytanowy Zobacz post
    Zastanawia mnie jeszcze, czy ma znaczenie to, że silniczek jest z anglika. Teoretycznie, silniczki znajdują się z prawej strony nagrzewnicy, gdzie ja przykręcam je z lewej strony. Wychodzi na to, że one będą chodzić w drugą stronę? Żeby regulacja prawidłowo działała, muszę ustawić klapy w pozycje zimną, i wtedy włożyć silniczek.
    Olo, posiadasz może oryginalny silniczek z wersji EU, ten z "dzwigienką" na od sprzedanie? Chodzi mi o ten, od którego dokłada się kable do nowego silniczka.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka
    Tak mnie zainspirowałeś że porównałem sobie klimatyzator z mojej alfy do angola i....
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	angol.jpg
Wyświetleń:	2
Rozmiar:	84.4 KB
ID:	252425

    a tu moja
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	moja.jpg
Wyświetleń:	4
Rozmiar:	135.0 KB
ID:	252426
    Aktywatory są inne!!!!!!!!!!!
    Więc aktywator z angola nie bedzie działał, znaczy podłączysz go i nie będzie pluł błędami bo elektrycznie jest poprawny ale nie będzie poprawnie sterował lewą stroną

  9. #269
    Użytkownik Znawca Avatar Tytanowy
    Dołączył
    11 2012
    Mieszka w
    Iława
    Auto
    Alfa Romeo 159 1.9 8V
    Postów
    1,437

    Domyślnie

    Dzięki wielkie Jasio79. Także muszę wziąć europejski silniczek, bo na chwilę obecną nie ma prawa to działać... Najgorzej, że oba silniczki z lewej mam z angola. OLO odpisz pw.

    Wysłane z mojego 5080X przy użyciu Tapatalka

  10. #270
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    01 2012
    Mieszka w
    Wolsztyn
    Auto
    159 SW 2.4 JTD Q-Tronic
    Postów
    1,622

    Domyślnie

    A ja mam złą wiadomość. Aktywator 77363386 jest już niedostępny i wygląda na to że już nie będzie można go kupić. Przynajmniej u mnie, jak coś musicie szukać za granicą bo w Polsce ani we Włoszech w magazynie centralnym stan wynosi 0 i jak mówią w centrali już ich nie będzie można kupić

Podobne wątki

  1. Aktywacja climatronica dwu strefowego
    Utworzone przez johnyb w dziale 147
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 07-03-2015, 10:11
  2. użytkowanie klimatronika
    Utworzone przez jaro1984 w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2013, 12:04
  3. [155] silniczek klimatronika
    Utworzone przez rafal_155 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 10-11-2010, 19:12
  4. Wyświetlacz klimatronika.
    Utworzone przez Miłosz w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 02-03-2007, 14:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory