Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 22

Temat: Wzmocnienie TBi - doświadczenia i opinie

  1. #11
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Suzumushi
    Dołączył
    08 2012
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    155Q4, 147GTA, Giulietta QV, Giulia Q, Ducati STF V4S
    Postów
    754

    Domyślnie

    a ja dalej będę pytał po co w FWD

    przeciez to nawet ulubiony sport uliczny w postaci strzelania ze sprzęgła za dobrze nie wyjdzie

    ps. to tylko takie moje głosne myślenie... pytanie retorycze, nie chce wywoływać burzy w szkalnce wody wiem ze zaraz znajdzie się 20 ze swoimi racjami i dodatkowych 100 z tymi samymi lub podobnymi racjami w dizlu

  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar CodeMaker
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR 159 1,9 JTS
    Postów
    1,259

    Domyślnie

    Cytat Napisał taczka464 Zobacz post
    wiecej info wiecej info proszę cokolwiek ktoś wie , bo jeśli w przyszłości miało by być TBI to na pewno z wirusem
    Nie wiem ile w tym prawdy, ale podobno tbi jest seryjnie zakuty. Info od Tomka Twardowskiego wiec moze to byc prawda. Podobno ten motor spokojnie znosi 260 kucy. I podobno policyjne sa na tyle skrecone. Ale fajnie by bylo gdyby ktos jeszcze to potwierdzil...

  3. #13
    Użytkownik Znawca Avatar Archi
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Gliwice/Knurów
    Auto
    była GT 3.2 V6 Q2
    Postów
    1,200

    Domyślnie

    Zazwyczaj silnik TBi "dłubano" od 220-230 (w 159), albo jak tu 235 (czyli standard dla Giulietty QV)
    http://www.kreatormocy.pl/katalog/al...-75-tbi-200-km

    do 260 (np. Novitec w QV),
    http://autokult.pl/2011/08/26/ognist...-1750-tbi-2011

    ale były i takie przypadki
    http://autokult.pl/2010/12/04/zielon...oskiego-tunera

    Natomiast czytałem - ale nie pamiętam w tej chwili źródła - że po zmianach dla 4C, w QV TCT silnik wykorzystuje te modernizacje, i jest mocniejszy (mam na myśli trwałość, bo moc jest oczywista - choć to tylko 5 KM).
    Ostatnio edytowane przez Archi ; 27-11-2014 o 10:52
    Alfa Romeo Nel Cuore

  4. #14
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    Cytat Napisał Suzumushi Zobacz post
    a ja dalej będę pytał po co w FWD

    przeciez to nawet ulubiony sport uliczny w postaci strzelania ze sprzęgła za dobrze nie wyjdzie

    ps. to tylko takie moje głosne myślenie... pytanie retorycze, nie chce wywoływać burzy w szkalnce wody wiem ze zaraz znajdzie się 20 ze swoimi racjami i dodatkowych 100 z tymi samymi lub podobnymi racjami w dizlu
    A jeździłeś kiedyś dieslem fabrycznym oraz tym samym samochodem z podkręconą mapą? "Gołym okiem widać" różnicę

    Dodano po 2 minutes:

    Cytat Napisał szymonjot Zobacz post
    Otóż problemem jest skrzynia biegów i zwiększone przeciążenia dość szybko mogą spowodować poważną jej awarię, zwłaszcza przy samochodzie używanym.
    To samo słyszałem o skrzyni M32...
    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    zapytajcie o zdanie nadwornego tunera tego forum - cinka ( cinsoft) z tego co widziałem to chyba na FB wrzucał zdjęcie kolektora w 1.75 tbi po kilku biegach na hamowni i jakimś programie.
    pampik pamiętasz więcej szczegółów? wrażenia były pozytywne czy negatywne?
    Ja fb używam od wielkiego dzwona, więc nie jestem na bieżąco. Jako że poważnie zastanawiam się nad przesiadką na TBi, temat jest dla mnie interesujący.
    Ostatnio edytowane przez magil ; 27-11-2014 o 14:02 Powód: Dodano
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  5. #15
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    nie mam FB ale jak kiedys szukałem info o TBI to google wyrzuciło fanpage cinsoftu i własnie info o tym.

    https://mbasic.facebook.com/CINSOFT?...AsZc-T6ctipSZc

    wrzutka z 22 październik 2013 roku. Ale jak pisałem najlepiej zapytać cinka.

    wrzutka Oskar Jaworski

    Jestem ciekaw, jaki potencjał ma ten silnik 1.75 TBi 24 października 2013

    Jarek KtosTam

    podobno ok 260KM i 415Nm nawet sie da2 marca

    Cinsoft

    Na seryjnym osprzęcie nierealne. Z QVki ok 270ps samym softem2 marca

  6. #16
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2013
    Auto
    AR 159 3.2 Q4 JTS
    Postów
    287

    Domyślnie

    Jeśli ktoś chciałby się dowiedzieć coś więcej i zna angielski to proponuję napisać do http://www.alfatunemotorsport.co.uk/. Z tego co wiem to jest guru w UK jeśli chodzi o remap(pewnie nie tylko). Mnóstwo firm które oferują remap silnika biorą programy od niego. Nie pamiętam dokładnie ale remapem zajmuje się od końca lat 80tych. W UK ma dużo lepszą opinię niż Autodelta.

  7. #17
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    Wczoraj byłem u Cinka na modyfikację 159 1.75TBi. Auto z 2010r, oryginalnie bez żadnych modyfikacji, przebieg 53tys km. Chip był zrobiony pod RON98, ale nie chciałem cisnąć ile wlezie, Cinek miał go zrobić z trochę większym "marginesem" niż zwykle. Z tego co pamiętam EGT było po chipie 870st C, bodajże 20st C więcej niż przed chipem
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Mod_TBI.png
Wyświetleń:	242
Rozmiar:	82.3 KB
ID:	190244
    Cóż więcej dodać po jednym dniu użytkowania, wiadomo auto jeździ znacznie fajniej jak się wciśnie gaz. Przeznacznie modu jest głównie jako zapas na sytuację kiedy potrzeba więcej mocy - w TBI bardzo szybko nauczyłem się że z pedałem gazu na codzień trzeba obchodzić się delikatnie, inaczej co chwilę trzeba odwiedzać stację benzynową.
    Ostatnio edytowane przez epsonix ; 07-02-2016 o 16:38

  8. #18
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159
    Postów
    13,787

    Domyślnie

    W serii ponad 210 KM, nieźle.
    159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10

  9. #19
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar epsonix
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    Giulia'18, Tonale'23, Spider V6'99
    Postów
    10,574

    Domyślnie

    Z tego co widziałem parę innych wykresów TBi, nie tylko od Cinka, serie mają 205-210KM.

  10. #20
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    06 2014
    Auto
    szukam AR 159 1.750 Tbi TI
    Postów
    1

    Domyślnie

    Odświeżę trochę wątek...

    A jak zachowuje się skrzynia biegów, czy te 40 Km więcej nie obciąża jej za bardzo.

    Czy nie lepiej zapakować do 159 osprzęt z G ? Przecież to ten sam motor ...

    Ne wiem co zrobić, a czuje potrzebę zwiększenia mocy... ciutkę brakuje

Podobne wątki

  1. 156- Zgnite wzmocnienie błotnika
    Utworzone przez domant w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-06-2013, 21:36
  2. 156 fl .Wzmocnienie czy mocowanie haka?
    Utworzone przez grzesb156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 24-06-2009, 15:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory