...

wyraźnie czuć w tej rozmowie gruby PR ze strony sprzedawcy Zimmermanna, szkoda, że psuje on merytorykę wypowiedzi.
Wiesz co w topowych wersjach zakłada Merc, BMW i VAG, a może wiesz też co zakłada Ferrari, Pagani, Lotus czy Mclaren?
Jeżeli mówimy natomiast o fadingu przy przelocie po obwodnicy, to proszę nie róbmy przesady....nie jest to wynikiem brak wierconych tarcz, tylko po prostu za słabego klocka
Wiercona tarcza, owszem poprawia ujście gazów (masz racje, nie o wentylacje tu chodzi), ale nie zawsze jest stosowana nawet w sporcie, czasem nie pozwala na to okreslona homologacja auta, ale uwierz mi, bez niej auta tez zatrzymują sie w miejscu czy znoszą mordowanie wielkorotnymi dohamowaniami z duzych prędkości.
Każdny ma swoje zdanie i swoje doświadczenia, moje jest takie, że zakładajcie dobre klocki, wiercone, nawiercane czy nacinane tarcze w uzyciu codziennym (nawet kogoś z ciężką nogą) to głównie kwestia estetyki niż radykalnej i sensownej zmiany właściwości hamowania.