Po zmianie kół z letnich 19" gdzie są czujniki ciśnienia na zimowe 17" bez czujników, wyskoczył mi błąd od systemu kontroli ciśnienia w kołach.
Zna ktoś jakiś myk, jak ten komunikat skasować (oprócz wizyty w ASO)?
Po zmianie kół z letnich 19" gdzie są czujniki ciśnienia na zimowe 17" bez czujników, wyskoczył mi błąd od systemu kontroli ciśnienia w kołach.
Zna ktoś jakiś myk, jak ten komunikat skasować (oprócz wizyty w ASO)?
myslalem ze w alfach nie ma tego badziewia.Mialem to w 407 i przy kazdej wymianie opon urywali jeden z czujnikow az pojechalem wylaczyc calkowicie ta funkcje u elektronika.
A jednak w niektórych jest, i denerwuje mnie ten komunikat :/. Wie ktoś jak to można skasować?
jedz gdzies do elektronika albo jak masz kogos z FESem to moze cos zdziala
w formie ciekawostki takie coś mi się znalazło http://www.steel-mate.com/TPMS8886/en/
BTW czy do sytemu tpms jest jakaś centralka czy włączenie tego to kwestia tylko mes + zakup czujników??
EGR - OFF
klapki - OUT
DPF - ON
Przeglądając ePERa wygląda, że potrzebne są następujące elementy do aktywacji TPMSa:
Centralka 50514086 - 1 szt.
Nadajniki 51703622 - 4 szt.
Zaworki 51839114 - 4 szt.
I aktywacja w MES'ie od wersji 2.7
To tylko teoria - zakładał ktoś u siebie?![]()
Ostatnio edytowane przez Mihayu ; 19-01-2016 o 12:04
po co Wam to? W peugeocie 407 mojej mamy tylko to lamali przy wymianie opon,a pozniej tylko byl problem.Ja bym za darmo nie chcial
Czarna 159 SW Czarnego http://www.forum.alfaholicy.org/nasz..._czarnego.html
Samo wyłączenie powinno się dać wykonać wersjami niższymi niż 2.7
KODOWANIE KLUCZY (Giulia Stelvio 159 inne)
Konwersje USA->EU
UPDATE MAP DO NAJNOWSZYCH 2023 (1,2,3 generacja), również z rynków USA
KODOWANIE (używanych) RADARÓW ACC/DASM, BLISSów, zmiana radia i aktywacja AA/CP offline
W instrukcji obsługi aut FCA jest opisana procedura dezaktywacji czujników ciśnienia kół:
Układ TPMS mozna wyłaczyc w przypadku wymiany
wszystkich czterech kół (z oponami) na
koła i opony niewyposazone w czujniki układu
TPMS, np. wprzypadku montazu kół zoponami
zimowymi. Aby wyłaczyc układ TPMS, w pierwszej
kolejnosci wymien zestaw czterech kół
(z oponami) na koła niewyposazone w czujniki
układu TPMS. Nastepnie wykonaj jazde trwajaca
20 minut z predkoscia przekraczajaca 24 km/h.
Układ TPMS wyemituje sygnał dzwiekowy, lampka
kontrolna układu TPMS bedzie migac przez 75
sekund, anastepnie zacznie swiecic swiatłem stałym,
zas na wyswietlaczu EVIC pojawi sie komunikat
„SERVICE TPM SYSTEM” (Układ TPMS wymaga
serwisowania), po czym wmiejscu wartosci
cisnienia zostana wyswietlone kreski (- -). Przy kolejnym
właczeniu zapłonu układ TPMS nie bedzie
emitował zadnego dzwieku, aukład EVIC nie wyswietli
komunikatu „SERVICE TPM SYSTEM”
(Układ TPMS wymaga serwisowania), ale na wyswietlaczu
pozostana wyswietlone kreski (- -)
wmiejscu wartosci cisnien wczterech kołach.
Aby ponownie właczyc układ TPMS, wymien zestaw
czterech kół (z oponami) na koła wyposazone
w czujniki układu TPMS. Nastepnie wykonaj
jazde trwajaca maksymalnie 20 minut z predkoscia
przekraczajaca 24 km/h. Układ TPMS wyemituje
sygnał dzwiekowy, lampka kontrolna układu
TPM bedzie migac przez 75 sekund, anastepnie
zgasnie, natomiast na wyswietlaczu EVIC pojawi
sie komunikat „SERVICE TPM SYSTEM”
(Układ TPM wymaga serwisowania).EVIC wyswietli
równiez wartosci cisnien wmiejscu kresek. Przy
kolejnym właczeniu zapłonu komunikat „SERVICE
TPM SYSTEM” (Układ TPMS wymaga serwisowania)
przestanie widniec na wyswietlaczu, pod warunkiem,
ze nie bedzie wystepowała zadna usterka
układu.
AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
AR156 1.6TS 2000
Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)
czyli jednym słowem, po 20 miutowej trasie ma się to wyłączyć samo? (oczywiście jak nie wykryje tych czujników ciśnienia)