Witam.
Jak w temacie zauważyłem dziś że ksenon świeci trudno określić kolor pomarańczowy/rózowy . Co może być powodem ?
Za udzielone rady z góry dziękuję
Pozdrawiam.
Witam.
Jak w temacie zauważyłem dziś że ksenon świeci trudno określić kolor pomarańczowy/rózowy . Co może być powodem ?
Za udzielone rady z góry dziękuję
Pozdrawiam.
tzn ze masz juz koniec zarowki i masz zbierac kase na dwie nowe![]()
A jaki jest koszt wymiany skoro piszesz że muszę zbierać ?A czemu na dwie skoro druga jest dobra ?
Koszt to zależy gdzie kupisz. Możesz kupić oryginalne naprawdę żarniki, które kosztują od 250 do 300 zł za sztukę, lub oryginalne podróbki z Chin za połowę tej ceny.
Jest świetny filmik na forum ukazujący różnice pomiędzy żarnikami.
A parami się wymienia z prostego powodu- żywotności żarnika. Prościej mówiąc żeby miały oba taką samą barwę, a nie jeden białą a drugi różową![]()
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Tu masz ten filmik. Pewnie możesz u niego kupić oryginalne żarniki.
147 2001, 1.6 105 KM- była
156 2003, 2.0 JTS 166 KM- była
156 2003, 2.5 V6 192 KM- była... ehh..
156 2005 1.9 JTD~`160 KM była
159 2006 1.9 JTD- była
159 2005 1.9 Distinictive- była..
156 2003 2.0 TS+LPG- była
156 2003 2,5 V6- była..
156 FL 2005 1.9 jtd- była
166 FL 2005 2,4 jtd - była
Alfa Romeo Crosswagon - był..
156 FL 3.0 V6 - była
Brera Tbi 2010 - jest
Najlepsze auto na świecie - służbowe - jest
Nie wiem czy dobrze rozumiem... do pseudooryginalnych żarników trzeba mieć pseudooryginalną przetwornicę, żeby to funkcjonowało? Skoro podłączenie podróbki pod oryginalną przetwornicę skutkuje jej natychmiastowym przepaleniem. Chyba że został tu zastosowany chwyt marketingowy![]()
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
Gdyby 100% podróbek sprzedawanych na allegro jako Osram (lub Philips) za 90-150 zł psuło przetwornice to sprzedawcy dawno poszliby z torbami. Podróbki psujące przetwornice od razu po założeniu to na pewno jakiś niewielki procent sprzedawanych elementów. Ale oprócz tego słyszy się, że podróbki potrafią po kilku miesiącach przestać świecić, że świecą słabiej, potrafią po roku-dwóch uszkodzić przetwornice itd. Dla mnie wniosek z tego taki, że Chińczycy potrafią wyprodukować wszystko, jednak bardzo często brakuje im porządnego zarządzania jakością. To w wypadku żarników dla mnie było dyskwalifikujące.
Ja osobiście nie chciałem ryzykować i wysupłałem 500 zł na komplet oryginalnych żarników.
Ostatnio edytowane przez jahu ; 19-05-2013 o 11:29
tylko zarnik d1s z zapłonnikiem mialy te wade ze uszkadząły jeden typ przetwornicy czy dwa typy przetwornicy wiekszosc z nas ma zarniki d2s z ktorymi niema tego problemu
A jeżeli wymienię tylko jeden żarnik to mogą być jakieś problemy ? Nie chodzi mi tu o inny kolor świecenia .