Afficher les résultats de 21 À 30 avec 134
Objet : bobine V6 Coché haute tension
-
11-11-2013, 14:15 #21L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2009
- Vit à
- KUTNO/ Système
- Auto
- 166 2,5v6 2002.
- Messages
- 599
a czy ta cewka powinna wydawac w środku jakiś dzwiek? Jak zdjałem przednia klape to nic nie świeci ani nie błyska ale jak przysune ucho to słychac takie cichutkie miarowe cykanie tylko nie jestem pewien czy to cewka czy z moteur(a).
---Mise à jour---
No i jeszcze jedno pytanie czy jak cewka ma przebicie to nie powinno wyskakiwac na FES wypadanie zapłonów? U mnie nie ma tego błędu. Ale jak w paramentrach Fes ustawie wypadanie zapłonów to pokazuje "ok" ale jak dam ostro gazu to lekko sie przydławia i pokazuje "unieważniony" i jak puszcze gaz to znowu "ok" jak lekko dodaje gazu to jest "ok" i sie nie przydławia.
› Więcej...: Cykająca bobine haute tension V6
-
-
11-11-2013, 15:14 #22INTERDIT Resoraków maniaque
- Il a rejoint le
- 02 2009
- Vit à
- Pologne, Mazowieckie
- Auto
- 166 3.0 V6
- Messages
- 779
W Twoim moteuru powinno się juz dac zdiagnozować cewki bez rozbierania , tak na marginesie to najlepiej wymienic wszystkie z takim samym przebiegiem
-
11-11-2013, 16:15 #23L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2009
- Vit à
- KUTNO/ Système
- Auto
- 166 2,5v6 2002.
- Messages
- 599
-
11-11-2013, 20:38 #24INTERDIT Romeo
- Il a rejoint le
- 02 2011
- Vit à
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 2.5V6 CF2 4HP20
- Messages
- 655
-
11-11-2013, 21:25 #25INTERDIT Resoraków maniaque
- Il a rejoint le
- 02 2009
- Vit à
- Pologne, Mazowieckie
- Auto
- 166 3.0 V6
- Messages
- 779
-
11-11-2013, 21:59 #26L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2009
- Vit à
- KUTNO/ Système
- Auto
- 166 2,5v6 2002.
- Messages
- 599
A jak wygląda ta diagnoza bez odpinania kolego? jak pisałem Fes mi nie pokazuje błędu. A cewki 6x30zł to ja mam aktualnie u siebie
nie potrzeba mi khuilenych 6szt złomu.
-
11-11-2013, 22:14 #27L’utilisateur Alfista
- Il a rejoint le
- 05 2008
- Vit à
- Poznan
- Auto
- 166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
- Messages
- 4,460
Przerabiałem temat u siebie i skończyło się na... 6 nowych cewkach. Jeżeli masz zamiar jeździć tą 166, to nie ma opcji, prędzej czy później trafi Cię wymiana cewek, najlepiej od razu z nowymi świecami (stosunkowo niewielki le coût de la przy cewkach).
W praktyce wygląda to tak: moteur na benzynie działa OK, zero problemu, sporadycznie na bardzo rozgrzanym (po ostrej jeździe pod czerwone) wypadnie jeden zapłon, natomiast na GPL praktycznie co chwilę wypada zapłon na wolnych obrotach (rozgrzany silnik), powyżej 2000 obr wszystko OK.166 2.5V6 CF2 Sportronic il était | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm est
Mon 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Plus d'Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html

-
11-11-2013, 22:46 #28L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2009
- Vit à
- KUTNO/ Système
- Auto
- 166 2,5v6 2002.
- Messages
- 599
Kolego tomaz dzieki za konkretna odpowiedź mam identyczna sytuacje. Ale z braku środków nie wyłoże teraz 1500zł na cewki. Musze się ratowac używkami.Jak sprwdzić które jeszcze dają rade bo chce je przenieśc pod kolektor a reszte na przod aby łatwiej było je podmieniać. Na FES nie mam błedów. tylko słysze, że któraś cyka pod kolektorem.
---Mise à jour---
A miałes przydławianie jak szybko dodales gazu?
-
12-11-2013, 00:53 #29L’utilisateur Alfista
- Il a rejoint le
- 05 2008
- Vit à
- Poznan
- Auto
- 166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
- Messages
- 4,460
Tego nie miałem. Oczywiście przy obrotach poniżej, powiedzmy, 1500 i mocnym naciśnięciu gazu zdarzało się, że wypadał jeden-dwa cylindry, ale to nie to samo co przydławianie.
Sprawdzenie, które cewki są najgorsze zrobiłbym "na słuch" - bierzesz kawał kija (coś jak od miotły, ale krótki) przykładasz jeden koniec do sprawdzanej cewki, a drugi do ucha i słuchasz "cykania" w momencie wypadania zapłonu. Wiem, że metoda może się dziwna wydawać, ale jest bardzo dobra, szczególnie przy wyłapywaniu uszkodzonych łożysk w osprzęcie moteur(a)
Oczywiście cewka która "cyka" to ta uszkodzona.166 2.5V6 CF2 Sportronic il était | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm est
Mon 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
Plus d'Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html

-
12-11-2013, 08:53 #30L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 07 2009
- Vit à
- KUTNO/ Système
- Auto
- 166 2,5v6 2002.
- Messages
- 599
Sujets similaires
-
Le TS se produit 16V câbles à haute tension?
Créé par Jerry1 à l’article 156Réponse : 22Dernier post/Auteur : 20-06-2014, 10:28 -
[164] câbles à haute tension.
Créé par tytus_w section 33/164Réponse : 22Dernier post/Auteur : 23-01-2014, 22:19 -
[164] La haute tension
Créé par Miłosz section 33/164Réponse : 1Dernier post/Auteur : 05-10-2008, 07:49 -
[164] 2.0 TS - comment vérifier la bobine à haute tension?
Créé par fr33 section 33/164Réponse : 6Dernier post/Auteur : 25-02-2008, 00:29




Répondre en citant
