Page 4 avec 14 Le premierLe premier 12345678910111213 ... DernièreDernière
Afficher les résultats de 31 À 40 avec 134
  1. #31
    L’utilisateur Resoraków maniaque
    Il a rejoint le
    10 2011
    Vit à
    Kalisz
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 159 2.4 JTD 2004 sw 2006
    Messages
    572

    Domyślnie

    Citation A écrit tomaz Zobacz post
    Tego nie miałem. Oczywiście przy obrotach poniżej, powiedzmy, 1500 i mocnym naciśnięciu gazu zdarzało się, że wypadał jeden-dwa cylindry, ale to nie to samo co przydławianie.

    Sprawdzenie, które cewki są najgorsze zrobiłbym "na słuch" - bierzesz kawał kija (coś jak od miotły, ale krótki) przykładasz jeden koniec do sprawdzanej cewki, a drugi do ucha i słuchasz "cykania" w momencie wypadania zapłonu. Wiem, że metoda może się dziwna wydawać, ale jest bardzo dobra, szczególnie przy wyłapywaniu uszkodzonych łożysk w osprzęcie moteur(a)
    Oczywiście cewka która "cyka" to ta uszkodzona.
    twoja metoda wcale nie jest dziwna- mechanicy używają stetoskopów, a "kij" będzie działał jak stetoskop


    › Więcej...: Cykająca bobine haute tension V6

  2. #32
    L’utilisateur Alfista Avatar tomaz
    Il a rejoint le
    05 2008
    Vit à
    Poznan
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Messages
    4,460

    Domyślnie

    ja to wiem
    i Ty to wiesz

    ale są tacy, co nie wiedzą i czasem śmieją się z takich metod - a często najprostsze, stare metody okazują się najskuteczniejsze
    166 2.5V6 CF2 Sportronic il était | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm est
    Mon 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Plus d'Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  3. #33
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2009
    Vit à
    KUTNO/ Système
    Auto
    166 2,5v6 2002.
    Messages
    599

    Domyślnie

    Koledzy zaczynam miec coraz wieksze wątpliwości czy to cewka strzela. Od kilku dni nie strzela mécanicien jak posłuchał powiedział, że jego zdaniem to nie cewka tylko jakis przekaźnik w instalacji gazowej od czasu do czasu cyka. A moteur pracuje wzorcowa. Ma lekkie falowanie obrotów ale to mial od zawsze nie znalazłem jeszcze przyczyny. Zaczynam juz głupieć. Dzisiaj zdjąłem przednią pokrywe nad cewkami i w ciemności widac, że one błyskaja między obudową metalową a tym czarnym plastikiem na cewce takie poziome podłuzne błyski na pierwszej cewce na górze i dole obudowy a na 2 i 3 tylko na dole błyska. Takie tlenie sie jak stroboskop.1. Czy takie błyski powinny być?. 2. Pytanie to co to jest za rurka łącząca kolektor dolotowy z glowicą po prawej stronie takie krótkie kolanko bo widze, że na górze przy kolektorze ktoś to izolacja owinął to jest jakas odma? Czy to musi być szczelne. Wchodzi w dolot zaraz obok przepustnicy.

  4. #34
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    Żadnych błysków cewki do wymiany jak nic. Z rurką to już Ci pisałem. Nie powtarzaj się bo będziemy w dwóch tematach o tym samym pisać....

  5. #35
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2009
    Vit à
    KUTNO/ Système
    Auto
    166 2,5v6 2002.
    Messages
    599

    Domyślnie

    Kolego ale takie blyski pisali koledzy na forum ze tez maja poza tym wszystkie cewki?

  6. #36
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    Nie wiem jak ktoś sobie wyobraża że cewki z przebiciem na masę są dobre..... Skoro świeci to ma przebicie. To nie lampka choinkowa że ma świecić. Cewka nie ma prawa błyskać, iskrzyć czy świecić. Napięcie ma iść na świecę a nie na blok czy głowicę.
    A to że komuś błyska i nic się nie dzieje o niczym nie świadczy. Ja sam z choinką w innych autach jeździłem przez pewien czas i było dobrze. Ale u Ciebie nie jest. Jeżeli uważasz że to nie przez to, to nie wymieniaj tylko szukaj dalej. Ale póki jedna rzecz jest nie tak to nie możesz mieć pewności czego szukać dalej.

  7. #37
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    07 2009
    Vit à
    KUTNO/ Système
    Auto
    166 2,5v6 2002.
    Messages
    599

    Domyślnie

    kolego a kto mowi ze ona ma przebicie do bloku ona błyska w środku w obudowie cewki.

  8. #38
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    hmmm.... a to co innego. Aczkolwiek u siebie tego nie mam.

  9. #39
    L’utilisateur Cycliste
    Il a rejoint le
    03 2013
    Vit à
    Hajnówka
    Auto
    A: 166 2.5 V6 CF3 manual/ 166 2.4 20v transmission sportronic 2004
    Messages
    61

    Domyślnie

    Citation A écrit marek230482 Zobacz post
    Nie zobaczysz iskier w 24V bo WN masz tylko pod cewką a tego nie widać.
    Bzdury piszesz że nie widać. Sam zmieniałem cewkę, bo padła od razu po założeniu GPL. Była to cewka pod kolektorem, w nocy jak patrzyłem to błyskała jak na sunrise.. Zmień świece najpierw

  10. #40
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    Nie piszę bzdur. Wystarczy popatrzeć na budowę cewki...... To musiał pęknąć Ci korpus i miała przebicie po wierzchu. A to rzadkość. Najune partie de laej przebija osłona pod cewką (ta rurka) bo najwięcej się nagrzewa i jest najbardziej podatna na uszkodzenia. Dlatego nie ma co patrzeć pod dekiel bo w większości przypadków pewnie nie zobaczysz nic. Co innego jak są kable WN. Wtedy wszystko widać jak na dłoni.

Sujets similaires

  1. Le TS se produit 16V câbles à haute tension?
    Créé par Jerry1 à l’article 156
    Réponse : 22
    Dernier post/Auteur : 20-06-2014, 10:28
  2. [164] câbles à haute tension.
    Créé par tytus_w section 33/164
    Réponse : 22
    Dernier post/Auteur : 23-01-2014, 22:19
  3. [164] La haute tension
    Créé par Miłosz section 33/164
    Réponse : 1
    Dernier post/Auteur : 05-10-2008, 07:49
  4. Réponse : 6
    Dernier post/Auteur : 25-02-2008, 00:29

bobine 3 ml de 2 v6

Tesla bobine CL320 alpha 166

Tags pour cette rubrique

Autorisations

  • Vous ne pouvez pas assumer un nouveau sujet
  • Vous ne pouvez pas écrire des messages
  • Vous ne pouvez pas Ajouter des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas éditer vos messages
  •  
Amortisseurs de chocs