Afficher les résultats de 41 À 50 avec 134
Objet : bobine V6 Coché haute tension
-
24-11-2013, 23:29 #41L’utilisateur Romeo
- Il a rejoint le
- 01 2011
- Vit à
- Gdynia
- Auto
- 2.5 V6 190HP 156 1999 159 2006 150 HP 1.9jtdM
- Messages
- 1,317
Nie deliberować, tylko wymieniać. Najlepiej na cewki z Marei 2.0, wchodzą co prawda pod kątem i na dwie śruby, ale le coût de laują grosze i dają lepszą iskrę. Sprawdzone.
› Więcej...: Cykająca bobine haute tension V6
-
-
24-11-2013, 23:41 #42INTERDIT Romeo
- Il a rejoint le
- 02 2011
- Vit à
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 2.5V6 CF2 4HP20
- Messages
- 655
-
24-11-2013, 23:41 #43L’utilisateur Cycliste
- Il a rejoint le
- 03 2013
- Vit à
- Hajnówka
- Auto
- A: 166 2.5 V6 CF3 manual/ 166 2.4 20v transmission sportronic 2004
- Messages
- 61
powiem Ci że chyba nie rzadkość hehe. Ja miałem taki przypadek po założeniu GPL. Zmieniłem świece, zmieniłem cewkę, prawie rok czasu już jest git. U kumpla identyczny przypadek - założył lpg, wywaliło cewkę, świec nie zmieniał, po kilku dniach wywaliło drugą, przełożyliśmy ode mnie w 100% dobra i wywaliło khuileną, więc zdecydował się też na zmianę świec i problem znikł. Co śmieszne, razem u mnie i u niego (czyli 4 cewki) wszystkie miały przebicie w korpus. Chłopaczyna się wyle coût de laował w przeciągu tygodnia ok 900zł
-
24-11-2013, 23:44 #44INTERDIT Romeo
- Il a rejoint le
- 02 2011
- Vit à
- Bydgoszcz
- Auto
- 166 2.5V6 CF2 4HP20
- Messages
- 655
-
24-11-2013, 23:49 #45L’utilisateur Cycliste
- Il a rejoint le
- 03 2013
- Vit à
- Hajnówka
- Auto
- A: 166 2.5 V6 CF3 manual/ 166 2.4 20v transmission sportronic 2004
- Messages
- 61
O i khuilena osoba. Raczej wątpie by była to rzadkość..
też mnie to ciekawi. Masz jakieś zdjęcie jak to wygląda przy V6?
-
25-11-2013, 06:12 #46Super Moderator Quadrifoglio Verde
- Il a rejoint le
- 05 2009
- Vit à
- Strzelin
- Auto
- 166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
- Messages
- 12,644
-
25-11-2013, 15:21 #47L’utilisateur Cycliste
- Il a rejoint le
- 03 2013
- Vit à
- Hajnówka
- Auto
- A: 166 2.5 V6 CF3 manual/ 166 2.4 20v transmission sportronic 2004
- Messages
- 61
kumpel o którym opowiadałem wyżej, pierwszą cewkę jak zamówił to ponoć złą mu przysłali i się okazało że to właśnie z marei była. PASOwała na śruby, na świecę też wlazła, ale był problem z wtyczką.
-
25-11-2013, 20:56 #48Super Moderator Quadrifoglio Verde
- Il a rejoint le
- 05 2009
- Vit à
- Strzelin
- Auto
- 166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
- Messages
- 12,644
-
25-04-2014, 09:24 #49L’utilisateur L’alpha et l’oméga
- Il a rejoint le
- 12 2011
- Vit à
- Olkusz
- Auto
- AR 166 3.0v6 Azurro nuvola
- Messages
- 474
Witam odświeżę trochę temat co do cewek, mam ten sam problem.. jak większość posiadaczy V6. i fakt le coût de la nowej boscha cewki to wydatek od 250 zł wiec nie mało, ale widzę ze piszecie o pasujacych cewkach od marei czy o te cewki chodzi? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-fi...109050330.html
-
25-04-2014, 11:32 #50L’utilisateur Znawca
- Il a rejoint le
- 11 2009
- Vit à
- Rybnik
- Auto
- Alfa 166 2.5V6 była; Alfa Gtv 2.0 TS 2001
- Messages
- 1,035
Sujets similaires
-
Le TS se produit 16V câbles à haute tension?
Créé par Jerry1 à l’article 156Réponse : 22Dernier post/Auteur : 20-06-2014, 10:28 -
[164] câbles à haute tension.
Créé par tytus_w section 33/164Réponse : 22Dernier post/Auteur : 23-01-2014, 22:19 -
[164] La haute tension
Créé par Miłosz section 33/164Réponse : 1Dernier post/Auteur : 05-10-2008, 07:49 -
[164] 2.0 TS - comment vérifier la bobine à haute tension?
Créé par fr33 section 33/164Réponse : 6Dernier post/Auteur : 25-02-2008, 00:29




Répondre en citant


