Page 8 avec 14 Le premierLe premier 1234567891011121314 DernièreDernière
Afficher les résultats de 71 À 80 avec 134
  1. #71
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    Citation A écrit zadra66 Zobacz post
    To wytłumaczenie dla Ciebie mareczku
    Dzięki zadra66. Za to zapunktowałeś postem
    Faktycznie, trochę się dokształciłem i wskazane jest zmniejszyć przerwę na świecy. Ciekawe tylko dlaczego ja tego nigdy nie robiłem i nigdy żadnej cewki nie wymieniałem przez tyle lat w trzech V6 z gazem
    No ale może miałem szune partie de lae. Będę musiał o tym pomyśleć przy zmianie świec.


    › Więcej...: Cykająca bobine haute tension V6

  2. #72
    INTERDIT Resoraków maniaque
    Il a rejoint le
    02 2009
    Vit à
    Pologne, Mazowieckie
    Auto
    166 3.0 V6
    Messages
    779

    Domyślnie

    A czy przypadkiem po zmniejszeniu przerwy na benzynie nie zaczynają sie kłopoty ?

  3. #73
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    hmmm.... dobre pytanie. Chyba nie bo to tylko ułatwia przeskok iskry. Np do V6TB nawet dla benzyny zalecana jest świeca z przerwą 0,6mm.

  4. #74
    L’utilisateur Alfista Avatar tomaz
    Il a rejoint le
    05 2008
    Vit à
    Poznan
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Messages
    4,460

    Domyślnie

    Citation A écrit aro_1977 Zobacz post
    A świece jakie używacie? Zastanawiam się nad NGK PFR7B. Używa ktoś?
    Ja używam i nie mam problemów. Cewki w poprzedniej 166 musiałem po kolei zmienić wszystkie (na Pb było OK, na GPL przebierał), w obecnej mam już wymienione. Osobiście wahałem się pomiędzy PFR6b, a 7B i biorąc pod uwagę warunki pracy moteura latem w naszym dziwnym Klimacie wziąłem '7'.
    166 2.5V6 CF2 Sportronic il était | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm est
    Mon 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Plus d'Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  5. #75
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Messages
    1,121

    Domyślnie

    Wczoraj zabrałem się za demontaż kolektora by wymienić 3 cewki pod nim, a resztę sprawnych starych dać na przód i pomyślałem sobie że zerknę na stan świec i oto co znalazłem:



    taki stan świec też chyba może być przyczyną uszkodzenia cewki, jak sądzicie? Obstawiam, że nie wymieniane od wyjazdu z fabryki...
    Oczywiście natychmiast telefon do sklepu moto, na szune partie de lae mam pod nosem otwarty do 21 czy 22 więc tylko modliłem się by cos mieli na półce. Na szczęście mieli ostatnie 6 sztuk PFR6B, uff.

  6. #76
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Il a rejoint le
    05 2009
    Vit à
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Messages
    12,644

    Domyślnie

    Niezła masakra. Powiedz dlaczego świec nie wymieniałeś? Przecież to część eksploatacyjna jak huile czy filtry opisana w instrukcji.....

  7. #77
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Messages
    1,121

    Domyślnie

    Bo dopiero miesiąc autem jeżdżę i to nieregularnie, a poprzedni właściciel twierdził, że wymienione. Gdyby mi powiedział, że nie, to od razu bym tam zerknął a tak dopiero teraz gdy cewki wymieniałem mówię, zerknę i zmniejszę przerwę ale nie było co zmniejszać
    Myślę że nie celowo mnie wprowadził w błąd bo la suspension de la, huilee filtry, linki czy inne elementy były zrobione jak mówił.

  8. #78
    L’utilisateur Alfista Avatar tomaz
    Il a rejoint le
    05 2008
    Vit à
    Poznan
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Messages
    4,460

    Domyślnie

    Ja bym się w sumie ucieszył na Twoim miejscu - świece są znacznie tańsze niż cewki - po wymianie kompletu jest pewnie teraz OK?
    166 2.5V6 CF2 Sportronic il était | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm est
    Mon 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Plus d'Alfa: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html
    Ekonomiczne daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz...volvo_v70.html


  9. #79
    INTERDIT Resoraków maniaque
    Il a rejoint le
    02 2009
    Vit à
    Pologne, Mazowieckie
    Auto
    166 3.0 V6
    Messages
    779

    Domyślnie

    zmieniłes na cewki z linku wczesniej ? jak się sprawują ?

  10. #80
    L’utilisateur Romeo
    Il a rejoint le
    10 2009
    Auto
    AR159 Q-tronic
    Messages
    1,121

    Domyślnie

    Cewki cykały jedna bardziej inne mniej więc nie chciałem już ryzykować i 3 sztuki z fiata/lancii 20V założone - takie: http://allegro.pl/listing/user/listi...Items-21977084

Sujets similaires

  1. Le TS se produit 16V câbles à haute tension?
    Créé par Jerry1 à l’article 156
    Réponse : 22
    Dernier post/Auteur : 20-06-2014, 10:28
  2. [164] câbles à haute tension.
    Créé par tytus_w section 33/164
    Réponse : 22
    Dernier post/Auteur : 23-01-2014, 22:19
  3. [164] La haute tension
    Créé par Miłosz section 33/164
    Réponse : 1
    Dernier post/Auteur : 05-10-2008, 07:49
  4. Réponse : 6
    Dernier post/Auteur : 25-02-2008, 00:29

bobine 3 ml de 2 v6

Tesla bobine CL320 alpha 166

Tags pour cette rubrique

Autorisations

  • Vous ne pouvez pas assumer un nouveau sujet
  • Vous ne pouvez pas écrire des messages
  • Vous ne pouvez pas Ajouter des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas éditer vos messages
  •  
Amortisseurs de chocs