Strona 6 z 14 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 134

Temat: Słaba klimatyzacja - problem - słabo chłodzi

  1. #51
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Czyli nic kompresora nie rozłącza tylko gorące są rurki i nie chłodzi? A sprężarka cały czas pracuje?

  2. #52
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Dzięki Marek że chcesz mi pomóc.
    Tak dokładnie. Sprężarka cały czas działa, rurki robią się b.ciepłe, a klima nie chłodzi. Leci takie lekko ciepłe powietrze.

    Jeden z majstrów dzisiaj rzucił podejrzenia na słabą wymianę ciepła i na tym się skoncentrował. Rzucił podejrzenia na czujnik ciśnienia klimatyzacji, bo stwierdził, że on nie daje informacji na wentylator aby włączyć drugi bieg wentylatora...(nie wiem na ile taka teoria jest prawdziwa).

  3. #53
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Moim zdaniem to klęka kompresor. Ale jeszcze dzisiaj przedzwonię do znajomego popytać o te ciepłe rurki bo tu nie mam pewności. Jakie masz ciśnienia po stronie tłocznej i ssawnej? Pamiętasz?

  4. #54
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Oj... to dzisiaj ci już tego nie powiem

    Nie mam pojecia. Jedyne cisnienia to tak jak pisalem - w momencie kiedy działa klimatyzacja to wysokie cisnienie osiaga 10 barów, a niskie ~7 barów..

  5. #55
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Tyza_mse
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Urzędów/Kraśnik
    Auto
    156 1,9 cf2+
    Postów
    27

    Domyślnie

    Wiatrak się nie załączy bo pierwszy bieg uruchamia się przy 15atm, drugi przy ok 20. Niskie ciśnienie jest za duże natomiast wysokie za niskie. Jeden przewód powinien być ciepły. Drugi zimny. Ja stawiam na zwrot rozprezny. Nie słychać w środku syczenia? A i jeszcze jedna sprawa, jeśli wiatrak się nie uruchamia to nie wlaczaj klimatyzacji. Jeśli ciśnienie by się zwiększyło, a wiatrak nie będzie pracował to zawór bezpieczeństwa puści i cały czynnik poleci w atmosferę i znowu trzeba będzie nabijać. Znajdź lepiej dobry serwis.

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

  6. #56
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Kolego - cały czas słychać "syczenie".

    Czuje, że jesteśmy blisko.

    Co jest przyczyna tego syczenia? Ten zawór rozprężny? Jak się do niego dostać?
    Ostatnio edytowane przez kobielczak ; 24-06-2014 o 08:49

  7. #57
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Tyza_mse
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Urzędów/Kraśnik
    Auto
    156 1,9 cf2+
    Postów
    27

    Domyślnie

    Tak to zawór, masz winnego. W 156 jest na grodzi w miejscu gdzie się przewody skreca. W 166 niestety nie wiem.

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

  8. #58
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar gennosuke
    Dołączył
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Postów
    696

    Domyślnie

    W 166 jest bardzo łatwy dostęp trzeba zdjąć podszybie i jest po lewej stronie od nagrzewnicy.

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kobielczak
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    GT 2.0 JTS
    Postów
    785

    Domyślnie

    Super!
    Bardzo dziękuje. W takim razie szukam zaworu rozpreżnego do Alfy 166. Czy ktoś ma może schemat gdzie on się znajduje i jak do niego się dobrać?
    Bardzo by mi to pomogło.

    I drugie pytanie: czy występują różne zawory?
    Znalazłem na allegro taki: http://allegro.pl/zawor-rozprezny-kl...327012046.html

    Mam 166 z roku 2002 - będzie pasował taki zawór, czy lepiej szukać nówki? Jak tak to gdzie?
    Ostatnio edytowane przez kobielczak ; 24-06-2014 o 11:19

  10. #60
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Tyza_mse
    Dołączył
    05 2013
    Mieszka w
    Urzędów/Kraśnik
    Auto
    156 1,9 cf2+
    Postów
    27

    Domyślnie

    To jest zawór rozprezny nie zwrotny ;-) szukaj lepiej nowke. Jeśli do wymiany zabierasz się sam, to podjedź najpierw na odessanie czynnika do serwisu klimy.

    Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Podobne wątki

  1. Klimatyzacja problem - raz chłodzi raz nie...
    Utworzone przez Stifer w dziale 147
    Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 02-06-2019, 15:55
  2. Klimatyzacja słabo chłodzi
    Utworzone przez Alfista w dziale 166
    Odpowiedzi: 57
    Ostatni post / autor: 21-07-2018, 11:07
  3. klimatyzacja chłodzi- nie chłodzi
    Utworzone przez SlaSH7 w dziale 166
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 12-05-2015, 21:05
  4. Układ szczelny ale słabo/w ogóle nie chłodzi
    Utworzone przez ap2 w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 01-07-2013, 20:44
  5. Klima nabita a słabo chłodzi
    Utworzone przez matezoma w dziale 156
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 27-07-2012, 21:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory