Alfa 166 felgi- będą pasowały?

Fable

Nowy
Auto
Alfa Romeo 166, 2.4 JTD- 150KM, 2003r.
Witam :)
Powiem na początku, że nie znam się za bardzo na oznaczeniach felg typu ET itd. Dlatego chciałbym spytać czy przykładowo takie felgi będą pasowały do mojej 166 przed fl?
http://allegro.pl/show_item.php?ite...e387864ffa85323220a1444b540a86acf77d00be2ff62
Na co mam zwrócić uwagę przy szukaniu felg by miec pewność, że będą pasować, jakie opony będą odpowiednie do danych felg i ogólnie co te skórty oznaczają- czytajac na necie nie za bardzo rozumiem.
Dzięki z góry za odpowiedzi ;)

ET to odsadzenie przyłącza piasty w stosunku do szerokości felgi (nie zawsze jest to w połowie szerokości i to jest właśnie ET). Są w necie kalkulatory ET. Weź sobie fabryczną i porównaj. Nie masz brembo więc każde oryginalne z alfy 166 wejdą. Szukaj o podobnych ET.

Panowie wizualnie to każdy ma swój gust. Ważne że się fable podobaja

Chociaż te są wyjątkowo paskudne:sarcastic:
wysłane z WC

Ostatnia edycja:
jakby wszystkie ramiona byly w jednym kolorze nie byly by złe...kształtem ramion do jendego modelu keskinów nawet podobne...kwestia gustu

Hehe [emoji14] no szczerze to dla mnie sa ladne ale problem jest tylko w tym ze do 166 chyba nie beda pasowaly :/ czyli ogolnie szukać podobnych wymiarow ale tylko te ET?
Przy okazji, znacie kogos kto ma na sprzedaz oryginalne szprychy do 166 w ladnym stanie i nie za drogo?

Wysłane z mojego 6050Y przy użyciu Tapatalka

Napisz lub zadzwoń do kolegi [MENTION=9755]misiu7911[/MENTION]

Dzieki za reklamę ale misiu niema nic dedykowanego do 166 ale ma cos ze 159 co można zaadoptować np. podkowy 18 lub ti 19 cali:) 17 wlasciwie tez,wszystko ze 159

czyli ogolnie szukać podobnych wymiarow ale tylko te ET?

Poczytaj sobie w necie co to jest ET bo widze że nadal nie rozumiesz. To jest jeden z parametrów felgi. Nie da się kierować tylko nim. W ogłoszeniu felga jest szeroka NA 8,5. To dużo więcej niż fabryczne więc to też ma wpływ.