Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Temat: Sprawdzanie układu CR 2.4 10V w przypadku problemów rozruchowych

  1. #1
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,283

    Domyślnie Sprawdzanie układu CR 2.4 10V w przypadku problemów rozruchowych

    Poniżej 4 kroki sprawdzania układu paliwowego w przypadku ciężkiego rozruchu lub niemożliwości odpalenia silnika.
    Proszę przestrzegać poniższych zaleceń przy wykonywaniu operacji w komorze silnika:
    - - Wyłączyć silnik i poczekać, aż ostygnie.
    - - Nie pal.
    - - Brak otwartego ognia w pobliżu.
    - - Upewnij się, że znajduje się gaśnica w sąsiedztwie.


    1. Sprawdzanie niskiego ciśnienia krok 1
    Podłączyć przetwornik ciśnienia przyrządu diagnostycznego Examiner / SDC pomiędzy rurą kolektora powrotu paliwa (1a) i przewodu powrotnego do zbiornika (1b). W naszym przypadku wystarczy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa oraz trójnik i kawałek wężyka.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cr1.jpg
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	25.0 KB
ID:	216754

    - Włączyć zapłon.
    - Sprawdź, w ciągu 30 sekund, czy ciśnienie na manometrze jest mniejsza niż 1 bar.
    - Pompa w zbiorniku zatrzymuje się po 30 sekundach.
    - Upewnij się, że kurki i śruby regulacyjne obok manometru są otwarte (z wyjątkiem tych, na rurach nie podłączonych do systemu).

    2. Sprawdzanie niskiego ciśnienia krok 2
    Podłączyć przetwornik ciśnienia przyrządu diagnostycznego Examiner / SDC pomiędzy filtrem oleju napędowego (1a) oraz pompą ciśnieniową (1b). W naszym przypadku wystarczy manometr do pomiaru ciśnienia paliwa oraz trójnik i kawałek wężyka.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cr2.jpg
Wyświetleń:	0
Rozmiar:	24.9 KB
ID:	216755

    - Włączyć zapłon.
    - Sprawdź, w ciągu 30 sekund, czy ciśnienie na manometrze jest pomiędzy 1.8-3.0 bar.
    - Pompa w zbiorniku zatrzymuje się po 30 sekundach.
    - Upewnij się, że kurki i śruby regulacyjne obok manometru są otwarte (z wyjątkiem tych, na rurach nie podłączonych do systemu).


    3. Sprawdzanie wysokiego ciśnienia krok 1
    - Odłączyć przewody elektryczne od wszystkich wtryskiwaczy paliwa.
    - Odłączyć przewody recyrkulacji paliwa ze wszystkich wtryskiwaczy.
    - Zablokować rurę tak, żeby nie wylatywało paliwo podczas testu. Np. śubką

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cr4.jpg
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	24.4 KB
ID:	216756

    Przekręcić kluczyk do pozycji startowej na 5 sekund i sprawdzić, czy paliwo nie wyłania się z końcówek wtryskiwaczy.
    To jest normalne, że zobaczymy troszkę paliwa na powrotach wtryskiwaczy.

    4. Sprawdzanie wysokiego ciśnienia krok 2
    - Odłączyć przewody elektryczne od wszystkich wtryskiwaczy paliwa.
    - Odłączyć przewody recyrkulacji paliwa ze wszystkich wtryskiwaczy.
    - Zablokować rurę tak, żeby nie wylatywało paliwo podczas testu. Np. śubką

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	cr4.jpg
Wyświetleń:	1
Rozmiar:	24.4 KB
ID:	216756

    Podłączyć przyrząd diagnostyczny do Examiner / SDC/ FES/MES/AlfaOBD etc.
    Wybrać w parametrach:
    - mierzone ciśnienie paliwa
    - obroty silnika

    Przekręcić kluczyk do pozycji startowej na 5 sekund i sprawdzić, czy ciśnienie paliwa wynosi ponad 150 barów i obroty silnika powyżej 200 rpm.
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  2. #2
    Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,605

    Domyślnie

    I to każdy "dieslowiec" powinien wiedzieć podwieszam do HOW TO

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Super informacje. Brawo

    wysłane z WC
    [C

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 11-01-2016, 06:49
  2. [1.6 TS] Szarpie, dławi... ale w dziwnym przypadku.
    Utworzone przez Cziken w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-08-2014, 14:35
  3. 156 - Serwisowe studium przypadku
    Utworzone przez zahn w dziale Łódzkie
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 26-06-2009, 11:35

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory