Page 4 avec 5 Le premierLe premier 12345 DernièreDernière
Afficher les résultats de 31 À 40 avec 43
  1. #31
    L’utilisateur Débutant
    Il a rejoint le
    01 2019
    Auto
    Alfa 166 2.4 jtd
    Messages
    61

    Domyślnie

    Marku... Nie chodzi o to, że odpowiedzi mi się nie podobają. Chodzi mi o to, że żadnej nie uzyskałem. Jeśli ktoś mnie pyta "jaka jest pogoda na zewnątrz?", ja odpowiadam: deszczowa, słoneczna bądź nie wiem bo od rana nie wyglądałem za okno. Jak dotychczas uzyskałem tylko odpowiedzi w stylu "nie wychodź na zewnątrz"

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka


    › Więcej...: Większe hamulce na tylnej osi.

  2. #32
    L’utilisateur Débutant
    Il a rejoint le
    01 2019
    Auto
    Alfa 166 2.4 jtd
    Messages
    61

    Domyślnie

    Ps. W pewnym sensie wszyscy jednak mi pomogliście potwierdzając, że problem istnieje, rozwiewając tym samym obawę, że Spotkałem się z kilkoma odosobnionymi przypadkami. Spróbuje jeszcze poszukać informacji u osób zajmujących się motorsportem.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  3. #33
    L’utilisateur Fachowiec Avatar Tomtrz
    Il a rejoint le
    01 2015
    Vit à
    Varsovie, Pologne
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Messages
    2,290

    Domyślnie

    Citation A écrit Bzdura_ Zobacz post
    Marku... Nie chodzi o to, że odpowiedzi mi się nie podobają.
    no takie fochy wskazują na co innego 166 nie jest zbyt dobrze zaprojektowanym autem. Ryje przodem w zakrętach, będzie ryło przodem przy hamowaniu. Można ten efekt do pewnego stopnia zniwelować, ale nie zyska na tym sama skuteczność hamowania. Transfer masy będzie działał zawsze. Spróbuj zahamować samym ręcznym, jesli sprawny to koła bez problemu zblokujesz, i zobaczysz ile hamowanie tyłem jest warte. Przy takich zabawach une partie de laej można więcej popsuć, niż poprawić. Sama siła hamowania to jedno, ale jak tył za mocno będzie łapał, to z kolei auto zrobi się niestabilne.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 Metallico FL-distinctif-Nero-2.4 JTD 20V 175KM-a été
    Alfa Romeo 166-la pauvreté Edition-2.0 TS-a
    Citroën Xantia Activa II V6-a
    Citroen Xantia II 2.0 16V-a
    Skoda Felicia 1.3 MPI-a

  4. #34
    L’utilisateur Débutant
    Il a rejoint le
    01 2019
    Auto
    Alfa 166 2.4 jtd
    Messages
    61

    Domyślnie

    Jak pochyla się przodem na zakrętach to musisz zmienić amorki lub sprężyny u mnie tego problemu nie ma.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  5. #35
    L’utilisateur Fachowiec Avatar Tomtrz
    Il a rejoint le
    01 2015
    Vit à
    Varsovie, Pologne
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Messages
    2,290

    Domyślnie

    Citation A écrit Bzdura_ Zobacz post
    Jak pochyla się przodem na zakrętach to musisz zmienić amorki lub sprężyny u mnie tego problemu nie ma.
    No to chyba jeszcze ostro nie atakowałeś zakrętów w tym aucie po prostu czuć masę tego przodu, jak walczy o utrzymanie się w zakręcie. Możesz mieć wszystko nowe, ale po prostu tego nie przeskoczysz

    Jesli chodzi o same hamulce, to też trzeba sobie zdawać sprawę, że większe wcale nie oznaczają krótszej drogi hamowania. Przecież i tak pierwsze poddają się pneus. Pewnie na rozgrzanych slickach potrzebujesz większej siły hamowania, ale na normalnej drodze? Większe hamulce to przede wszystkim większa pojemnosć cieplna, i kontrola. Seryjne hamulce czasami nie wystarczają do wyhamowania auta z Vmax do zera, bo po prostu się przegrzewają.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 Metallico FL-distinctif-Nero-2.4 JTD 20V 175KM-a été
    Alfa Romeo 166-la pauvreté Edition-2.0 TS-a
    Citroën Xantia Activa II V6-a
    Citroen Xantia II 2.0 16V-a
    Skoda Felicia 1.3 MPI-a

  6. #36
    L’utilisateur Fachowiec Avatar FXX
    Il a rejoint le
    07 2012
    Auto
    Peugeot 508 II / Peugeot 308 T9
    Messages
    2,645

    Domyślnie

    Przód zmieniony na większy, a z tyłu było cokolwiek ruszane? Nowe klocki, tarcze, regenerowane zaciski etc.?
    Sprawdzałeś np. na SKP siłę hamowania przodu i tyłu czy nie zbyt dużej dysproporcji?

    Wysłane z mojego moto g(7) plus przy użyciu Tapatalka

  7. #37
    L’utilisateur Débutant
    Il a rejoint le
    01 2019
    Auto
    Alfa 166 2.4 jtd
    Messages
    61

    Domyślnie

    Citation A écrit Bzdura_ Zobacz post
    Po prostu wydaje mi się że tył hamuje za słabo. Przy mocnym hamowaniu auto bardzo nurkuje i zaczyna "myszkować" tył. Płyn hamulcowy wymieniłem. Zaciski przód zregenerowane 310, nowe tarcze + klocki.
    Podobny problem ma mój kolega ma założone przód 310 zimmermann n+n klocki galfer. Tyl 276 rotinger n+n klocki EBC yellow, nowe sprężyny od TI i nowe amorki B6, nowy płyn hamulcowy do wysokich temperatur.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
    Byłem na SKP przed zmianą na Brembo i wtedy było dobrze z tego co pamiętam. Mogę to sprawdzić teraz po zmianie. W ogóle to wcześniej była bardziej przewidywalna przy hamowaniu. Dziwne jest to że zawsze stosowano tą samą pompę hamulcową niezależnie od tego jaki zacisk był z przodu. Jeden z mécanicienów również wskazywał, że problemu szukałby w pompie. Jednakże wydaje mi się że łatwiej będzie powalczyć w tarczą i zaciskiem.

    Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

  8. #38
    L’utilisateur Fachowiec Avatar Tomtrz
    Il a rejoint le
    01 2015
    Vit à
    Varsovie, Pologne
    Auto
    były alfy, jest Jaguar
    Messages
    2,290

    Domyślnie

    Citation A écrit FXX Zobacz post
    Przód zmieniony na większy, a z tyłu było cokolwiek ruszane?
    dans 166 były chyba tylko jedne rozmiary na tył, niezaleznie czy z przodu brembo, czy zwykłe 280.

    ---Mise à jour---

    Citation A écrit Bzdura_ Zobacz post
    Dziwne jest to że zawsze stosowano tą samą pompę hamulcową niezależnie od tego jaki zacisk był z przodu.
    nie ma w tym nic dziwnego.

    Citation A écrit Bzdura_ Zobacz post
    Jeden z mécanicienów również wskazywał, że problemu szukałby w pompie.
    ale co ma pompa do tego, ze auto nurkuje? Jestes w stanie uruchomić ABS przy suchej nawierzchni? Generalnie hamuje równomiernie? Jak już to korektor siły hamowania, ale to też wątpię.
    Jaguar S-type 4.2 V8
    Alfa Romeo 166 Metallico FL-distinctif-Nero-2.4 JTD 20V 175KM-a été
    Alfa Romeo 166-la pauvreté Edition-2.0 TS-a
    Citroën Xantia Activa II V6-a
    Citroen Xantia II 2.0 16V-a
    Skoda Felicia 1.3 MPI-a

  9. #39
    L’utilisateur Resoraków maniaque Avatar gennosuke
    Il a rejoint le
    07 2011
    Auto
    AR 156 1.9 JTD CF2, AR 156 1.8 TS CF2, AR 166 3.0V6 CF3
    Messages
    696

    Domyślnie

    Po przeczytaniu dziś tego tematu wracając z pracy pohamowałem na próbę i mam takie spostrzeżenia :
    1. Fakt przód nurkuje, ale nie przy maksymalnym wdepnięciu hamulca tylko tak po środku, po wciśnięciu na maksa pedał hamulca natychmiast się uruchamia ABS i siła hamowania zmniejsza się i nie nurkuje.
    2. Nie jest to jakoś uciążliwy lub nieprzewidywalne może prędkość 100km/h to za mała była.
    3. Jeżdżę kilkoma markami samochodów i nie zauważyłem żeby 166 jakoś mocniej przy hamowaniu nurkowała niż pozostałe, ale to może być spowodowane tym że mało kiedy używałem na maksa hamulców z powodu raczej emeryckiej en voiture. (zweryfikuje te nurkowanie przy nadarzającej się okazji).

  10. #40
    L’utilisateur Débutant
    Il a rejoint le
    04 2019
    Vit à
    gdańsk
    Auto
    166
    Messages
    190

    Domyślnie

    Ja mam. Wrażenie że freine słabo bo pedal hamulca chodzi raczej ciężko. Natomiast mocna depa powoduje natychmiastowe zatrzymanie się ( mam pneus 235)



    Edit : mam orzeczenie o dysortografii ale i tak siara po całości
    Dernière édition par Piotriix ; 29-01-2020 sur 07:29

Sujets similaires

  1. Réponse : 1
    Dernier post/Auteur : 05-05-2019, 13:46
  2. Większe koła na tylnej osi
    Créé par Piotres à l’article 147
    Réponse : 4
    Dernier post/Auteur : 24-09-2018, 11:09
  3. [159] Hamulce, większe tarcze
    Créé par Iron9003 dans l’article 159/Brera/Brera Spider
    Réponse : 4
    Dernier post/Auteur : 16-05-2018, 20:16
  4. [Giulietta] większe zaciski
    Créé par kkrawat dans la section de la MiTo/Giulietta
    Réponse : 13
    Dernier post/Auteur : 22-01-2018, 14:26
  5. [156] gt2256 ou plus?
    Créé par alfonso dans la section Tuning mécanique
    Réponse : 11
    Dernier post/Auteur : 01-03-2010, 22:40

Tags pour cette rubrique

Autorisations

  • Vous ne pouvez pas assumer un nouveau sujet
  • Vous ne pouvez pas écrire des messages
  • Vous ne pouvez pas Ajouter des pièces jointes
  • Vous ne pouvez pas éditer vos messages
  •  
Amortisseurs de chocs